Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Ik snap niet wat die spelers te zoeken hebben in de Franse competitie.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oost

Citaat van: Galdiano op december 18, 2025, 15:03:17
Ik snap niet wat die spelers te zoeken hebben in de Franse competitie.

Nou zijn Loon wordt 8x meer en kan zijn eigen taal spreken.  Dus als hij die keuze zou maken kan ik dat wel begrijpen.

Zuid1991

Citaat van: Galdiano op december 18, 2025, 15:03:17
Ik snap niet wat die spelers te zoeken hebben in de Franse competitie.
Lille staat op een keurige vierde plaats, heeft een stadion van meer dan 50.000.
Heeft een begroting van 235 miljoen en speelt europa league.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op december 18, 2025, 16:22:52
Lille staat op een keurige vierde plaats, heeft een stadion van meer dan 50.000.
Heeft een begroting van 235 miljoen en speelt europa league.
jaaaa dan kunnen ze ook wel een bedrag neertellen van 5 miljoen  :y

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op december 18, 2025, 16:36:49
jaaaa dan kunnen ze ook wel een bedrag neertellen van 5 miljoen  :y
Dat kunnen ze wel ja, of het ook gebeurt is een 2e... Een bedrag rond de 3 a 3,5 miljoen zou ik meer realistisch vinden..

Galdiano

Citaat van: Zuid1991 op december 18, 2025, 16:22:52
Lille staat op een keurige vierde plaats, heeft een stadion van meer dan 50.000.
Heeft een begroting van 235 miljoen en speelt europa league.

Het gaat mij om de aantrekkelijkheid van zo'n competitie die is mijn inziens echt 0. Net zoals de eredivisie.

Als een Dortmund voor hem op de tribune zit, dan kies je toch veel eerder voor dat soort landen en clubs.
Engeland, Duitsland, Itali? en Spanje zijn zoveel aansprekender en die clubs zitten ook gewoon op de tribune de afgelopen weken.
Dan ga je toch niet naar een Lille...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: oost op december 18, 2025, 16:08:08
Nou zijn Loon wordt 8x meer en kan zijn eigen taal spreken.  Dus als hij die keuze zou maken kan ik dat wel begrijpen.
8 x ? Dan verdient ie het minst van allemaal daar

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op december 18, 2025, 16:45:34
Dat kunnen ze wel ja, of het ook gebeurt is een 2e... Een bedrag rond de 3 a 3,5 miljoen zou ik meer realistisch vinden..
ik zet wat hoger in Derkx :thumbsup

el haj

Citaat van: Galdiano op december 18, 2025, 16:56:57
Het gaat mij om de aantrekkelijkheid van zo'n competitie die is mijn inziens echt 0. Net zoals de eredivisie.

Als een Dortmund voor hem op de tribune zit, dan kies je toch veel eerder voor dat soort landen en clubs.
Engeland, Duitsland, Itali? en Spanje zijn zoveel aansprekender en die clubs zitten ook gewoon op de tribune de afgelopen weken.
Dan ga je toch niet naar een Lille...

Ik vind het juist wel verstandig om niet naar een club als Borussia Dortmund te gaan; de kansen op een basisplek liggen daar niet voor het oprapen.
Als spelers uit (bijv.) jong-PSV of -Ajax vertrekken naar een topclub hoor je bijna niks anders dan dat die jonge talenten beter voor een meer geleidelijke weg hadden kunnen kiezen. In die zin is het nooit goed, w?t je ook doet.
De stap van top-KKD naar subtop Ligue 1 - en Europees voetbal - is al een hele grote. Baouf heeft voor z'n leeftijd al aardig wat prof-wedstrijden in de benen, maar tot dit seizoen waren die allemaal bij jong-Anderlecht. Het is voor hem dus ontzettend belangrijk om wedstrijden te (blijven) spelen in een eerste elftal; hij heeft er mijns inziens niets aan om de komende twee seizoenen al z'n wedstrijdminuten te maken bij de reserves van Dortmund, Juventus of Chelsea.

Ook niet onbelangrijk: Baouf is geboren in Tubeke (Brussel). Bij Lille zou hij een club vinden die, zoals Zuid1991 al omschreef, de zaken h??l aardig voor elkaar heeft op minder dan een uurtje rijden van zijn geboorteplaats. Ik zou me heel goed kunnen voorstellen dat Baouf ge?nteresseerd is.

el haj

Even iets anders; Baouf is volgens transfermarkt de meest waardevolle speler in de KKD, inclusief de jonkies van Utrecht, PSV en Ajax. Volgens mij is 't nooit eerder gebeurd dat wij de duurste speler hadden. Geinig.  :P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: el haj op december 18, 2025, 21:49:43
Even iets anders; Baouf is volgens transfermarkt de meest waardevolle speler in de KKD, inclusief de jonkies van Utrecht, PSV en Ajax. Volgens mij is 't nooit eerder gebeurd dat wij de duurste speler hadden. Geinig.  :P

Misschien mambimbi 8) :proost
Henk, held, bedankt

michello

Citaat van: Galdiano op december 18, 2025, 16:56:57
Het gaat mij om de aantrekkelijkheid van zo'n competitie die is mijn inziens echt 0. Net zoals de eredivisie.

Als een Dortmund voor hem op de tribune zit, dan kies je toch veel eerder voor dat soort landen en clubs.
Engeland, Duitsland, Itali? en Spanje zijn zoveel aansprekender en die clubs zitten ook gewoon op de tribune de afgelopen weken.
Dan ga je toch niet naar een Lille...

Zijn zaakwaarnemer heeft al aangegeven hele bewuste keuzes te maken in zijn vervolgstappen. Als je dan dus een logische stap zou nemen dan is Lille dat absoluut en ga je niet direct naar een topclub als Dortmund, Manchester etc.
Op het hoogste niveau in Frankrijk, subtopper en Europa League, perfect voor hem.

sunderland

Dkv heeft een bod uitgebracht

Poetser


Eewal

Citaat van: sunderland op december 19, 2025, 13:47:15
Dkv heeft een bod uitgebracht
Als het 10 miljoen is keur ik het goed.