Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: mark1989 op oktober 08, 2025, 23:46:07
Het levert in ieder geval op dat clubs zien dat uitlenen aan Cambuur heel interessant is. En dat buitenlandse spelers hier snel wennen en goed opgevangen worden. Daar speelt Henk de Jong ook een hele belangrijke rol in. Daar is hij heel goed in. Veel andere trainers hebben daar meer moeite mee.
buitenlandse jongens die hier snel wennen?
Denk dat we daar meer slechte dan goede voorbeelden van hebben.

sunderland

Citaat van: zeewolde op oktober 09, 2025, 07:59:13
Mark is niet zo goed ge?nformeerd, het is bij ons ook niet beter of minder als ergens anders. We hebben sinds een jaar een nieuwe structuur waarin een heel plan wordt voorgeschoteld

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op oktober 09, 2025, 07:59:13

Het is ook zo dat de slechte voorbeelden vooral blijven hangen he ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Citaat van: sunderland op oktober 09, 2025, 09:06:50
Mark is niet zo goed ge?nformeerd, het is bij ons ook niet beter of minder als ergens anders. We hebben sinds een jaar een nieuwe structuur waarin een heel plan wordt voorgeschoteld

Leg die jongen dan ook even het causale verband uit tussen de "nieuwe structuur en dat hele plan" en aantrekken, laten slagen van buitenlandse huurspelers. Aan een ander afbranden heeft niemand wat aan.
Area 58

sunderland

Citaat van: Yellow Army op oktober 09, 2025, 18:13:44
Leg die jongen dan ook even het causale verband uit tussen de "nieuwe structuur en dat hele plan" en aantrekken, laten slagen van buitenlandse huurspelers. Aan een ander afbranden heeft niemand wat aan.
zal er om denken, soms komt hij wat betweterig over. Henk en Lars hebben al vaak genoeg aangegeven dat die jongens op het stadion komen en dat er dan een heel plan wordt voorgelegd over trainingen en hoe we willen voetballen en hoe ze desbetreffende speler daarin zien

Yellow Army

Citaat van: sunderland op oktober 09, 2025, 19:26:02
zal er om denken, soms komt hij wat betweterig over. Henk en Lars hebben al vaak genoeg aangegeven dat die jongens op het stadion komen en dat er dan een heel plan wordt voorgelegd over trainingen en hoe we willen voetballen en hoe ze desbetreffende speler daarin zien

Goeie reactie Sunny  8)
Area 58

mark1989

Ik snap de discussie niet zo goed. Ik reageerde op een post dat ging over wat het resultaat voor Cambuur is van het huren van Ichem Ferrah. En een positieve uitkomst is dat andere clubs zien dat een buitenlandse speler het hier goed doet. Ik heb het niet over jaren geleden. Maar juist specifiek over deze speler. En dat kan er toe leiden dat andere clubs uit frankrijk ofzo sneller overtuigd zijn om een keer speler uit te lenen. mocht Cambuur daar volgend jaar weer behoefte aan hebben. Ferrah kan dan als referentie dienen.
Daar draagt inderdaad het hele plan en de nieuwe structuur ook aan bij. Ik gaf aan dat Henk daar ook een belangrijke rol in speelt in hoe hij zorgt dat Ferrah in de groep wordt opgenomen. Henk is heel goed om van individuen een team te maken die voor elkaar wil werken.
Dat was mijn punt. Nu iets uitgebreider verwoord.

zeewolde

Ik heb het ook niet over jaren geleden. EL hilali als laatste voorbeeld.

Maar natuurlijk hoop ik ook dat ze met de nieuwe manier er beter voor zorgen dat deze spelers zich thuis voelen.

PePe

Ichem was deze week niet fit volgens Henk. (Ging de 2e helft niet helemaal vol gas)

denistel

Citaat van: PePe op oktober 12, 2025, 14:21:36
Ichem was deze week niet fit volgens Henk. (Ging de 2e helft niet helemaal vol gas)

eerder wisselen dan en slimmer spelen wil elke keer actie maken ja dan
ben je na een uurtje wel kapot.

mark1989

Citaat van: denistel op oktober 12, 2025, 18:55:43
eerder wisselen dan en slimmer spelen wil elke keer actie maken ja dan
ben je na een uurtje wel kapot.

Nee niet eerder wisselen. Hij kan uit het niks een goal maken. En als je hem wisselt terwijl je nog maar 1-0 voor staat haal je de angel eruit. Dan hoeft tegenstander niet steeds meer rugdekking te geven. En kom je meer onder druk te staan. Dus ik snap wel dat je hem zo lang mogelijk laat staan.

Vergelijk die situatie met de Arjan Robben wissel, Cruciale fout was dat.

PePe

Hoe is het met Ferrah?

sunderland

Citaat van: PePe op oktober 17, 2025, 22:26:42
Hoe is het met Ferrah?
hoop dat het meevalt.
Vind hem absoluut de beste speler van de eerste divisie

PePe

Henk melde in een interview dat hij een tikje heeft gekregen.

Noordcambuur

Alweer een prijs nummertje 4 w:)
Mooiste doelpunt  _O_