Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 07, 2025, 19:56:04
Dit is dezelfde persoon toch?

Ik reageer daarmee op iemand die nog de illusie heeft dat we Ferrah definitief vast kunnen leggen. Als je al enige kans had had je dit gelijk moeten doen, maar dat was toen al niet haalbaar en nu dus al helemaal niet meer.
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op oktober 07, 2025, 19:20:12
Ik heb geen vrienden, behalve jullie. Dus ik kan het helemaal niet verder vertellen!

VRIEND  _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Yellow Army op oktober 07, 2025, 19:42:34
Wat een nog grotere onzin. Lille was wel degelijk bereid om een koopclausle op te nemen in het contract, maar dit was voor Cambuur financieel onhaalbaar.
was getekend de zaakwaarnemer.

Bankzitter

Je had theoretisch een optie tot koop kunnen nemen van 2 miljoen maar als ne dat nooit kan betalen is dat alleen voor de buhne. Lille is een grote club.

Vlampiep

De club heeft zijn handen vol aan het nakomen van de aflossingverplichtingen, dus zou een eventuele aankoop van Ferrah dan ook niet stroken met de financi?le huishouding.
Het is gewoon geweldig dat hij dit seizoen bij ons speelt en draagt hopelijk bij aan een topklassering.
Lambooij heeft een neusje voor talentvolle spelers en draagt bij aan een prachtige selectie met spelers waarvoor je naar het stadion gaat.  w:)


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op oktober 07, 2025, 23:00:31
Je had theoretisch een optie tot koop kunnen nemen van 2 miljoen maar als ne dat nooit kan betalen is dat alleen voor de buhne. Lille is een grote club.

Ik denk toch dat je voor een optie tot koop extra betaalt boven op de huurprijs, dus niet alleen voor de bhne
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

mark1989

Citaat van: Bankzitter op oktober 07, 2025, 23:00:31
Je had theoretisch een optie tot koop kunnen nemen van 2 miljoen maar als ne dat nooit kan betalen is dat alleen voor de buhne. Lille is een grote club.

ik denk dat je nog vrij laag zit met je 2 mln. De waarde ligt eerder richting de 4 a 5 mln.
Dus het is inderdaad geen optie. En heeft ook weinig zin om een koopoptie te bedingen voor bedragen die onbetaalbaar zijn.
De kern van deze overeenkomst is dat Cambuur kan profiteren van een goede speler en Lille de transferwaarde omhoog ziet schieten en de speler zich mooi kan ontwikkelen en veel wedstrijden speelt.

Bankzitter

En inderdaad een speler waar mensen (letterlijk) voor naar het stadion komen. We doen aan klantenbinding met dit voetbal.

Andy King

Citaat van: Bankzitter op oktober 07, 2025, 23:00:31
Je had theoretisch een optie tot koop kunnen nemen van 2 miljoen maar als ne dat nooit kan betalen is dat alleen voor de buhne. Lille is een grote club.

Maar het is dan een optie, geen verplichting. De beslissing om de optie te lichten had je dus later kunnen nemen. Of niet...

Bankzitter

De optie kost ook geld.

Yellow Army

Citaat van: sunderland op oktober 07, 2025, 22:48:04
was getekend de zaakwaarnemer.

Goede bijdrage Zwetserland
Area 58

PePe

Misschien levert het op termijn een goede samenwerking met LILE op?

mark1989

Het levert in ieder geval op dat clubs zien dat uitlenen aan Cambuur heel interessant is. En dat buitenlandse spelers hier snel wennen en goed opgevangen worden. Daar speelt Henk de Jong ook een hele belangrijke rol in. Daar is hij heel goed in. Veel andere trainers hebben daar meer moeite mee.