Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Is iemand op de training geweest? Deed hij weer voor
mee?

Noordcambuur

Citaat van: Lore op oktober 21, 2025, 14:14:07
Is iemand op de training geweest? Deed hij weer voor
mee?
ik ga morgen even kijken.

Specuveter

Ik ben er morgen ook.
Dus ben benieuwd...

Lore

Ah, zou fijn zijn als jullie willen delen! Natuurlijk ook heel benieuwd of Baouf weer in het land is!

Noordcambuur

Prijs is binnen maar was vandaag heel slecht.

anderszchristian

Speelde vandaag zijn minste wedstrijd tot dusver, maar dat kan een keer gebeuren met iemand die zo veel risico in zijn spel legt. Wat ik zorgwekkender vind is dat zijn tank vrij vroeg in de wedstrijd leeg lijkt en hij dan totaal geen versnelling meer in huis heeft. Niet de eerste keer dit seizoen dat dit mij op viel.

Yellow Army

Het zal de laatste wedstrijden ongetwijfeld zijn opdracht zijn zo'n op beetje op 10 te spelen, maar vanaf de zijkant was hij veel beter. Ik heb het idee dat nu wat teveel wil
Area 58

Specuveter

Doet soms best nog mooie dingen als hij wat meer centraal speelt.
Maar zie hem toch liever op rechtsbuiten.

Noordcambuur

Al weken uit vorm phoeee niet best laat niet veel zien??

PePe

Citaat van: Noordcambuur op november 28, 2025, 22:26:15
Al weken uit vorm phoeee niet best laat niet veel zien??

Maar ff banken, en met Henstra starten.

sunderland

Citaat van: PePe op november 28, 2025, 23:06:54
Maar ff banken, en met Henstra starten.
viel die dan zo goed in? Mooi laten staan

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 28, 2025, 23:17:04
viel die dan zo goed in? Mooi laten staan
bist fan van hem Sunderland?.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2025, 08:27:07
bist fan van hem Sunderland?.
Ik wel

Iemand die heeft laten zie wat hij heeft laten zien , moet je laten staan, want dat is goud voor je team. Met zijn leeftijd ben  je altijd nog wat wisselvallig
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 29, 2025, 12:48:01
Ik wel

Iemand die heeft laten zie wat hij heeft laten zien , moet je laten staan, want dat is goud voor je team. Met zijn leeftijd ben  je altijd nog wat wisselvallig

|:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 29, 2025, 12:48:01
Ik wel

Iemand die heeft laten zie wat hij heeft laten zien , moet je laten staan, want dat is goud voor je team. Met zijn leeftijd ben  je altijd nog wat wisselvallig
hij zit al een tijdje in wisselvalligheid?.
Hoelang mag hij er nog staan,hij heeft veel prijzen gewonnen daarna is het bergafwaarts gegaan.

Maar we blijven hopen dat hij er straks weer zijn doelpuntje mee prikt is een assist.