Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

Trainert!

Citaat van: Poetser op september 06, 2025, 19:43:42
Stop asjeblieft met Fred van Dijk stukje. Haalt de hele vibe uit het stadion

stop met terugspelen op de keeper.

Leeuwarder94

Los van het doelpunt speelt Cambuur wel een hele beste 1e helft tot nu toe.
De wens is de vader van de gedachte

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

Citaat van: Leeuwarder94 op september 06, 2025, 20:40:06
Los van het doelpunt speelt Cambuur wel een hele beste 1e helft tot nu toe.
heel goed, belooft wat voor de rest van het seizoen.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

CambuurArnhem

Als... die geweldige combinatie over weet ik hoeveel schijven tot een doelpunt had geleid... Helaas, als telt niet, maar was wel genieten.

CambuurArnhem


Bankzitter

Beste helft van het seizoen, meer dan 10 goede aanvallen. Ongelovelijk dat we niet scoorden, toch vooral pech en een goede keeper bij WIllem II  (al mag Ferrah wel wat meer pit hebben bij het afronden).

Veel intelligente balletjes vooruit, veel diepgang.
Balk en Visser vallen ook niet uit de toon, doen waar ze voor in het elftal staan.

Zal wel lastig worden om het vol te houden, Willem II zal het ook wel wat omzetten in de 2e helft.
Uitkijken voor de counter want we nemen steeds meer risico's.

sunderland


sunderland

Citaat van: okkele op september 06, 2025, 20:49:24
heel goed, belooft wat voor de rest van het seizoen.
|:)
zo is het! Zoveel beter dan vorig seizoen

Oud Cambuur

Citaat van: Bankzitter op september 06, 2025, 20:53:42
Beste helft van het seizoen, meer dan 10 goede aanvallen. Ongelovelijk dat we niet scoorden, toch vooral pech en een goede keeper bij WIllem II  (al mag Ferrah wel wat meer pit hebben bij het afronden).

Veel intelligente balletjes vooruit, veel diepgang.
Balk en Visser vallen ook niet uit de toon, doen waar ze voor in het elftal staan.

Zal wel lastig worden om het vol te houden, Willem II zal het ook wel wat omzetten in de 2e helft.
Uitkijken voor de counter want we nemen steeds meer risico's.
Balk loopt er voor spek en bonen bij gauw wisselen voor visser

wiekie1969

We hewwe geen afmaker, dat gaat je ook dit seizoen promotie kosten. Amofa met afstand de beste bij Cambuur.

ChantiSCC

Het ontbreken van een echt goede spits gaat je wederom promotie kosten... hoe zonde is dat.. investeer eens in een goede 9 en je speelt gewoon Eredivisie. Waarom geen Postema? Had je gewoon bij de eerste 2 ge?indigd.  ;)

Bankzitter

Citaat van: Oud Cambuur op september 06, 2025, 20:56:10
Balk loopt er voor spek en bonen bij gauw wisselen voor visser

Balk duikt een paar keer prima de gaten in.
Vd Sande of Visser zijn wel logische vervangers straks.