Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op oktober 04, 2025, 09:17:41
Eerste helft heel goed tweede helft minder maar wel een geweldig doelpunt  :thumbsup

2e helft kan je merken dat zijn batterij leeg raakt, maar wat een pareltje is dit zeg
Area 58

michello

Die stumper van een Postema die Ferrah onderuit haalde en daarna even op z?n plek wilde zetten.  :_schater

Specuveter

Toch had Postema wel bij ons gepast.

Noordcambuur

Dit is speler waar je naar het stadion gaat geweldige speler jammer dat we Ferrah niet onder contract hebben?..dan was het kassa geweest  :y

Noordcambuur


Oud Cambuur

Citaat van: Specuveter op oktober 04, 2025, 10:13:59
Toch had Postema wel bij ons gepast.
Type Balk dan had die weggemoeten dan had je hem kunnen halen

sunderland

1 van de beste spelers die ik in 45 jaar voor Cambuur heb zien spelen.

okkele

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 04, 2025, 10:22:18
Type Balk dan had die weggemoeten dan had je hem kunnen halen
hoezo?
voor 2 balken koop ik zeker een sk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op oktober 04, 2025, 11:29:31
voor 2 balken koop ik zeker een sk.

1 is wat mij betreft meer dan genoeg.

2 Ferrah's daarentegen.... |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mark1989

Citaat van: sunderland op oktober 04, 2025, 11:13:57
1 van de beste spelers die ik in 45 jaar voor Cambuur heb zien spelen.

Ik vind hem beter dan Berghuis van Ajax. Dus we hebben wel echt een topper hier in huis.

diekhuzen

Citaat van: mark1989 op oktober 04, 2025, 12:20:14
Ik vind hem beter dan Berghuis van Ajax. Dus we hebben wel echt een topper hier in huis.

Wat is dat voor een vergelijking?
Tja, jij vindt Binder ook beter dan van de Hurk en Postema.


Lore

Citaat van: mark1989 op oktober 04, 2025, 12:20:14
Ik vind hem beter dan Berghuis van Ajax. Dus we hebben wel echt een topper hier in huis.

Hij speelt wel in de KKD he. Dat is wel heel lastig te vergelijken

mark1989

Citaat van: diekhuzen op oktober 04, 2025, 12:26:14
Wat is dat voor een vergelijking?
Tja, jij vindt Binder ook beter dan van de Hurk en Postema.

Daarmee zeg lk dat hij voor ajax een aanwinst zou zijn.
En ik heb nooit gezegd dat ik van den Hurk en Postema minder vind dan Binder. Wel dat ik niet zou investeren in een speler die geen transferwaarde heeft zoals van den Hurk en geen speler zou huren van Groningen zoals Postema. Daarom snap ik de keuze voor Binder. En ik denk nog steeds dat hij belangrijk gaat worden. Het gaat om lange termijn visie en investeren.

diekhuzen

Los daarvan vind ik Binder beter en meer hebben. En ik denk van den Hurk ook niet zo goed in het systeem van Cambuur past. In de eredivisie komt ie alweer te kort terwijl Binder kan doorgroeien.

Voetbal tegenwoordig gaat vooral om zo snel mogelijk resultaat behalen. Bijna elke club in het betaalde voetbal begint nagenoeg elk seizoen met een nieuwe selectie op wat uitzonderingen na.
Binder heeft niks laten zien sinds hij voor ons speelt, is niet de jongste meer en heeft voor een spits zeer matige statistieken. Kan wellicht leuk een balletje vasthouden, maar momenteel is onze kracht juiste dat we voorin bewegelijk zijn en veel rouleren.

Ichem laat leuke dingen zien, maar dat maakt hem niet beter dan Berghuis anders had hij gewoon een kans gekregen bij Lille.

Verder hoop ik dat je met Ichem en Binder gelijk hebt  :)



sunderland

Waar gaat dit over?..