Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

Bankzitter

Ik ben niet jaloers op clubs die onder ons staan  |:)

Benniepos

Nog 811 kaarten beschikbaar op Oost en Zuid

Noordcambuur

Top begint aardig vol te raken.

Over de wedstrijd we hebben scheidsrechter Bas Nijhuis die laat heel veel toe.
Dus Balk en Diemers niet teveel gaan liggen hij laat gewoon doorspelen.

sunderland

Citaat van: zeewolde op september 05, 2025, 22:11:08
HIij bedoelt heel simpel als Binder niet kan dan stel je je 2e spits op dat is Visser.
En vd Sande is meer een spits dan Rolke of Balk, dat zou dan nummer 3 zijn. Geen van deze 3 start morgen.
R?lke vult de spits positie gewoon prima in op dit moment. Niet kijken wat ie niet kan maar zien naar wat ie wel kan en goed doet. Dat zouden meer hier moeten doen!

Stanley

Citaat van: sunderland op september 06, 2025, 13:21:40
R?lke vult de spits positie gewoon prima in op dit moment. Niet kijken wat ie niet kan maar zien naar wat ie wel kan en goed doet. Dat zouden meer hier moeten doen!
Hier sta ik volledig achter sunderland.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 06, 2025, 14:31:11
wie start vandaag in de spit? Rolke?
verwacht het wel. Hij hoort gewoon in de basis. Ophouden met husselen

Specuveter


wiekie1969

Mooie opstelling en laat dit ook maar mooi staan dd komende weken. Die Binder wut em niet. Jammer.

Oud Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op september 06, 2025, 17:21:37
Mooie opstelling en laat dit ook maar mooi staan dd komende weken. Die Binder wut em niet. Jammer.
Alleen balk er uit dat is de enige wissel die ik zou willen

Jespergames

Citaat van: Oud Cambuur op september 06, 2025, 17:31:07
Alleen balk er uit dat is de enige wissel die ik zou willen
En Souren erin voor D.Visser!!!

Noordcambuur

Citaat van: Jespergames op september 06, 2025, 17:45:54
En Souren erin voor D.Visser!!!
Daan Visser wil ik vanavond wel eens zien tegen een Willem 2

Poetser

Gaat lekker met de geluidsinstallatie   :_schater

CambuurArnhem

Citaat van: Specuveter op september 05, 2025, 22:08:21
Rolke Balk vd Venne Visser.
Hoezo jaloers?

Jij haalt denk ik Vd Venne en Vd Sande doorelkaar... Ze lijken ook wel erg op elkaar.

Poetser

Stop asjeblieft met Fred van Dijk stukje. Haalt de hele vibe uit het stadion