Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: upweer op december 31, 2025, 19:24:49
Eind van het seizoen gaat die weg, is het niet slim om alvast een vervanger te halen?
Of is dit Berkhout?

Wij hebben daar toch geen geld voor?

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op december 31, 2025, 20:08:28
Wij hebben daar toch geen geld voor?
Zolang Kooi er is, is er veel mogelijk... Met Jonker en Berkhout heb je vervangers in huis, maar er zal vast nog iemand gehaald worden komende zomer.

Arno A

#587
Citaat van: Derkx R.H. op januari 01, 2026, 00:48:57
Zolang Kooi er is, is er veel mogelijk... Met Jonker en Berkhout heb je vervangers in huis, maar er zal vast nog iemand gehaald worden komende zomer.

We hebben ook nog Bakkati.

Beste wensen allemaal voor in  dit promotiejaar!



Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op januari 01, 2026, 00:48:57
Zolang Kooi er is, is er veel mogelijk... Met Jonker en Berkhout heb je vervangers in huis, maar er zal vast nog iemand gehaald worden komende zomer.
geen ED niveau?

Derkx R.H.


Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op januari 01, 2026, 11:56:22
Mooi dat jij dat nu al weet :thumbsup
vooruitziende blik Derkx  :y

Trainert!

Citaat van: Derkx R.H. op januari 01, 2026, 00:48:57
Zolang Kooi er is, is er veel mogelijk... Met Jonker en Berkhout heb je vervangers in huis, maar er zal vast nog iemand gehaald worden komende zomer.

Jonker en Berkhout zijn wel heel wat klassen minder dan onze marokkaanse vriend

Bankzitter

Dat geldt voor iedere verdediger in de KKD en ook nog wel een paar in de ere.
Berkhout doet het prima als hij speelt, Jonker komt er op termijn ook wel, hoe snel zullen we zien.

Zullen wel 2 CV?s bijmoeten volgend seizoen.

Oud Cambuur

Als je promoveert zal er heel wat veranderen in de selectie niet alleen 2 cv's wat dacht je van een linksback, spits, rechtsbuiten en ik zie diemers ook vertrekken

upweer

Citaat van: Arno A op januari 01, 2026, 08:42:57
We hebben ook nog Bakkati.

Beste wensen allemaal voor in  dit promotiejaar!

Bakkati is een back toch?

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op januari 01, 2026, 15:38:43
Als je promoveert zal er heel wat veranderen in de selectie niet alleen 2 cv's wat dacht je van een linksback, spits, rechtsbuiten en ik zie diemers ook vertrekken
waarom zo negatief. Positief, we hebben hele goede contacten met City. Van de 80 spelers die ze verhuren zijn wij bij de 2 besten wb rapporten etc

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op januari 01, 2026, 18:19:00
waarom zo negatief. Positief, we hebben hele goede contacten met City. Van de 80 spelers die ze verhuren zijn wij bij de 2 besten wb rapporten etc

Zit niks negatiefs aan galvez keert terug naar city dan heb je daar alleen Bram voor ga er vanuit dat Baouf en Sjostrand verkocht worden en Ferrah terug gaat naar Lille. En mijn inziens hadden ze in de winterstop kunnen praten met Diemers dat is verschoven naar in de loop van de 2de seizoenshelft spreekt niet veel vertrouwen uit



sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op januari 01, 2026, 18:37:00
Zit niks negatiefs aan galvez keert terug naar city dan heb je daar alleen Bram voor ga er vanuit dat Baouf en Sjostrand verkocht worden en Ferrah terug gaat naar Lille. En mijn inziens hadden ze in de winterstop kunnen praten met Diemers dat is verschoven naar in de loop van de 2de seizoenshelft spreekt niet veel vertrouwen uit
blijf lekker negatief.

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op januari 01, 2026, 18:37:00
Zit niks negatiefs aan galvez keert terug naar city dan heb je daar alleen Bram voor ga er vanuit dat Baouf en Sjostrand verkocht worden en Ferrah terug gaat naar Lille. En mijn inziens hadden ze in de winterstop kunnen praten met Diemers dat is verschoven naar in de loop van de 2de seizoenshelft spreekt niet veel vertrouwen uit
Eerste week van februari wordt er met Diemers gesproken en promoveren we blijft hij sowieso..Galvez kan weer gehuurd worden, en gebeurt dat niet komt er wel weer een ander net als bij de andere vertrekkers, de scouting is druk bezig en wordt wederom uitgebreid.

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op januari 01, 2026, 15:38:43
Als je promoveert zal er heel wat veranderen in de selectie niet alleen 2 1 cv wat dacht je van een linksback, spits, rechtsbuiten en ik zie diemers ook vertrekken
Dat wordt een stuk makkelijker shoppen met een volle portemonnee ;) Dit seizoen is het ook goed gekomen, dus waarom moet volgend seizoen een probleem worden?