Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Alle handel gaat naar de hoogste bieder, en die zijn er genoeg. (alle seinen staan op groen, voor een goede prijs)

upweer

Citaat van: Oebieman op december 16, 2025, 10:53:12
Sinds vandaag is zijn marktwaarde op Transfermarkt.nl geupdate naar 1,4 miljoen.
Denk niet dat we eerder iemand met zo'n waarde in de selectie hebben gehad.

Die uit Zwitserland Mambimbi  was toen 14 miljoen geloof ik?

sunderland

Citaat van: Oebieman op december 16, 2025, 10:53:12
Sinds vandaag is zijn marktwaarde op Transfermarkt.nl geupdate naar 1,4 miljoen.
Denk niet dat we eerder iemand met zo'n waarde in de selectie hebben gehad.
nou als ik dat had dan wou ik hem daarvoor zeker kopen.

sunderland

Citaat van: Oebieman op december 16, 2025, 18:03:56
Ik kan het me bijna niet voorstellen dat Sandor gelijk krijgt daarin. Die benoemde 5 a 6 miljoen geloof ik?
Vooral als je ziet dat de hoogste uitgaande transfers in de KKD Mickey van der Ven is voor 3,5 miljoen.
Er staat nu wel overal dat het 8,5 miljoen is, maar dat komt door de latere doorverkoop. Wat ook bij Baouf natuurlijk nog belangrijk kan gaan zijn.
Daarna is een Driouch voor 3,5 miljoen gegaan (die feitelijk vanuit een eredivisie seizoen kwam, want degradatie) en Cedric Hateboer van Excelsior ging bijvoorbeeld maar voor 2,1 miljoen.

Een bod van 2,5 tot 3 miljoen lijkt me dan ook bijna niet te weigeren, met natuurlijk doorverkoopclausule voor eventuele latere winsten.
geen internationals , geen wereld kampioen. En geen 15 clubs voor 1 speler.

michello

Die hadden ook allemaal niet nog een 3 jarig contract en waren allen ouder.

Stiens

Citaat van: upweer op december 16, 2025, 19:01:28
Die uit Zwitserland Mambimbi  was toen 14 miljoen geloof ik?

Hoogste marktwaarde van Mambimbi is 5mln geweest toen hij bij Young Boys voetbalde, daarna werd hij uitgeleend aan ons en kelderde hij naar 3 en later 2,5 miljoen. Sindsdien alleen maar minder waard geworden (600K tegenwoordig  :insane)

Derkx R.H.

Tenzij er zich onverwachte gebeurtenissen voordoen, wordt verwacht dat de jonge Marokkaan Isma?l Baouf zich bij de noordelijke club zal voegen.

LOSC Lille heeft mogelijk zijn eerste verdediger van de wintertransferperiode binnen met Isma?l Baouf. De 19-jarige Marokkaanse verdediger, die een uitstekende start van het seizoen heeft gehad bij Cambuur in de Nederlandse Tweede Divisie, trok al de aandacht van prestigieuze clubs als Borussia Dortmund, Ajax Amsterdam en Club Brugge. Lille, dat zich begin december in de strijd mengde, zou nu een principeakkoord met de speler hebben bereikt. Volgens informatie van Africa Foot heeft Baouf zelfs "in principe ingestemd met een transfer naar de Ligue 1 ", aangetrokken door het vooruitzicht om mee te spelen in de topcompetitie en Europees voetbal te ervaren met Les Dogues (De Mastiffs). Met 12 basisplaatsen dit seizoen en een recente oproep voor het Marokkaanse U20-team, voldoet de jonge centrale verdediger aan alle eisen voor een toekomstgerichte aanwinst.

De noordelijke club is nu in gesprek met de zaakwaarnemer van de speler om de financi?le eisen van Cambuur te achterhalen. Baouf kwam afgelopen zomer over van Anderlecht. Met een marktwaarde van ?1.400.000 volgens Transfermarkt is hij een aantrekkelijke optie voor LOSC, dat zich voorbereidt op een aantal veranderingen in de verdediging: Alexsandro blijft een doelwit, terwijl de contracten van A?ssa Mandi en Chancel Mbemba in juni aflopen. In deze context past de komst van een veelbelovende verdediger als Baouf perfect in de strategie van Lille om de centrale verdediging geleidelijk te vernieuwen.

Noordcambuur

Nou die gaat weg wanneer  :?en voor hoeveel  :?

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op december 18, 2025, 08:38:40
Nou die gaat weg wanneer  :?en voor hoeveel  :?
In de zomer...omdat de club vol voor promotie gaat!

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op december 18, 2025, 08:47:26
In de zomer...omdat de club vol voor promotie gaat!
oke mooi?. :thumbsup

Yellow Army

Citaat van: Derkx R.H. op december 18, 2025, 07:26:41
Tenzij er zich onverwachte gebeurtenissen voordoen, wordt verwacht dat de jonge Marokkaan Isma?l Baouf zich bij de noordelijke club zal voegen.

LOSC Lille heeft mogelijk zijn eerste verdediger van de wintertransferperiode binnen met Isma?l Baouf. De 19-jarige Marokkaanse verdediger, die een uitstekende start van het seizoen heeft gehad bij Cambuur in de Nederlandse Tweede Divisie, trok al de aandacht van prestigieuze clubs als Borussia Dortmund, Ajax Amsterdam en Club Brugge. Lille, dat zich begin december in de strijd mengde, zou nu een principeakkoord met de speler hebben bereikt. Volgens informatie van Africa Foot heeft Baouf zelfs "in principe ingestemd met een transfer naar de Ligue 1 ", aangetrokken door het vooruitzicht om mee te spelen in de topcompetitie en Europees voetbal te ervaren met Les Dogues (De Mastiffs). Met 12 basisplaatsen dit seizoen en een recente oproep voor het Marokkaanse U20-team, voldoet de jonge centrale verdediger aan alle eisen voor een toekomstgerichte aanwinst.

De noordelijke club is nu in gesprek met de zaakwaarnemer van de speler om de financi?le eisen van Cambuur te achterhalen. Baouf kwam afgelopen zomer over van Anderlecht. Met een marktwaarde van ?1.400.000 volgens Transfermarkt is hij een aantrekkelijke optie voor LOSC, dat zich voorbereidt op een aantal veranderingen in de verdediging: Alexsandro blijft een doelwit, terwijl de contracten van A?ssa Mandi en Chancel Mbemba in juni aflopen. In deze context past de komst van een veelbelovende verdediger als Baouf perfect in de strategie van Lille om de centrale verdediging geleidelijk te vernieuwen.

Leest als een broodje aap eerlijk gezegd.

Transfer zo goed als rond, maar weet niet eens wat de financi?le eisen zijn  :O
Area 58

PePe

Dat er iets speelt met LOSC dat staat wel vast. Maar Ismail kan in mijn ogen geen overeenkomst aangaan, voordat het financieel rond is? Cambuur zou nu veel kunnen vragen. Mogelijk speelt er meer? Samenwerking met Lille?

Stanley

Knippen en plakken. Dit bericht stond er 12 december ook al op X

PePe

Citaat van: Stanley op december 18, 2025, 12:37:34

Klopt, maar waar rook is, is ook vuur!!

Lore

Citaat van: Stanley op december 18, 2025, 12:37:34

Precies dit. En er staat dat hij akkoord heeft gegeven voor een transfer naar league 1, niet naar Lille. Volgens mij mag hij ook helemaal niet praten met clubs ivm zijn contract en Lille heeft zich niet gemeld bij Cambuur.