Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur- de Graafschap zaterdag 11 oktober.21:00

Gestart door fred, oktober 04, 2025, 08:44:37

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
1 (3.3%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (3.3%)
Marsman
14 (46.7%)
Balk
0 (0%)
souren
1 (3.3%)
Diemers
12 (40%)
Ferrah
1 (3.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
van de Veen
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: oktober 17, 2025, 01:10:47

denistel

Citaat van: zeewolde op oktober 12, 2025, 13:34:24
Serieus?
Die hebben geen wedstrijd gezien.
80% heeft in Doetinchem pas gehoord dat ze een uur met 10 man speelden.

Je komt toch voor het voetbal en niet voor je eigen groep 8 musical uitvoering?

ze waren de hele wedstrijd bezig met zang en van alles en nog wat mooie
supportsschare in mijn ogen

Poetser

Citaat van: denistel op oktober 12, 2025, 13:55:02
ze waren de hele wedstrijd bezig met zang en van alles en nog wat mooie
supportsschare in mijn ogen

Serieus?

Jostiband on tour man. We hebben in ieder geval hartelijk om ze moeten lachen af en toe. Sjaaltjes omhoog en omlaag.. geregisseerd en al. Poppenkast.

fred

Wat vonden jullie buiten het geregisseerde uitvak om, van de wedstrijd ?


Eewal

Citaat van: fred op oktober 12, 2025, 14:14:10
Wat vonden jullie buiten het geregisseerde uitvak om, van de wedstrijd ?
we hebben eindelijk weer eens mensen die op voetbal zitten. Gister was niet perfect, naar je hebt gewoon zin om naar dit cambuur te kijken. Veel verrassende acties, variatie, mannetje voorbij spelen. Vorig jaar was er geen reet aan, alles zo voorspelbaar..

Poetser

Citaat van: Eewal op oktober 12, 2025, 14:23:53
we hebben eindelijk weer eens mensen die op voetbal zitten. Gister was niet perfect, naar je hebt gewoon zin om naar dit cambuur te kijken. Veel verrassende acties, variatie, mannetje voorbij spelen. Vorig jaar was er geen reet aan, alles zo voorspelbaar..

Ik ga tegenwoordig naar het stadion met het idee dat als we ons normale niveau halen in ieder geval niet gaan verliezen.

Onze ondergrens is even goed als iedere ploeg vanaf plek 5.

Genieten man dit jaar.

PePe

Het schijnt dat Foppe bij de wedstrijd aanwezig was. Kwam hij om te schouten of voor de Oktober fest?

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 12, 2025, 13:55:02
ze waren de hele wedstrijd bezig met zang en van alles en nog wat mooie
supportsschare in mijn ogen
Helemaal mee eens mooi dat je zo achter je club blijft staan. Gisteravond bij Portugal Ierland bleven de Ieren zingen ook ondanks het verlies, prachtig zo'n instelling. Het is maar waar je je aan wilt ergeren.

Specuveter

Citaat van: PePe op oktober 12, 2025, 14:36:19
Het schijnt dat Foppe bij de wedstrijd aanwezig was. Kwam hij om te schouten of voor de Oktober fest?
Die kwam bij ons om eindelijk eens een leuke wedstrijd te zien |:)

Destroyer

Prachtig die 500 man van de graafschap, maar dat gedirigeer van zo'n capo en allemaal als makke lammetjes luisteren, het werd lachwekkend en vermoeiend...

Wel mooi al die vlaggen en doeken.

Waarom van onze kant geen mooie sfeeractie vooraf?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Johan-12

Citaat van: sunderland op oktober 12, 2025, 13:10:23
oneens, hij doet dat omdat hij meer gevoel in zijn rechter heeft. Dat simpele balletje op Marsman was met gevoel precies op de juiste snelheid. Zijn lichaam staat er ook op gericht. Om terug te trekken wel eens maar dat kan ook niet anders als je dat wilt
Ja, ik begrijp ook wel dat hij meer gevoel in zijn rechterbeen heeft omdat rechtsbenig is.
Maar een simpele bal breed zou hij ook met links moeten kunnen geven. Daarmee maak je het tegenstander lastiger en teamgenoten en jezelf makkelijker.

Inferno-058

#131
Citaat van: Bankzitter op oktober 11, 2025, 16:18:23
Zo'n actie is een reactie op wat er in stadions gebeurt.  Je hoeft niet links te zijn om je uit te spreken tegen spreekkoren te zijn die homo als scheldwoord gebruiken. Als liberaal begrijp ik ook dat clubs daar een statement tegen maakten, niks met links of woke te maken. . Dat geld ook voor racisme.  Als club wil je dat iedereen zich welkom voelt in het stadion.

CiteerSteun je spelers gewoon en die spelen in geel/blauw. |:)
Tenzij DKV met hun Friesje lapjes komt, dan is het wel humor.

Je spreekt jezelf wat tegen. Willekeur.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op oktober 11, 2025, 16:31:03
Was dat toen niet 'opgelegd' vanuit de knvb? Dat die aanvoerder van excelsior daar niet aan meedeed
Het is altijd aan de club om hier geen gehoor aan te geven. Regenboog vindt Cambuur klaarblijkelijk ok?.

Inferno-058

#133
Citaat van: Destroyer op oktober 12, 2025, 16:14:31
Prachtig die 500 man van de graafschap, maar dat gedirigeer van zo'n capo en allemaal als makke lammetjes luisteren, het werd lachwekkend en vermoeiend...

Wel mooi al die vlaggen en doeken.

Waarom van onze kant geen mooie sfeeractie vooraf?
Van de Graafschap kwam er geen sfeeractie hoor. Dat er dan van onze kant geen sfeeractie kwam vind ik wel opvallend. Volgens mij liegen de statiegeld inkomsten er niet om.

Het was inderdaad een erg geprogrammeerde sfeer van hun kant. Iets te ultra.

Inferno-058

Citaat van: PePe op oktober 12, 2025, 14:36:19
Het schijnt dat Foppe bij de wedstrijd aanwezig was. Kwam hij om te schouten of voor de Oktober fest?
Dat klopt ook. Zat op de West tribune.