Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

papier

Zou wat zijn zeg. En schijnt ook nog dat Mboua naar Chelsea gaat.


papier

Citaat van: NRG op oktober 17, 2025, 09:10:03



Die 1,2 miljoen lijkt me op dit moment een re?ler bedrag dan de bedragen die hier genoemd. Persoonlijk zie ik hem het liefste gewoon blijven. Zeker dit seizoen nog. Als hij zich zo blijft ontwikkelen gaat zijn transferwaarde alleen nog maar omhoog.

Dat denk ik ook ja. Al gaat er met een hype als dit de boel wellicht wat omhoog richting de 2. In ieder geval moet je opteren voor een mooi doorverkooppercentage zoals die bij Vd Ven bij Volendam want potentie heeft hij. Hoe dan ook het is een beetje een hype op dit moment, rustig aan allemaal het is het WK-20 waarop ook Quincy Owusu Abeyie (ooit een stage bij ons afgebroken op zijn 29e) floreerde.

Heeft ook pas 5 potjes voor ons gespeeld en volgens mij vrij bewust de keuze gemaakt om naar Cambuur te gaan. Dan vind ik het niet meer dan logisch dat hij nog een seizoen blijft juist met het oog op zijn ontwikkeling.

Galdiano

Met Baouf heb je goud in handen, die laat je echt niet voor 1.2 gaan.

Hij komt zometeen terug naar Leeuwarden en kan de komende weken zich blijven ontwikkelen bij ons.
Dat er veel clubs hem gaan volgen is wel duidelijk. Ik vermoed niet dat hij een binnenlandse transfer gaat maken.

Als hij wel meegaat naar de afrika cup dan ben je helemaal binnen, al zou hij niet eens spelen.

In de zomer gaan we de hoofdprijs vangen. Dat staat vast. Het heeft niets met de hype te maken maar een Baouf gaat zeker voor meer dan 3 miljoen weg. Voor de internationale markt is dit een hele goede investering.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes

Het verbaasd me vooral over de termen als "die moeten ze even ophalen". Net alsof als ze met de vingers knippen en Cambuur stemt toe. In de winterstop zal een exceptioneel bedrag geboden moeten worden, anders moet je hem nooit verkopen. De kans dat hij einde seizoen minstens hetzelfde waard is is groot plus dat je dan een heel seizoen gebruik van hem kan maken.

papier

Citaat van: Galdiano op oktober 17, 2025, 09:22:02
Met Baouf heb je goud in handen, die laat je echt niet voor 1.2 gaan.

Hij komt zometeen terug naar Leeuwarden en kan de komende weken zich blijven ontwikkelen bij ons.
Dat er veel clubs hem gaan volgen is wel duidelijk. Ik vermoed niet dat hij een binnenlandse transfer gaat maken.

Als hij wel meegaat naar de afrika cup dan ben je helemaal binnen, al zou hij niet eens spelen.

In de zomer gaan we de hoofdprijs vangen. Dat staat vast. Het heeft niets met de hype te maken maar een Baouf gaat zeker voor meer dan 3 miljoen weg. Voor de internationale markt is dit een hele goede investering.

Dat het een goede talentvolle speler is is helder. Dat hij dan gevolg wordt door clubs is ook logisch. Maar al die aandacht in de media omdat Anco Jansen iets roept en de bedragen die hier worden opgeschreven door sommigen. Dat is de hype.

diekhuzen

Citaat van: papier op oktober 17, 2025, 09:31:53
Dat het een goede talentvolle speler is is helder. Dat hij dan gevolg wordt door clubs is ook logisch. Maar al die aandacht in de media omdat Anco Jansen iets roept en de bedragen die hier worden opgeschreven door sommigen. Dat is de hype.

:y

fred

#233
Citaat van: hobbes op oktober 17, 2025, 09:23:57
Het verbaasd me vooral over de termen als "die moeten ze even ophalen". Net alsof als ze met de vingers knippen en Cambuur stemt toe. In de winterstop zal een exceptioneel bedrag geboden moeten worden, anders moet je hem nooit verkopen. De kans dat hij einde seizoen minstens hetzelfde waard is is groot plus dat je dan een heel seizoen gebruik van hem kan maken.

We waren altijd een kringloopwinkel dat spelers hier voor niets of een appel en een ei weg gingen.
Hoop dat hij nog met ons gaat / wil promoveren. Hopelijk hebben we geleerd van het Hoedemakers scenario.

3 miljoen met doorverkoop % zou al goud zijn, eredivisie minimaal 5 miljoen. Deze gast kan over een paar jaar zomaar 40 mil waard zijn.

:0= toch nog de gouden toekomst !

Trainert!

never verkopen voor 1.2 miljoen.
Laat de kassa maar eens flink rinkelen.

Bankzitter

Ik ga ergens in het midden zitten ,re?el bedrag  zou iets van 2 miljoen moeten zijn... als clubs tegen elkaar opbieden kan het oplopen.

Hij kan heel goed worden, maar is dat nog niet. Een paar goede wedstrijden in de KKD en op een jeugdWK is nog geen garantie voor stabiel presteren op top eredivisie, laat staan Champions League niveau.

Nu even een hype... die kan ook zo weer overwaaien. Denk dat ze bij de club nuchter genoeg zijn om daar goed mee om te gaan.

michello

#236
Het is eigenlijk voor het eerst dat we een speler hebben die we nog lang vast hebben liggen  en waar veel potentie in zit.
Clubs kijken nu ook veel naar (alle) statistieken percentages naar zijn gewonnen duels/passing etc etc. Volgens mij zijn die ook heel erg goed op het WK (naar alle waarschijnlijkheid staat hij in het sterelftal van het toernooi) maar ook bij ons in die 5 wedstrijden. Benieuwd of hij dit kan vasthouden, maar je ziet aan alles dat hij dat moet kunnen. Daarbij is onze Henk toch ook niet gek, met 40 jaar ervaring.

Zeker dus niet verkopen onder de 2 miljoen. Pas bij 3 miljoen begint het interssant te worden. Zeker als we promoveren, wat automatisch inhoudt dat hij een belangrijke bijdrage daaraan heeft,  zal zijn waarde alleen maar toenemen.

Dreet


Lore

Citaat van: NRG op oktober 17, 2025, 09:10:03



Die 1,2 miljoen lijkt me op dit moment een re?ler bedrag dan de bedragen die hier genoemd. Persoonlijk zie ik hem het liefste gewoon blijven. Zeker dit seizoen nog. Als hij zich zo blijft ontwikkelen gaat zijn transferwaarde alleen nog maar omhoog.

Ach, de bedragen die genoemd worden hier zijn niet serieus. Maar 1.2 miljoen voor een speler met nog drie jaar na dit seizoen, een top WK o20 en veel clubs die hem willen lijkt mij ook absoluut niet serieus.

Zelf denk ik tussen de 2 en 4 miljoen afhankelijk van of er een biedinsoorlog ontstaat. En natuurlijk een doorverkooppercentage

Bankzitter

Baouf wilde deze zomer weg bij Anderlecht om zich verder te ontwikkelen. Ik kan me niet voorstellen dat wij toen de enige club met belangstelling waren en hij koos toen voor ons. Er zullen wel gekke bedragen moeten komen wil hij al snel weer weggaan. Lijkt me iemand die goed nadenkt over zijn keuzes.