Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Yellow Army op februari 16, 2026, 22:47:14
Weer een ton erbij
vind hem juist minder de laatste 2 wedstrijden voor zijn doen.

michello

Ja het is iets minder allemaal, maar die statistiekgeile scouts kijken vooral ook naar alle statistieken en die liegen er wederom niet om. Vond die penal overigens wel erg makkelijk gegeven.

sunderland

Citaat van: michello op februari 16, 2026, 23:20:08
Ja het is iets minder allemaal, maar die statistiekgeile scouts kijken vooral ook naar alle statistieken en die liegen er wederom niet om. Vond die penal overigens wel erg makkelijk gegeven.
als je terug kijkt houd die ander hem juist eerst vast

Yellow Army

Citaat van: sunderland op februari 16, 2026, 22:55:16
vind hem juist minder de laatste 2 wedstrijden voor zijn doen.

Klopt
Area 58

Lore

Citaat van: michello op februari 16, 2026, 22:37:46
Koen Brack heeft het record met 7 goals in een seizoen. Moet kunnen.  :proost

Koen Brak  _O_ _O_

Zou mij niets verbazen als die nog steeds profvoetballer is een de serie Q in italie!

Lore

Citaat van: michello op februari 16, 2026, 23:20:08
Belachelijk en die keeper van Jong Ajax had geen enkele intentie om de bal te spelen. En dan is het rood. Misschien kan je er over discussi?ren, maar hij krijgt geeneens geel

Vlampiep

Citaat van: Lore op februari 17, 2026, 08:00:22
Belachelijk en die keeper van Jong Ajax had geen enkele intentie om de bal te spelen. En dan is het rood. Misschien kan je er over discussi?ren, maar hij krijgt geeneens geel
Zulke scheidsrechters kunnen je zo maar puntenverlies opleveren. Doordaf wij een aantal wedstrijden in moeten halen zullen we denk ik scheidsrechters toegewezen krijgen die niwt op dit niveau behoren te fluiten.

zeewolde

hij kreeg wel geel

Vak 4

Hij kreeg wel degelijk geel, buiten de 16 had dit rood geweest maar omdat het erbinnen was kun je het niet 2x straffen, dus geel en een penalty.

diekhuzen

Is een speler die gewoon doorbreek niet automatisch rood? Zodra de scheidsrechter eigen regels gaat verzinnen of net als Nijhuis aandacht zoekt, dan wordt het een chaos

Lore

Citaat van: Vak 4 op februari 17, 2026, 08:46:05
Hij kreeg wel degelijk geel, buiten de 16 had dit rood geweest maar omdat het erbinnen was kun je het niet 2x straffen, dus geel en een penalty.

Ahm je hebt gelijk. https://www.vi.nl/wedstrijden/2026-02-16/jong-ajax-vs-sc-cambuur

Voor de kleur zijn er twee criteria:

1. Was het een duidelijke scoringskans. Volgens mij geen discussie, zeker
2. Probeerde de keeper de bal te spelen. Misschien discussie, maar wat mij betreft niet

En dan is rood de juiste conclussie. Maar de scheids zal vinden dat hij de bal speelde

R058

Citaat van: Lore op februari 17, 2026, 11:28:48
Ahm je hebt gelijk. https://www.vi.nl/wedstrijden/2026-02-16/jong-ajax-vs-sc-cambuur

Voor de kleur zijn er twee criteria:

1. Was het een duidelijke scoringskans. Volgens mij geen discussie, zeker
2. Probeerde de keeper de bal te spelen. Misschien discussie, maar wat mij betreft niet

En dan is rood de juiste conclussie. Maar de scheids zal vinden dat hij de bal speelde
Ik vind het toch echt overduidelijk dat de keeper voor de bal gaat en niet puur Balk probeert te raken. Hij maakt toch gewoon een sliding naar de bal en is een milliseconde te laat. Geel is de goede beslissing.

R058

Citaat van: sunderland op februari 16, 2026, 23:21:44
als je terug kijkt houd die ander hem juist eerst vast
Gebeurde de hele tijd met die spits en Baouf, maar Baouf kreeg werkelijk alles tegen.

sunderland

Citaat van: R058 op februari 17, 2026, 11:40:04
Ik vind het toch echt overduidelijk dat de keeper voor de bal gaat en niet puur Balk probeert te raken. Hij maakt toch gewoon een sliding naar de bal en is een milliseconde te laat. Geel is de goede beslissing.
vind ik niet , hij gaat overduidelijk voor Balk . In de eredivisie met Var is dit rood.

oost

Die penalty is eigenlijk gewoon echt  een schande.
Dan kan je praktische bij elke corner de aanvallende partij wel een strafschop geven  :_spank