Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Helmond Sport Vrijdag 28 November 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 22, 2025, 09:29:19

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
5 (26.3%)
Mulders
0 (0%)
Nap
2 (10.5%)
Baouf
10 (52.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
1 (5.3%)
Diemers
1 (5.3%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: december 04, 2025, 01:13:00

Bankzitter

Baouf neemt de rol van Amofa gewoon over in de defensie en gaat veel meer initiatief in de opbouw nemen.
Alle vertrouwen dat hij dat kan. Degene die naast hem staat kan het gewoon simpel houden en anders hebben we Jansen ook nog.

sunderland

Trainert!

3-4-3 spelen. Geem gedonder met Priem, kan het lang niet aan. Vol op de aanval en die lui opvreten. Laat Baouf de boel maar regelen

De Gast

En dan is natuurlijk de vraag.. gaat Balkie spelen of vd Sande.

Eewal

Belangrijke pot vanavond! Kunnen we ook dit soort wedstrijden over de streep trekken met wat blessures in de selectie. Mochten we winnen; concurrenten mogen weer lekker tegen elkaar. Wat gelijkspelletjes daarbij hopelijk...

De Gast

En zelfs Binder komt eraan aldus Henk.. nou dan weet je het wel. Dat zei Henkie oek altijd over Maarten Pouwels en Delano Ladan.

sunderland

Citaat van: Trainert! op november 27, 2025, 23:02:58
3-4-3 spelen. Geem gedonder met Priem, kan het lang niet aan. Vol op de aanval en die lui opvreten. Laat Baouf de boel maar regelen
niet veranderen in systeem/spelopvatting

sunderland

Citaat van: De Gast op november 28, 2025, 07:47:02
En dan is natuurlijk de vraag.. gaat Balkie spelen of vd Sande.
idd. Zou vd Sande opstellen met power en ik weet niet hoe sterk Helmond hun middenveld is. Anders zou ik ook met Balk spelen en dan R?lke eruit.

sunderland

Citaat van: Eewal op november 28, 2025, 08:03:42
Belangrijke pot vanavond! Kunnen we ook dit soort wedstrijden over de streep trekken met wat blessures in de selectie. Mochten we winnen; concurrenten mogen weer lekker tegen elkaar. Wat gelijkspelletjes daarbij hopelijk...
mochten we winnen?.. je moet winnen. Maar wat je zegt met deze blessures

Galdiano

Citaat van: sunderland op november 28, 2025, 08:55:33
idd. Zou vd Sande opstellen met power en ik weet niet hoe sterk Helmond hun middenveld is. Anders zou ik ook met Balk spelen en dan R?lke eruit.

Ze spelen best wel fysiek op het middenveld en achterin.
Voorin zou ik zeker met Van der Sande spelen, middenveld maar mooi met Balk starten. Laat die overal maar heen vliegen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Scc0511

Citaat van: sunderland op november 28, 2025, 08:57:08
mochten we winnen?.. je moet winnen. Maar wat je zegt met deze blessures

Zij missen ook aardig wat. Die LLonch sowieso en Daneels waarschijnlijk ook. Dus geen excuses! |:)

SCC

Uitgaan van eigen kracht. Als Souren fit genoeg is, die op het middenveld.
Nap op 6, Souren hoger op het middenveld.
Diemers naast Baouf achterin. Want ervaring leert dat wanneer er te weinig voetbal centraal achterin is,  Mark toch continu de bal komt ophalen omdat er anders niet opgebouwd wordt.

Dat hebben we jaren terug ook eens zo opgelost met Sandor als laatste man.

Noordcambuur

Gelukkig komt Thomas Poll weer even in Leeuwarden  :thumbsup

sunderland

Citaat van: SCC op november 28, 2025, 10:33:11
Uitgaan van eigen kracht. Als Souren fit genoeg is, die op het middenveld.
Nap op 6, Souren hoger op het middenveld.
Diemers naast Baouf achterin. Want ervaring leert dat wanneer er te weinig voetbal centraal achterin is,  Mark toch continu de bal komt ophalen omdat er anders niet opgebouwd wordt.

Dat hebben we jaren terug ook eens zo opgelost met Sandor als laatste man.
je moet juist zo weinig mogelijk veranderen vind ik. Diemers kan daar heus wel spelen maar de rest van het team is ook gewend dat Diemers op het middenveld speelt en bovendien is hij erg kwetsbaar met lopende mensen en dat kan zeker achterin fataal worden

Stiens