Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven- Cambuur zaterdag 15 nov. 18:45

Gestart door Noordcambuur, november 08, 2025, 09:08:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
12 (60%)
Rolke
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
2 (10%)
Diemers
3 (15%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
2 (10%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: november 21, 2025, 01:40:28

fred


Noordcambuur

Citaat van: fred op november 15, 2025, 19:30:28
Gelijk maar weer 4 dagen vrij van Henkie  :y
klopt helemaal hou er mee op die verwende jongetjes  :_spank

fred


Poetser

Citaat van: Noordcambuur op november 15, 2025, 19:32:23
klopt helemaal hou er mee op die verwende jongetjes  :_spank

Er komt echt alleen maar onzin uit dien bek h?

Vlampiep

Het is weer eens Fc Slappe hap. Met onderschatting krijg je terrecht het deksel op je neus.

sunderland

Citaat van: Harry L. op november 15, 2025, 19:30:33
Het ziet er niet uit, totaal geen beweging en een veel te stroperige opbouw. Triest
klopt , ze bewegen wel maar voor niks. En dan blijf je staan.
Het is zo vreselijk traag en 2 keepers blunders vind ik

sunderland

Hoop nu meer tempo en alles in een simpel tikje er wel in

Bens

Henk had ze meer vrije dagen moeten geven, ze zijn nog niet uit gerust.

Johan-12

Citaat van: Vlampiep op november 15, 2025, 19:35:31
Het is weer eens Fc Slappe hap. Met onderschatting krijg je terrecht het deksel op je neus.
Uitwedstrijden zijn dit seizoen eigenlijk allemaal niet best. Vorige week was een uitzondering. De rest van de uitwedstrijden was allemaal moeizaam.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op november 15, 2025, 19:35:11
Er komt echt alleen maar onzin uit dien bek h?
doe ff normaal Poetser zeker zwaar teleurgesteld?.. :y

Harry L.

Citaat van: sunderland op november 15, 2025, 19:36:16
klopt , ze bewegen wel maar voor niks. En dan blijf je staan.
Het is zo vreselijk traag en 2 keepers blunders vind ik

Eens, maar werd die tweede nog van richting veranderd? Bij die eerst staan er 3/4 te slapen in de 16 die totaal niet ingrijpen

De Gast

Zie ik nou een totaal andere wedstrijd? Balkie mut ze gewoon maken en dan ist toch klaar?
Deze wedstrijd hadden we allang binnen kunnen hebben.

Noordcambuur


oost

Is ook wel verdomd lastig voetballen met een spits die geen bal vast kan vasthouden.
En Eindhoven houd het veld goed klein. Hopelijk 2e helft beter niks aan om naar te kijken helaas

Destroyer

Nou een makkelijk gegeven penalty. Hoop dat het tempo wel omhoog gaat. De fjes spelen nog sneller een balletje vanuit de opbouw.
** Poolwinner 18/19 - 21/22