Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Arno A op november 01, 2025, 10:40:34
Hoe goed is Baouf? Bij Anderlecht heeft hij meegetraind bij het eerste. Maar ze vonden hem niet goed genoeg. En vandaar dat hij weg mocht.
 
Dus ja is hij zoveel beter geworden in een paar maanden? En het maar het tweede niveau van Nederland.

Ik doe niks af aan de geweldige  prestatie met Jong Marokko. Maar ze konden vrijuit spelen als underdog.

Ik denk dat je hem in de winterstop gewoon voor een miljoen moet verkopen aan een eredivisieploeg. En dan een gunstige doorverkoopregeling moet regelen.
gelukkig bepaal jij dat niet! Een miljoen, hoe dom kun je zijn

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op november 01, 2025, 10:40:34
Hoe goed is Baouf? Bij Anderlecht heeft hij meegetraind bij het eerste. Maar ze vonden hem niet goed genoeg. En vandaar dat hij weg mocht.
 
Dus ja is hij zoveel beter geworden in een paar maanden? En het maar het tweede niveau van Nederland.

Ik doe niks af aan de geweldige  prestatie met Jong Marokko. Maar ze konden vrijuit spelen als underdog.

Ik denk dat je hem in de winterstop gewoon voor een miljoen moet verkopen aan een eredivisieploeg. En dan een gunstige doorverkoopregeling moet regelen.
gaat het wel goed met jou voor 1 miljoen  :_schater

Eewal

#377
Citaat van: Arno A op november 01, 2025, 10:40:34
Hoe goed is Baouf? Bij Anderlecht heeft hij meegetraind bij het eerste. Maar ze vonden hem niet goed genoeg. En vandaar dat hij weg mocht.
 
Dus ja is hij zoveel beter geworden in een paar maanden? En het maar het tweede niveau van Nederland.

Ik doe niks af aan de geweldige  prestatie met Jong Marokko. Maar ze konden vrijuit spelen als underdog.

Ik denk dat je hem in de winterstop gewoon voor een miljoen moet verkopen aan een eredivisieploeg. En dan een gunstige doorverkoopregeling moet regelen.
ik bied 5 euro voor jouw auto! Hebben we een deal? Als ik 'm doorverkoop krijg je een percentage!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op november 01, 2025, 10:52:40
veel petunia

Wat moeten we daar nou weer mee. Stadion versieren?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Arno A op november 01, 2025, 10:40:34
hij zoveel beter geworden in een paar maanden?

Nee hoor. Henk maakt spelers niet beter :zweep
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 01, 2025, 11:27:03
Wat moeten we daar nou weer mee. Stadion versieren?
De automatische correctie op de laptop maakt mooie dingen. Maar gelukkig laat de club zich niet piepelen voor een bos bloemen.

Poetser

Citaat van: Arno A op november 01, 2025, 10:40:34
Hoe goed is Baouf? Bij Anderlecht heeft hij meegetraind bij het eerste. Maar ze vonden hem niet goed genoeg. En vandaar dat hij weg mocht.
 
Dus ja is hij zoveel beter geworden in een paar maanden? En het maar het tweede niveau van Nederland.

Ik doe niks af aan de geweldige  prestatie met Jong Marokko. Maar ze konden vrijuit spelen als underdog.

Ik denk dat je hem in de winterstop gewoon voor een miljoen moet verkopen aan een eredivisieploeg. En dan een gunstige doorverkoopregeling moet regelen.

:_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 01, 2025, 12:35:04
:_schater :_schater
https://nl.wikipedia.org/wiki/Petunia
Maar met pecunia kun je wel een mooie petunia kopen. :_schater
Hoe ut oek is, vanavond na de wedstried gaan ik wel eefkes de bloemkes buuten sette.   :bav :grolsch :jupiler :hein :
Dou un veilige terugreis en kest thuus dur un paar op nimme  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op november 01, 2025, 13:07:57
Maar met pecunia kun je wel een mooie petunia kopen. :_schater
Hoe ut oek is, vanavond na de wedstried gaan ik wel eefkes de bloemkes buuten sette.   :bav :grolsch :jupiler :hein :
Dou un veilige terugreis en kest thuus dur un paar op nimme  :proost

Ik moest het ook googlen hoor, las er ook overheen  8)
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Daar komt dat gezegde ook vandaan. Petunia non olet.
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Vlampiep


Lore

Citaat van: Noordcambuur op november 01, 2025, 11:01:14
gaat het wel goed met jou voor 1 miljoen  :_schater

Citaat van: sunderland op november 01, 2025, 10:56:41
gelukkig bepaal jij dat niet! Een miljoen, hoe dom kun je zijn

Want? Hij mag niet een afwijkende mening hebben? Je hoeft het echt niet met hem eens te zijn, maar hij mag toch een mening geven?

NRG

Citaat van: Lore op november 01, 2025, 18:41:23
Want? Hij mag niet een afwijkende mening hebben? Je hoeft het echt niet met hem eens te zijn, maar hij mag toch een mening geven?


Nee. Dat mag tegenwoordig niet meer in Nederland. Als je een afwijkende mening hebt wordt je direct neergesabeld.