Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur- de Graafschap zaterdag 11 oktober.21:00

Gestart door fred, oktober 04, 2025, 08:44:37

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (3.3%)
Marsman
14 (46.7%)
Balk
0 (0%)
souren
1 (3.3%)
Diemers
12 (40%)
Ferrah
1 (3.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
van de Veen
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: oktober 17, 2025, 01:10:47

Inferno-058

Citaat van: Vlampiep op oktober 12, 2025, 14:59:20
Helemaal mee eens mooi dat je zo achter je club blijft staan. Gisteravond bij Portugal Ierland bleven de Ieren zingen ook ondanks het verlies, prachtig zo'n instelling. Het is maar waar je je aan wilt ergeren.
Ieren zingen vooral uit passie, de Graafschap zingt vooral volgens het script met die voorzanger op de verhoging

debaas058

Citaat van: Inferno-058 op oktober 12, 2025, 17:47:22
Van de Graafschap kwam er geen sfeeractie hoor. Dat er dan van onze kant geen sfeeractie kwam vind ik wel opvallend. Volgens mij liegen de statiegeld inkomsten er niet om.

Het was inderdaad een erg geprogrammeerde sfeer van hun kant. Iets te ultra.

Helaas al jaren een probleem om een vaste (verf)locatie te vinden.. En hierdoor is groots uitpakken ook altijd lastig.
Gelukkig waren er tegen Feyenoord thuis, Willem II thuis en Oss thuis nog sfeeracties. 

Dus als er iemand is met een gouden tip voor een grote locatie in Leeuwarden, horen we het graag.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Destroyer

Citaat van: debaas058 op oktober 12, 2025, 18:54:07
Helaas al jaren een probleem om een vaste (verf)locatie te vinden.. En hierdoor is groots uitpakken ook altijd lastig.
Gelukkig waren er tegen Feyenoord thuis, Willem II thuis en Oss thuis nog sfeeracties. 

Dus als er iemand is met een gouden tip voor een grote locatie in Leeuwarden, horen we het graag.

Wtc zit er naast toch? Dacht dat daar al eens eerder gebruik is van gemaakt. Maar een actie kan ook zonder grote doeken toch? Miste echt wat bij deze topper gisteren!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: debaas058 op oktober 12, 2025, 18:54:07
Helaas al jaren een probleem om een vaste (verf)locatie te vinden.. En hierdoor is groots uitpakken ook altijd lastig.
Gelukkig waren er tegen Feyenoord thuis, Willem II thuis en Oss thuis nog sfeeracties. 

Dus als er iemand is met een gouden tip voor een grote locatie in Leeuwarden, horen we het graag.

Als dat verven in een paar dagen is gedaan kan dat misschien op de tribune?? Op de omloop?
Henk, held, bedankt

debaas058

Citaat van: Destroyer op oktober 12, 2025, 19:53:39
Wtc zit er naast toch? Dacht dat daar al eens eerder gebruik is van gemaakt. Maar een actie kan ook zonder grote doeken toch? Miste echt wat bij deze topper gisteren!

WTC zit nu weer midden in hun 'beurs-seizoen', dus is een lastige.
De omloop van de oost-tribune was in de zomer een optie inderdaad, maar met een klein beetje regen is het daar gelijk zeiknat omdat het een open ruimte is.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

wiekie1969

Alleen de eerste wedstrijd  verloren, daarna niks meer. Dat is heel erg knap gezien de dramatische voorbereiding.  Tegenstanders komen hier en parkeren de bus muv jong psv. Het is dus lastig voetballen. Door het aanvallende voetbal geef je wel wat kansen weg maar dat is logisch. Tot nu toe zit alles mee, je zag het zaterdag aan de 2 doelpunten die er via binnenkant paal ingaan. Maar dat dwing je zelf af. Complimenten aan de technische staf die er weer een vriendenteam van heeft gemaakt. Gewoon zo doorgaan en nu de punten blijven pakken, want een dip(je) kan niet uitblijven. Tegenstanders analyseren ons dood dus het wordt elke pot lastiger. En dan nog even over het uitvak. Lees 3 pagina's over die lui. Totaal onbelangrijk in mijn ogen. Wat die lui doen moeten ze zelf weten. Ik heb er in ieder geval helemaal niks mee.

PePe

Snel een doelpunt maken, dan kunnen alle analyses de prullenbak in.

Derkx R.H.


Yellow Army

Area 58

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op oktober 16, 2025, 16:52:58
Cijfers uit de VI...
dat je vi nog serieus neemt. Heb de vi allang niet meer. De mooie interviews met spelers die zeiden wat ze dachten is allang niet meer. Allemaal voorgekauwde antwoorden. En de cijfers, nadat Daley Blind boven Martijn vd Laan eindigde was het klaar