Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 17, 2025, 20:34:02
Hoe wou je dat hebben als de vraagprijs voor Ferrah 5 miljoen bedraagt

Een mooie uitdaging voor Lambooij. (Eerst de koopjesjagers maar afwijzen)

Yellow Army

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 17, 2025, 20:34:02
Hoe wou je dat hebben als de vraagprijs voor Ferrah 5 miljoen bedraagt

Baoef voor 10mln verkopen dus. Deze rekensom kon ik zelfs maken
Area 58

fred

Op transfermarkt.nl is de marktwaarde gestegen van 500 naar 700k  :_schater

PePe

In 010 denken ze dat de huidige marktwaarde 1.2 is? Pfff!

Lore

Citaat van: PePe op oktober 18, 2025, 12:15:11
In 010 denken ze dat de huidige marktwaarde 1.2 is? Pfff!

Dat mogen ze denken. Maar hij heeft nog 3.5 jaar contract. Voor die prijs kunnen zij hem een maand voor het aflopen van zijn contract halen.

Wel heel lekker dat wij er al een aantal boven de miljoen hebben verkocht. Daarmee zijn wij toch net wat minder onder de indruk van zulke bedragen


Harry L.

Citaat van: PePe op oktober 18, 2025, 12:31:30
Anco Jansen en Henk op Voetbalzone over Baouf, Cambuur, WK finale en Marokko.

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/de-marokkaanse-wk-finalist-die-volgens-henk-de-jong-een-van-de-grootste-talenten-ter-wereld-is/blta25d18683ddb2b39

Staat met beide benen op de grond zo lijkt het. Hopen dat we hem kunnen behouden tot het einde van het seizoen.

Bankzitter

Mooi stuk, vooral de statistieken. Sandor maakte een geintje met het transferbedrag, extra grappig dat dit dan zo in de media komt als richtprijs.

Zou lekker rustig afwachten als club ... als hij A-internationaal wordt,dan krijg je wel alles vergoedt wat hij mist en schiet de transferwaarde omhoog.
En je zou al een voorschot kunnen nemen door in de winter nog een extra CV te halen (het is wat krapjes met Berkhout/Jonker).


Lore

Extra belangrijk dat Daan Visser dan toch weer terugkomt. Daardoor kunnen wij op een andere plek investeren.

Specuveter

Zou die nummer 6 uit Zweden deze winter nog komen?

Arno A

Citaat van: Specuveter op oktober 19, 2025, 11:45:07
Zou die nummer 6 uit Zweden deze winter nog komen?

Zou kunnen competitie is daar over drie weken klaar.

Nartey wordt ook rustig gebracht. 21 speelminuten tot nu toe.

sunderland

Citaat van: Arno A op oktober 19, 2025, 17:06:58
Zou kunnen competitie is daar over drie weken klaar.

Nartey wordt ook rustig gebracht. 21 speelminuten tot nu toe.
dat is wel heel erg rustig

fred

Hoppakee Marokko U20 al op 0-2 binnen een half uur !

fred

We hebben een wereldkampioen in ons midden  :)
Eindstand 0-2

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: fred op oktober 20, 2025, 02:55:28
We hebben een wereldkampioen in ons midden  :)
Eindstand 0-2
Met een schitterende pass als inleiding op de 1-0
Henk, held, bedankt