Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

FrisianOutlaw

Voor mij Man of the match!
Verdedigd zo super goed, kan opbouwen, koppen en pakt qeer zn goaltje mee! Hopelijk op naar de 5 miljoen.
Feyenoord word je wakker???

Lore

Wat grappig, Ik vond hem juist wat slordiger dan ik gewend ben.

Johan-12

Was gekke actie met die handsbal in de 2e helft. Vanaf Noord goed te zien, scheidsrechter zag het gelukkig niet.

Gasgeve

Laatste 5 minuten kopt die zowat alles weg, wat een beest.

michello

Dat hij zoveel goals maakt is niet toevallig, hij heeft een bepaalde meedogenloosheid in zich. Hij gaat voor elke bal en vaak wint hij het dan (vooral in de lucht) van zijn tegenstander. Moet je eens nagaan als hij nog 10 cm groter zou zijn.
Laatste maanden (hij is niet de enige) echter ook wel wat slordigheden of gekke acties, maar overall nog altijd heel goed en zoals in de slotfase weer super belangrijk, in die fase staat hij er en levert altijd.

Bankzitter

En toch speelt hij nog vrij sober.... gaat niet dribbelen of rushes doen maar blijft gedisciplineerd. Hij laat de acties aan Amofa en bewaakt het fort.
Zeker met een achterstand vind ik dat best knap dat hij in die rol blijft.

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op februari 25, 2026, 09:29:19
En toch speelt hij nog vrij sober.... gaat niet dribbelen of rushes doen maar blijft gedisciplineerd. Hij laat de acties aan Amofa en bewaakt het fort.
Zeker met een achterstand vind ik dat best knap dat hij in die rol blijft.
Zeker ook gezien zijn leeftijd. Speelt heel erg volwassen.

michello

Dit zal de bondscoach toch ook zien. Ik durf mijn geld wel in te zetten dat hij mee mag naar het WK. In dat geval heeft hij wel een monsterseizoen gedraaid, qua wedstrijden etc.


Stiens

Citaat van: michello op februari 25, 2026, 09:35:33
Dit zal de bondscoach toch ook zien. Ik durf mijn geld wel in te zetten dat hij mee mag naar het WK. In dat geval heeft hij wel een monsterseizoen gedraaid, qua wedstrijden etc.



Wat denk je van het monsterbedrag dat SCC voor 'm kan vragen als deze jongen meegaat naar het WK.

Lore

Citaat van: michello op februari 25, 2026, 09:35:33
Dit zal de bondscoach toch ook zien. Ik durf mijn geld wel in te zetten dat hij mee mag naar het WK. In dat geval heeft hij wel een monsterseizoen gedraaid, qua wedstrijden etc.



Ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat iedereen in Marokko ook vind dat hij geselecteerd moet worden

SCCRulez

Zelfs in deze wedstrijd,waarin hij teveel slordige momenten had, blijft hij sterk overeind. Zeker als de druk erop komt is hij het die rust en overzicht bewaard. Hopelijk komende wedstrijden weer zelfde scherpte als eerder dit seizoen

sunderland

Citaat van: SCCRulez op februari 26, 2026, 10:48:03
Zelfs in deze wedstrijd,waarin hij teveel slordige momenten had, blijft hij sterk overeind. Zeker als de druk erop komt is hij het die rust en overzicht bewaard. Hopelijk komende wedstrijden weer zelfde scherpte als eerder dit seizoen
hij kon Janga in lucht niet aan. Mooie duels waren dat. Hij schroomde niet om constant in duel te gaan

Oebieman

Citaat van: michello op februari 25, 2026, 09:35:33
Dit zal de bondscoach toch ook zien. Ik durf mijn geld wel in te zetten dat hij mee mag naar het WK. In dat geval heeft hij wel een monsterseizoen gedraaid, qua wedstrijden etc.



Volgens mij wordt de bondscoach van de -20 ook de nieuwe bondscoach van Marokko. Die kent hem natuurlijk ook nog eens heel goed.

michello

Kan ook nog Sektioui worden. Ex-Willem II. Maar de kansen zullen wel stijgen, die oude bondscoach stond er nou niet bekend om, om talent te selecteren.

michello

Vanavond zal bekend worden dat de coach van Baouf (U20) bondscoach zal worden bij Marokko. Deelname aan het WK is weer een stapje dichterbij..