Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 15, 2025, 21:36:33
Buitencategorie natuurlijk, maar met Berkhout naast Amofa gaan we echt niet ineens veel meer wedstrijden verliezen.
met Berkhout en Amofa moet je er nog een nieuwe speler erbij hebben.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op november 15, 2025, 21:39:22
met Berkhout en Amofa moet je er nog een nieuwe speler erbij hebben.

Dan moet er wel een RCV bij idd.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Oud Cambuur

Citaat van: Bens op november 15, 2025, 21:22:35
Zal wel in de winterstop verkocht worden gezien onze financi?le situatie.

Geloof ik niks van alleen bij een enorm bedrag.

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op november 15, 2025, 22:20:16
Geloof ik niks van alleen bij een enorm bedrag.
nou ik hoop het wel geld kunnen we wel gebruiken maar dan buitenlandse club.

PePe

Nu Cambuur het financieel moeilijk heeft, vind ik de topclubs Baouf alleen voor een goede prijs kunnen overnemen. Ik vind dit min of meer een verplichting, dat ze Cambuur moeten helpen. Topclubs die zich zelf verrijken met Baouf, en Cambuur niet willen steunen, moeten niet aan bod komen.

Oud Cambuur

Citaat van: PePe op november 17, 2025, 12:07:41
Nu Cambuur het financieel moeilijk heeft, vind ik de topclubs Baouf alleen voor een goede prijs kunnen overnemen. Ik vind dit min of meer een verplichting, dat ze Cambuur moeten helpen. Topclubs die zich zelf verrijken met Baouf, en Cambuur niet willen steunen, moeten niet aan bod komen.
Nou daar gaan de clubs echt rekening mee houden???? wat denk je nou zelf

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op november 17, 2025, 12:30:02
Nou daar gaan de clubs echt rekening mee houden???? wat denk je nou zelf
klopt de koopjes lopers komen wel om de hoek om Baouf op te halen.

Westerpark

Clubs zullen eerder denken: de nood is hoog, ze nemen met minder genoegen.

Bankzitter

Rond Corona maar ook bij Vitesse was er 0,0 solidariteit tussen clubs, dus reken maar nergens op.
Ik verwacht ook niet dat Nederlandse clubs kans maken. Gewoon wachten tot buitenlandse clubs gaan opbieden en dan komt er een mooi bedrag uit.


Noordcambuur


Stiens

Citaat van: PePe op november 17, 2025, 12:07:41
Nu Cambuur het financieel moeilijk heeft, vind ik de topclubs Baouf alleen voor een goede prijs kunnen overnemen. Ik vind dit min of meer een verplichting, dat ze Cambuur moeten helpen. Topclubs die zich zelf verrijken met Baouf, en Cambuur niet willen steunen, moeten niet aan bod komen.

Is dit sarcasme of cynisch bedoelt? Of ben je echt serieus?  :_schater

Inferno-058

Citaat van: Stiens op november 17, 2025, 17:26:10
Is dit sarcasme of cynisch bedoelt? Of ben je echt serieus?  :_schater
Ik denk dat hij serieus is

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op november 17, 2025, 14:50:14
phoee als Dortmund al interesse heeft in Baouf dan zegt het al genoeg.
Kom maar op met die 7 miljoen dan!

mark1989

NIet verkopen in de winter. Als Cambuur dit jaar bij de eerste 2 eindigt kun je hem in de zomer voor een mega bedrag verkopen. En hij kan mooi dit seizoen afmaken.
Natuurlijk zou er een bod kunnen komen die we niet kunnen weigeren. Maar die ligt wel erg hoog.