Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Scc0511

Gewoon bij een belachelijk goed bod verkopen. Goed voor de club en we kunnen dan gewoon een goede vervanger halen. Loopt genoeg in de eredivisie wat nu op het bankje zit wat voor ons prima is voor een half jaar.

sunderland

Citaat van: mark1989 op oktober 27, 2025, 00:42:32
Terug huur constructies om het seizoen te laten afmaken is zeer onverstandig. Nooit aan beginnen.
Er is in mijn ogen maar 1 goed scenario. En dat alle aanbiedingen in de winter afslaan. En pas aan het van het seizoen kijken om te verkopen.
Alleen wanneer een club een bod doet die niet te weigeren is. En dan heb ik over meer dan xx mln. Dan zou je er over na kunnen denken.

De redenen hiervoor zijn:
- In de winter kun je geen vervanger vinden. of je betaald ook de hoofdprijs
- Cambuur heeft Baoef nodig dit seizoen om bovenin mee te draaien.
- Als Baoef dit seizoen met Cambuur top 3 eindigt en hij heeft ook nog minuten gemaakt bij Marocco 1 dan is dat alleen maar gunstig.

Ik zou hem dus gewoon houden en volgend jaar weer verder kijken.
tja . ? je hebt gelijk maar als hij word opgeroepen voor de Afrika cup ben je hem 6 weken kwijt en mist hij teveel. Je moet hem wel verkopen eigenlijk. Ook in situatie waarin we financieel zitten. Er loopt vast wel een Zweedse top verdediger rond die normaal gesproken niet te betalen is.

Arno A

voorlopig speelt hij hier. Ik verwacht dat hij in de winterstop naar een eredivisieclub gaat. En dan daar eerst maar proberen een basisplaats af te dwingen. Langzaam bouwen ( en dat gaat met vallen en opstaan) aan een hopelijk prachtige carriere. Dan kunnen wij later met veel trots zeggen. Die heeft hier nog gespeeld!

Vlampiep

Ben benieuwd welke internationale topclubs ge?nteresseerd zijn zoals werd vermeld.
Dank niet dat een eredivisie club bereid is een aantal miljoentjes neer te tellen.
Wat mij betreft haalt Slot hem om Van Dijk op termijn te vervangen  w:)

Vlampiep

Citaat van: Arno A op oktober 27, 2025, 10:37:25
voorlopig speelt hij hier. Ik verwacht dat hij in de winterstop naar een eredivisieclub gaat. En dan daar eerst maar proberen een basisplaats af te dwingen. Langzaam bouwen ( en dat gaat met vallen en opstaan) aan een hopelijk prachtige carriere. Dan kunnen wij later met veel trots zeggen. Die heeft hier nog gespeeld!
Onder een goede trainer bij een internationale topclub is er kans dat we hem nog een jaar of halfjaar kunnen huren.
Ook de transsom is veelal hoger dan wat een eredivisie club bereid is neer te tellen.

Lore

Citaat van: Arno A op oktober 27, 2025, 10:37:25
voorlopig speelt hij hier. Ik verwacht dat hij in de winterstop naar een eredivisieclub gaat. En dan daar eerst maar proberen een basisplaats af te dwingen. Langzaam bouwen ( en dat gaat met vallen en opstaan) aan een hopelijk prachtige carriere. Dan kunnen wij later met veel trots zeggen. Die heeft hier nog gespeeld!

Ik hoop dat zij die al niet meer kunnen betalen. Maar voor zijn carriere zou het wel beter zijn.

sunderland

Citaat van: Arno A op oktober 27, 2025, 10:37:25
voorlopig speelt hij hier. Ik verwacht dat hij in de winterstop naar een eredivisieclub gaat. En dan daar eerst maar proberen een basisplaats af te dwingen. Langzaam bouwen ( en dat gaat met vallen en opstaan) aan een hopelijk prachtige carriere. Dan kunnen wij later met veel trots zeggen. Die heeft hier nog gespeeld!
verwacht niet dat hij naar een eredivisie club gaat. Die is hem dan ook 6 weken kwijt of ze moeten hem halen voor volgend seizoen. Az

Yellow Army

Citaat van: Specuveter op oktober 26, 2025, 23:30:56
Gaat ??n club toch nooit doen?
Stel dat hij in Maart dan ??n zware blessure oploopt?

Dit type voorcontracten komt regelmatig voor. Daarnaast is het risico op een zware blessure niet anders natuurlijk wanneer een club hem per direct overneemt.
Area 58

michello

We huren Ferrah, toch ook? Dat is idd exact hetzelfde..

Noordcambuur

 Ook Club Brugge,Lille en Bolonga hebben belangstelling  :thumbsup

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2025, 18:35:55
Ook Club Brugge,Lille en Bolonga hebben belangstelling  :thumbsup

Ruilen met Ferrah + 3 miljoen en 50% doorverkooppercentage
Area 58

Lore

Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2025, 18:35:55
Ook Club Brugge,Lille en Bolonga hebben belangstelling  :thumbsup

Aldus een Belgische transferwatcher, die er regelmatig naast zit. Tebninste volgens hetzelfde artikel

Arno A

Hoe goed is Baouf? Bij Anderlecht heeft hij meegetraind bij het eerste. Maar ze vonden hem niet goed genoeg. En vandaar dat hij weg mocht.
 
Dus ja is hij zoveel beter geworden in een paar maanden? En het maar het tweede niveau van Nederland.

Ik doe niks af aan de geweldige  prestatie met Jong Marokko. Maar ze konden vrijuit spelen als underdog.

Ik denk dat je hem in de winterstop gewoon voor een miljoen moet verkopen aan een eredivisieploeg. En dan een gunstige doorverkoopregeling moet regelen.

Vlampiep

Citaat van: Arno A op november 01, 2025, 10:40:34
Hoe goed is Baouf? Bij Anderlecht heeft hij meegetraind bij het eerste. Maar ze vonden hem niet goed genoeg. En vandaar dat hij weg mocht.
Dus ja is hij zoveel beter geworden in een paar maanden? En het maar het tweede niveau van Nederland.
Ik doe niks af aan de geweldige  prestatie met Jong Marokko. Maar ze konden vrijuit spelen als underdog.
Ik denk dat je hem in de winterstop gewoon voor een miljoen moet verkopen aan een eredivisieploeg. En dan een gunstige doorverkoopregeling moet regelen.
8P
Baouf is een voetballer van de buitencategorie en met goede begeleiding kan uitgroeien tot een speler voor het aller hoogste niveau.
Bij een bod niet boven de 2 miljoen, lekker met de club werken aan de rechtstreekse promotie, wat ook veel petunia zal gaan opleveren.
Na promotie zal hij bij continuering van zijn niveau de club meerdere miljoentjes kunnen opleveren.

Bankzitter

Je moet niet kijken hoe goed hij nu is maar hoe goed hij wordt. Net 19, bezig aan zijn 3e(!) seizoen op dit niveau.
Heel around, zowel verdedigend als aan de bal en heel volwassen.

Nu al beter dan Nieling die veel ouder was, minder ervaring had en een korter contract. En die was rond het miljoen, dus reken aar uit wat Baouf dan waard is.