Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

Beul B

Misschien eens met Henstra beginnen. Even kietelen heet dat.

YellowBlue

Citaat van: Beul B op november 29, 2025, 14:21:58
Misschien eens met Henstra beginnen. Even kietelen heet dat.
juist

Bankzitter

Ferrah kun je later brengen. Hij heeft toch al moeite met dr volle 90 minuten.

Specuveter

Is gewoon nog een jonge speler
Komt wel weer
Niet zomaar eruit zetten

Johan-12

Citaat van: Specuveter op november 29, 2025, 23:39:00
Is gewoon nog een jonge speler
Komt wel weer
Niet zomaar eruit zetten
Eens, maar soms kan het wel helpen om vanuit invalbeurten weer in vorm te komen.
Dan kan je fris nog een half uur knallen tegen een tegenstander die al wat vermoeid is.

Zeker bij aanvallers kan dat snel weer het goede gevoel geven.

Korezev

Citaat van: Specuveter op november 29, 2025, 23:39:00
Is gewoon nog een jonge speler
Komt wel weer
Niet zomaar eruit zetten
Hou toch eens op met de term "jonge speler" , als het daar aan ligt dan moet hij stoppen met betaald voetbal, Wat speelt er bij Barcelona en bij meerdere ploegen, daar is 17 jaar geen uitzondering.

sunderland

#231
Gewoon laten staan! In het tussen spel is ie nog steeds erg goed. Sj?strand staat nog steeds heel hoog en rechts staat dus wat minder diep. Dat zie je overal, Ferrah ging steeds helemaal mee terug omdat wij ook zo spelen want aan de andere kant speelt Diemers er wel tussen maar aan rechterkant speelt er niemand tussen. Denk daar maar eens overna ipv gelijk afbranden hier. Kan iemand mij vertellen wie rechtshalf speelt bij ons, nee want die hebben we niet. Ons 8 speelt namelijk zoveel mogelijk in de as

Korezev

#232
Citaat van: sunderland op november 30, 2025, 11:20:35
Gewoon laten staan! In het tussen spel is ie nog steeds erg goed. Sj?strand staat nog steeds heel hoog en rechts staat dus wat minder diep. Dat zie je overal, Ferrah ging steeds helemaal mee terug omdat wij ook zo spelen want aan de andere kant speelt Diemers er wel tussen maar aan rechterkant speelt er niemand tussen. Denk daar maar eens overna ipv gelijk afbranden hier.
Als hij begonnen was zoals hij nu speelt dan had jij hem ook afgebrand.
Als je iets ven ver haalt dan moet hij toch heel veel beter zijn dan degene die we hier in huis hebben en dat is hier zeker niet het geval (in mijn ogen)

sunderland

Citaat van: Korezev op november 30, 2025, 11:23:06
Als hij begonnen was zoals hij nu speelt dan had jij hem ook afgebrand
we spelen iets anders nu, als Sj?strand zonder iemand achter hem speelt moet ie ook ver terug. Dan krijg je de bal ergens op eigen helft. Ferrah ging er paar x langs maar moet dan nog veel te ver om bij het strafschop gebied te komen . Dan knijpt de tegenstander al.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 06, 2025, 00:22:31
W?t een assist weer _O_

Idd, een mooie was dit.
Hij moet de bal afspelen, dan loopt ie zich zelf minder vast.

zeewolde

Hij had de 2e helft ook zeker moeten scoren.

Huizen

Schitterend hoe hij gelijk naar Henk rende na zijn assist

Johan-12

Citaat van: Bussum op december 06, 2025, 09:50:52
Schitterend hoe hij gelijk naar Henk rende na zijn assist
Zeker, en weer fantastische assist!

Alleen bij 3 man voor de neus het balletje er gewoon ff uithalen  :y

Specuveter

Citaat van: Specuveter op november 29, 2025, 23:39:00
Is gewoon nog een jonge speler
Komt wel weer
Niet zomaar eruit zetten