Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

5 miljoen is wel heel veel misschien dat Baouf nog klein halfjaartje huren en misschien hebben ze nog een goede speler rond lopen die Daan Visser kan opvolgen.

fred

2 miljoen mogen we blij zijn.

PePe

Niet eerder verkopen dan dat het gewenste bedrag op het kleed ligt, voor dit uitzonderlijke talent.

zeewolde

Goed verkopen en na de winterstop op huurbasis bij ons blijven

Trainert!

45 miljoen verkopen. Hun een goede speler, wij weer gezond. Mooie deal :P

NRG

Citaat van: fred op december 11, 2025, 17:57:08
2 miljoen mogen we blij zijn.

Dat lijkt mij een heel mooi en realistisch bedrag.

sunderland

Citaat van: fred op december 11, 2025, 17:57:08
2 miljoen mogen we blij zijn.
nou gelukkig bepaal jij dat niet.

Bankzitter

Een bod van 2 miljoen wordt wel overboden door een andere club, denk ik.

Specuveter

Voorlopig word het door Baoef als Fakenews beschouwd.

PePe

Cambuur is niet verplicht, om hem te verkopen!! Alleen voor een uitzonderlijk bedrag, voor dit uitzonderlijk talent. M.a.w. er moet echt een goede prijs op het kleed komen.

upweer

Zou wel een boefen streek zijn :_schater

michello

Citaat van: Specuveter op december 11, 2025, 21:43:29
Voorlopig word het door Baoef als Fakenews beschouwd.

Zou ik ook zeggen als ik hem was. Het mag namelijk niet, alleen in de praktijk gaat het vaak wel zo..

Voorstopper

Misschien ios er wel een Combi deal mogelijk met Lille, Wij Ferrah en 2 miljoen en zij Baouf

Drumfather SCC

Citaat van: Voorstopper op december 12, 2025, 11:06:05
Misschien ios er wel een Combi deal mogelijk met Lille, Wij Ferrah en 2 miljoen en zij Baouf

In deze vorm liever wat meer centen...

Noordcambuur

Weer een top wedstrijd gespeeld  w:)