Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: michello op oktober 14, 2025, 09:12:35
Roelof zat er weer eens naast. Van de Ven is voor 3.5 miljoen verkocht aan Wolfsburg.
Volendam had echter een 10% doorverkoop bedongen, dus toen hij voor 50 miljoen naar Tottenham verhuisde werd dit pas later 8.5 miljoen. In eerste instantie was het bedrag dus ?slechts? 3.5 miljoen.
naarling ist

Stanley

Citaat van: Lore op oktober 13, 2025, 11:45:34
Heb je toevallig ook wat van de groepsfase gezien? In die wedstrijden hebben zij ook bijna niet de bal gehad, maar winnen ze wel
Nee, heb ik niet gezien. Vanavond 22.00 uur is Marokko-Frankrijk -20 op de webside FiFA+ te zien.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Stanley op oktober 14, 2025, 20:03:25
Nee, heb ik niet gezien. Vanavond 22.00 uur is Marokko-Frankrijk -20 op de webside FiFA+ te zien.

Morgen ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stanley

#168
Citaat van: michello op oktober 14, 2025, 09:12:35
Roelof zat er weer eens naast. Van de Ven is voor 3.5 miljoen verkocht aan Wolfsburg.
Volendam had echter een 10% doorverkoop bedongen, dus toen hij voor 50 miljoen naar Tottenham verhuisde werd dit pas later 8.5 miljoen. In eerste instantie was het bedrag dus ?slechts? 3.5 miljoen.
Dan verkopen hem maar rechtstreeks naar een topclub in Engeland. 
Als je op Gemini zoekt heeft Volendam in totaal tussen 8 en 9,5 miljoen gekregen door het doorverkoop percentage enz. naar Tottanham. 3,5 mijoen naar Wolfsburg is juist.


Stanley


sunderland

Citaat van: Stanley op oktober 14, 2025, 20:15:37
Dan verkopen hem maar rechtstreeks naar een topclub in Engeland. 
Als je op Gemini zoekt heeft Volendam in totaal tussen 8 en 9,5 miljoen gekregen door het doorverkoop percentage enz. naar Tottanham. 3,5 mijoen naar Wolfsburg is juist.
ok? dan kwam daar het geld weg van hun aanval van vorig seizoen. Als je die 5 zou optellen dan zat je al snel op kleine 2 miljoen aan salaris. Dat heeft hun de promotie gegeven

EdsjeSCC

Citaat van: Noordcambuur op oktober 14, 2025, 08:44:39
ben je weer 1.5 jaar verder en dan heeft hij nog een jaar kontrakt levert hij veel minder op.
De 18-jarige Marokkaanse Belg komt over van RSC Anderlecht en heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor de komende drie seizoenen, met een optie voor nog een seizoen.


Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 15, 2025, 00:35:29
De 18-jarige Marokkaanse Belg komt over van RSC Anderlecht en heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor de komende drie seizoenen, met een optie voor nog een seizoen.
:thumbsup bedankt

PePe

#173
Er is momenteel veel internationale aandacht voor hem op Twitter/X.

Stanley

Isma?l Baouf van SC Cambuur naar de Eredivisie-top?
De centrumverdediger is international van Marokko Onder 20 en speelt woensdagavond tegen de generatiegenoten uit Frankrijk. ?Dat vind ik echt een schitterend verhaal. In de Keuken Kampioen Divisie vond ik hem dit seizoen al een enorme indruk maken. Hij is van Anderlecht gekomen en heeft voor drie jaar getekend bij Cambuur. Echt een groot compliment daarover naar Lars Lambooij (technisch manager Cambuur, red.)?, zegt Jansen.

?Deze jongen, ook op dit WK, vind ik de beste in de selectie. Ik vind hem zo on-ge-lo-fe-lijk goed.? Kees Kwakman vult aan: ?Bij Cambuur speelt hij met ruimtes in de rug, terwijl hij nu met een heel andere manier van verdedigen te maken krijgt.? De Marokkaanse beloftenploeg speelt namelijk iets defensiever.

?Ik vind hem echt een enorm goede speler. Ik durf wel te zeggen: Nederlandse topclubs moeten hem snel ophalen. Hij is ook pas negentien?, gaat Jansen verder. ?Dit toernooi is gewoon echt een groot toernooi. Die jongen gaat ook bij andere clubs op de radar komen. Ik zie er wel wat in, poeh.?

Eewal

In de winterstop te koop voor 4 miljoen en anders na dit seizoen voor 6..

papier

Ach, nog twee keer een eigen goal en hij kan er geen klote meer van volgens de watchers.

Mp

Vervolgens Lars nog verkopen voor 5 miljoen, dan zijn we lekker bezig  :insane

Andy King

Citaat van: Mp op oktober 15, 2025, 15:05:58
Vervolgens Lars nog verkopen voor 5 miljoen, dan zijn we lekker bezig  :insane

Laten we dat maar niet doen.

Noordcambuur

Buitenlandse clubs bieden toch maar dan Nederlandse clubs  :?