Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ichem Ferrah

Gestart door Stiens, augustus 21, 2025, 10:07:38

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: oost op september 23, 2025, 19:16:47
Als het om miljoenen gaat 3 of 4 is het inderdaad logisch dat je niet  betaald. In de kkd verkoop je ook nooit spelers voor 5 of 8 miljoen.

Maar laten we dan maar genieten dat hij een jaartje voor ons speelt  |:)
misschien wil hij wel blijven in Leeuwarden dan heeft hij nog ??n jarig kontrakt.
Dan zijn we weer een jaar verder en goedkoper  :D

oost

Citaat van: Noordcambuur op september 23, 2025, 19:20:11
misschien wil hij wel blijven in Leeuwarden dan heeft hij nog ??n jarig kontrakt.
Dan zijn we weer een jaar verder en goedkoper  :D

Als hij dit niveau vast houd gaan clubs als dkv en Utrecht en az ook wel een poging wagen vrees ik  :wall

Bankzitter

Lille is een veel grotere club, daar kan de Nederlandse subtop niet tegenop bieden.

KlinkHamer

Die is in de winterstop weg

Bankzitter

Hij heeft gewoon een contract. Lille speelt wel ff op een ander niveau en krijgen hem na 1 seizoen weer terug aan de selectie toe te voegen of eventueel om opnieuw te verhuren. Bij Rusnak stond er toen een rare clausule in het contract, die fout zal toch Lambooij niet maken.

Specuveter

Citaat van: KlinkHamer op september 24, 2025, 16:51:37
Die is in de winterstop weg
gehuurd voor ??n seizoen dus dat kan niet

sunderland

Citaat van: KlinkHamer op september 24, 2025, 16:51:37
Die is in de winterstop weg
dat kan helemaal niet. Er zullen wel Nederlandse clubs informeren. Als dat grote clubs zijn zullen ze evt het huurcontract moeten afkopen en dan moet Cambuur daarmee akkoord moeten gaan. Dat zou de enige manier zijn

Lore

Citaat van: sunderland op september 24, 2025, 17:43:56
dat kan helemaal niet. Er zullen wel Nederlandse clubs informeren. Als dat grote clubs zijn zullen ze evt het huurcontract moeten afkopen en dan moet Cambuur daarmee akkoord op moeten gaan. Dat zou de enige manier zijn

Of er staat een domme clausule in het contract natuurlijk

Holwerd voor Cambuur

Dat inzicht/overzicht van hem is wel echt fant?stisch goed zeg. Wat een genot!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 26, 2025, 23:42:47
Dat inzicht/overzicht van hem is wel echt fant?stisch goed zeg. Wat een genot!
vond hem gisteravond niet zijn beste wedstrijd spelen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op september 27, 2025, 08:26:14
vond hem gisteravond niet zijn beste wedstrijd spelen.
Vond zijn pass op Diemers bij de 1-0 geweldig
Henk, held, bedankt

Noordcambuur


Bernardo

Opnieuw speler vd week.

wiekie1969

Wat een topper. Wat een goal. Weergaloos. Voor zulke spelers ga je naar het stadion. Genieten.

Noordcambuur

Eerste helft heel goed tweede helft minder maar wel een geweldig doelpunt  :thumbsup