Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 07, 2025, 16:13:27
Oke 8 miljoen
wat is zijn kontrakt bij zijn werkgever  :?

EdsjeSCC

Dat maakt geen reet uit. Wie denkt dat die beste jongen voor ons te betalen is moet minder fifa gaan spelen ;)

EdsjeSCC

Elke zomer horen we ook weer dat het team zo snel mogelijk rond moet zijn, maar deze speler kwam niet voor niks pas eind augustus.
Lille had hem vast op een seizoen op een hoger niveau willen laten spelen.
Zoals eerder gezegd zitten wij vrij laag en laat in de keten

sunderland

Allemaal ditten en datten?. We weten ook niet hoe en wat. Lambooij zei dat ie ons is aangeboden. Wat we wel weten is dat Lambooij cs een geweldig netwerk hebben.
Wees blij dat hij bij ons speelt!!

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op oktober 07, 2025, 16:52:14
Allemaal ditten en datten?. We weten ook niet hoe en wat. Lambooij zei dat ie ons is aangeboden. Wat we wel weten is dat Lambooij cs een geweldig netwerk hebben.
Wees blij dat hij bij ons speelt!!

100 procent. Als je dan huurt laat het dan maar zulke.parels zijn!

PePe

Een volgende club na ons, gaat er dik aan verdienen.

Bankzitter

Zo gaat dat met huurlingen. Als het ons aan promotie helpt, is dat onze winst.
Kan ook heel goed dat Lille hem gewoon zelf als selectiespeler ziet in de toekomst en helemaal geen intentie heeft snel te verkopen.

Yellow Army

Ik ben bang dat we de boot hebben gemist vwb het definitief vastleggen van deze parel, dit had je moeten bedingen bij het huurcontract. Nu zijn de grotere clubs ook wakker geworden vrees ik
Area 58

Lore

Citaat van: PePe op oktober 07, 2025, 16:04:03
Als er 1 speler is waar je zeker aan kunt verdienen, dan is Ferrah dat wel.
Dan maakt het niet uit wat de aankoop prijs is. (Wel i.s.m. Kooi, anders kan het niet)

Dat weet je toch niet? Zijn huidige prestaties zullen in de aankoopprijs verrekend zitten, daarna is het afwachten

Lore

Citaat van: Yellow Army op oktober 07, 2025, 18:28:44
Ik ben bang dat we de boot hebben gemist vwb het definitief vastleggen van deze parel, dit had je moeten bedingen bij het huurcontract. Nu zijn de grotere clubs ook wakker geworden vrees ik

Bij Hertenkamp hebben ze het er over gehad. Die clausule kon wel, maar zou enkele miljoenen zijn. Dat is gewoon echt totaal onrealistisch voor Cambuur.

Dus geen boot gemist, fantastisch dat hij voor ons speelt!

sunderland

Citaat van: Yellow Army op oktober 07, 2025, 18:28:44
Ik ben bang dat we de boot hebben gemist vwb het definitief vastleggen van deze parel, dit had je moeten bedingen bij het huurcontract. Nu zijn de grotere clubs ook wakker geworden vrees ik
wat een onzin. Moeten we een club dwingen ofzo. We wouden heel graag een koop constructie  maar Lille is ook niet gek

Lore

Citaat van: Andy King op oktober 07, 2025, 15:37:56
Inderdaad. Een geweldig artikel. Maar uuh, niet verder vertellen, h?.

Ik heb geen vrienden, behalve jullie. Dus ik kan het helemaal niet verder vertellen!

Yellow Army

Citaat van: sunderland op oktober 07, 2025, 18:53:19
wat een onzin. Moeten we een club dwingen ofzo. We wouden heel graag een koop constructie  maar Lille is ook niet gek

Wat een nog grotere onzin. Lille was wel degelijk bereid om een koopclausle op te nemen in het contract, maar dit was voor Cambuur financieel onhaalbaar.
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Lore op oktober 07, 2025, 18:42:31
Bij Hertenkamp hebben ze het er over gehad. Die clausule kon wel, maar zou enkele miljoenen zijn. Dat is gewoon echt totaal onrealistisch voor Cambuur.

Dus geen boot gemist, fantastisch dat hij voor ons speelt!

Klopt, de boot hadden we ?berhaupt nooit kunnen halen
Area 58

EdsjeSCC

Citaat van: Yellow Army op oktober 07, 2025, 18:28:44
Ik ben bang dat we de boot hebben gemist vwb het definitief vastleggen van deze parel, dit had je moeten bedingen bij het huurcontract. Nu zijn de grotere clubs ook wakker geworden vrees ik

Dit is dezelfde persoon toch?