Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citaat van: Bankzitter op oktober 17, 2025, 12:27:40
Baouf wilde deze zomer weg bij Anderlecht om zich verder te ontwikkelen. Ik kan me niet voorstellen dat wij toen de enige club met belangstelling waren en hij koos toen voor ons. Er zullen wel gekke bedragen moeten komen wil hij al snel weer weggaan. Lijkt me iemand die goed nadenkt over zijn keuzes.
Er waren ook twee eredivisie clubs geintreseerd (volgens mij was 1 daarvan Twente). Zover ik weet had hij ook met die clubs gesproken maar Baouf koos voor Cambuur omdat hij hier de meetse kans zag om in het 1e terecht te komen en zichzelf verder te ontwikkelen.

CaseP

Als hij Wereldkampioen wordt en hier tot de winterstop het hoge niveau blijft aantikken dan is het bingo, kan bijna niet anders. Lambooy mag een mooi bedrag binnenhalen en hopelijk ook de voorwaarde dat hij het seizoen op huurbasis hier af gaat maken en bij promotie ook het jaar daarop nog gehuurd kan worden. Dan heb je als top-3 straks een speler van 19/20 jaar met een volledig seizoen eredivisie in de benen + wellicht nog een Africa Cup met Marokko. Hoogst haalbare voor ons ook denk ik. Min 3miljoen met bonussen schat ik in!

Poetser

Citaat van: CaseP op oktober 17, 2025, 14:34:11
Als hij Wereldkampioen wordt en hier tot de winterstop het hoge niveau blijft aantikken dan is het bingo, kan bijna niet anders. Lambooy mag een mooi bedrag binnenhalen en hopelijk ook de voorwaarde dat hij het seizoen op huurbasis hier af gaat maken en bij promotie ook het jaar daarop nog gehuurd kan worden. Dan heb je als top-3 straks een speler van 19/20 jaar met een volledig seizoen eredivisie in de benen + wellicht nog een Africa Cup met Marokko. Hoogst haalbare voor ons ook denk ik. Min 3miljoen met bonussen schat ik in!

Seizoen op huurbasis afmaken? Heeft nog 2,5 jaar plus optie! Promoveren dit jaar en dan nog een jaar verder groeien. Dan pas over verkopen nadenken.

Lore

Citaat van: Poetser op oktober 17, 2025, 15:04:50
Seizoen op huurbasis afmaken? Heeft nog 2,5 jaar plus optie! Promoveren dit jaar en dan nog een jaar verder groeien. Dan pas over verkopen nadenken.

Dat ligt voor mij aan de prijs. Er zijn prijzen waarbij het voor mij echt onverantwoord is om niet te verkopen. Als er dan iets mis gaat in het volgende seizoen, dan is dat een te groot financieel risico.

Maar het is gewoon heerlijk dat wij een speler hebben die zo hot is!

Vlampiep

Voor het eerst heeft de club een speler weten aan te trekken waar echt grote clubs belangstelling voor hebben.
Iedereen heeft kunnen zien dat Isra?l zich moeiteloos kan handhaven op dit zeer hoge nivo tegen Spanje, Frankrijk en zondag in de finale tegen Argentini?. Als hij zondagavond sterk speelt lijkt het mij niet onwaarschijnlijk dat de club straks zijn schuld in ??n keer kan inlossen. w:)

Stiens

Citaat van: Vlampiep op oktober 17, 2025, 16:02:57
Voor het eerst heeft de club een speler weten aan te trekken waar echt grote clubs belangstelling voor hebben.
Iedereen heeft kunnen zien dat Isra?l zich moeiteloos kan handhaven op dit zeer hoge nivo tegen Spanje, Frankrijk en zondag in de finale tegen Argentini?. Als hij zondagavond sterk speelt lijkt het mij niet onwaarschijnlijk dat de club straks zijn schuld in ??n keer kan inlossen. w:)

:gelekaart  :proost

Vlampiep

Citaat van: Stiens op oktober 17, 2025, 16:31:05
:gelekaart  :proost
Ja ik mut beter oplette want mien correctie op de I pad maakt dur nou un soatsje van. :_schater

Lore

Citaat van: Vlampiep op oktober 17, 2025, 16:02:57

Uhmmm, hoeveel schuld heeft de club?

Geelblauwstiens

Citaat van: Lore op oktober 17, 2025, 17:45:58
Ach juh kin?t skele. Weten ze meteen de vraagprijs:)

Lore

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op oktober 17, 2025, 17:45:58

In principe geen schulden maar ze kunnen dan leningen vervroegd aflossen zodat er meer cashflow komt

PePe

Met opbrengst van Baouf, Ferrah kopen, en de andere helft aflossen op het stadion.

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 17, 2025, 17:48:31
In principe geen schulden maar ze kunnen dan leningen vervroegd aflossen zodat er meer cashflow komt

Ze hebben wel degelijk schulden hoor en hoge ook, hoger dan wij kunnen aflossen met de transfer van Baouf.

Maar jij hebt zeker gelijk. Het aflossen van die leningen levert direct ruimte op in de cashflow. Uitgaande van een aflossing in 20 jaar en een rente van 5% is het 10% van het afgeloste bedrag dat wij elk jaar kunnen besteden aan spelerbudget.

okkele

Citaat van: PePe op oktober 17, 2025, 17:58:08
Met opbrengst van Baouf, Ferrah kopen, en de andere helft aflossen op het stadion.
prima idee.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Oud Cambuur

Citaat van: PePe op oktober 17, 2025, 17:58:08
Hoe wou je dat hebben als de vraagprijs voor Ferrah 5 miljoen bedraagt