Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op januari 01, 2026, 19:55:27
Dat wordt een stuk makkelijker shoppen met een volle portemonnee ;) Dit seizoen is het ook goed gekomen, dus waarom moet volgend seizoen een probleem worden?
Ben ik met je eens maar het was mijn antwoord op de stelling dat er 2 cv's bij moeten en daar heb ik op geantwoord dat er meer bij moet komen. Heb alle vertrouwen in de scouting

EdsjeSCC

Citaat van: Oud Cambuur op januari 01, 2026, 18:37:00
Zit niks negatiefs aan galvez keert terug naar city dan heb je daar alleen Bram voor ga er vanuit dat Baouf en Sjostrand verkocht worden en Ferrah terug gaat naar Lille. En mijn inziens hadden ze in de winterstop kunnen praten met Diemers dat is verschoven naar in de loop van de 2de seizoenshelft spreekt niet veel vertrouwen uit

Je kan het ook positief bekijken. Als we eredivisie gaan spelen kunnen we nog betere spelers van City en of Lille (en misschien wel Liverpool) huren ;)

hobbes

Citaat van: EdsjeSCC op januari 01, 2026, 21:15:25
Je kan het ook positief bekijken. Als we eredivisie gaan spelen kunnen we nog betere spelers van City en of Lille (en misschien wel Liverpool) huren ;)

Niet teveel huren, zelf kapitaal maken is beter

EdsjeSCC

Citaat van: hobbes op januari 01, 2026, 22:15:09
Niet teveel huren, zelf kapitaal maken is beter

Klopt, maar dat gaat toch top nu?
2/3 huurspelers die echt wat toevoegen en de rest eigen

hobbes

Citaat van: EdsjeSCC op januari 01, 2026, 22:38:47
Klopt, maar dat gaat toch top nu?
2/3 huurspelers die echt wat toevoegen en de rest eigen

Klopt, maar die balans in de gaten houden. We hebben ook seizoenen gehad dat we teveel op huur spelers leunden.

Bankzitter

Ook belangrijk welke band een huurspeler met de club heeft. Ik kan me voorstellen dat een speler van 29 die een half jaartje komt omdat hij elders buiten de boot valt vooral zijn eigen agenda heeft. Een jonge speler die nog nooit in een eerste elftal voor 14.000 man heeft gespeeld zal mischien sneller een band met de club en publiek voelen, ook al is het maar een tussenstap.

Lore

Ik was de afgelopen periode in Marokko en realiseerde mij daar pas wat Boauf eigenlijk doet voor de uitstraling van Cambuur. Voor het eerst in het buitenland hoefde ik niemand uit te leggen wat Cambuur was of dat wij uit Leeuwarden komen. Het enige wat ik hoefde te doen was vragen of zij Baouf kenden en dan wist elke Marokkaan mij alles uit te leggen over Baouf. Zelfs tot het niveau dat mij controle bij de douane een half uur extra koste omdat de douanemedewerker met mij het komende programma van Cambuur door wilde nemen.

Iedereen die ik sprak begon mij spontaan uit te leggen dat het idioot was dat de bondcoach hem niet heeft opgeroepen voor de Afrika Cup. Als hij dit seizoen zijn speeltijd blijft houden denk ik dat hij zeker mee gaat naar het WK, want de druk in Marokko om hem te selecteren is enorm. Misschien dat dit voor Baouf ook wel meespeelt om bij Cambuur te blijven tot de zomer. Het zou voor ons natuurlijk fantastisch zijn als hij naar Amerika gaat en daar in de basis komt.


Galdiano

Ik zou hem komend zomer niet te snel verkopen met oog als hij naar het WK gaat.
Marokko staat goed aangeschreven en kan wel eens een outsider worden volgens de geleerden.
Als hij minuten gaat maken en maakt indruk zijn we binnen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op januari 06, 2026, 11:45:33
Ik zou hem komend zomer niet te snel verkopen met oog als hij naar het WK gaat.
Marokko staat goed aangeschreven en kan wel eens een outsider worden volgens de geleerden.
Als hij minuten gaat maken en maakt indruk zijn we binnen.

Ik volg de wedstrijden van Marokko op de Afrika cup en ze hebben tot nu toe elke wedstrijd werkelijk niets laten zien. Ik denk dat zij een beetje boven hun stand hebben geleefd en dat wij ons daar niet te druk om hoeven te maken. Natuurlijk staan ze nu wel stijf van de spanning en graaft elke tegenstander zich volledig in.

Arno A

Citaat van: Lore op januari 06, 2026, 12:59:21
Ik volg de wedstrijden van Marokko op de Afrika cup en ze hebben tot nu toe elke wedstrijd werkelijk niets laten zien. Ik denk dat zij een beetje boven hun stand hebben geleefd en dat wij ons daar niet te druk om hoeven te maken. Natuurlijk staan ze nu wel stijf van de spanning en graaft elke tegenstander zich volledig in.

Ze moeten nu inderdaad  het spel wel maken als gastgever. Bij het vorige WK hoefde dit niet. Qua tactiek begrijpelijk met Kroati? en Belgi? als tegenstanders. Dus ja mochten ze Nederland treffen, dan verwacht ik geen aanvallend Marokko.

Arno A

Citaat van: Galdiano op januari 06, 2026, 11:45:33
Ik zou hem komend zomer niet te snel verkopen met oog als hij naar het WK gaat.
Marokko staat goed aangeschreven en kan wel eens een outsider worden volgens de geleerden.
Als hij minuten gaat maken en maakt indruk zijn we binnen.

Hij kan beter het seizoen hier afmaken. Hij speelt altijd, en bij een nieuwe club is het maar afwachten. Ben je reserve dan is de kans op een WK- selectie nihil.

hobbes

Citaat van: Arno A op januari 06, 2026, 13:22:39
Hij kan beter het seizoen hier afmaken. Hij speelt altijd, en bij een nieuwe club is het maar afwachten. Ben je reserve dan is de kans op een WK- selectie nihil.

In het interview met Henk in de LC staat als hij in de winterstop verkocht zou worden hij zelf nog een half jaar aan Cambuur verhuurd wil worden.

Galdiano

Citaat van: Arno A op januari 06, 2026, 13:22:39
Hij kan beter het seizoen hier afmaken. Hij speelt altijd, en bij een nieuwe club is het maar afwachten. Ben je reserve dan is de kans op een WK- selectie nihil.

Dat zeg ik toch ook?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021