Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven- Cambuur zaterdag 15 nov. 18:45

Gestart door Noordcambuur, november 08, 2025, 09:08:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
12 (60%)
Rolke
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
2 (10%)
Diemers
3 (15%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
2 (10%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: november 21, 2025, 01:40:28

Bens

En altijd het terug spelen naar Thijs hou daar eens met op.

Vlampiep

Cambuur speelt weer eens inspiratie loos en zal wel op op zijn cambuurs
verliezen van nr 18. Na 4 dagen rust is er nog steeds geen lust.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op november 15, 2025, 20:14:11
Cambuur speelt weer eens inspiratie loos en zal wel op op zijn cambuurs
verliezen van nr 18. Na 4 dagen rust is er nog steeds geen lust.
niet te negatief doen Vlampiep dan heb je het te doen met Poetser :y

sunderland

Het Word er niet beter op. Die slome eerste helft speelt je parten nu

sunderland

Positief, het staat nog maar 2-1 dus het kan nog

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stiens

En de 2e ligt er ook in. Nog eentje erbij, hopelijk 3 punten in de tas. Inpakken en wegwezen  |:)


fred

Nou we scoren uit een corner  :_schater

Doordrukken nu aub

Bens

Volgens mij heeft Rolke geen bal geraak. Ik snap niet dat de de Jong heeft opgesteld.

Poetser


Stiens

Ai ai ai, niet heel best verdedigd van Jonker.

Harry L.

Kut keeper, wat doe je daar. 3 x matig optreden

Eewal


Noordcambuur