Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Isma?l Baouf

Gestart door zeewolde, augustus 12, 2025, 10:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Lore op oktober 13, 2025, 07:45:15
Hij komt sowieso niet meer eerder terug. En speelt elke wedstrijd. Dit gun ik hem van harte. En niemand hoeft het meer over dit wk te hebben als de scouts hem maar in hun boekje hebben gezet.
3.5 miljoen in de winterstop dan worden we met een paar gerichte versterkingen kampioen met wat geld te besteden...

Bankzitter

Hij stond al op 5 ton transferwaarde toen hij tekende (transfermarkt site). Nu met zijn prestaties en langdurig contract zal ?e tussen de 1 en 2 miljoen zitten bij een volgende berekening.

Dreet

Nog meer mensen de wedstrijd gezien? Vreemde wedstrijd, ik vond Team USA veel beter. Maar Marokko scoort. In de 2e helft nog wel een paniekmoment. Baouf kwam bij een duel vol op zijn achterhoofd terecht. Zag er heftig uit. Direct hulp het veld in. Hij heeft de wedstrijd gewoon uitgespeeld, dus het viel mee kennelijk. Hopelijk houdt hij er niks aan over, zoals een hersenschudding.

michello

Citaat van: Bankzitter op oktober 13, 2025, 08:01:39
Hij stond al op 5 ton transferwaarde toen hij tekende (transfermarkt site). Nu met zijn prestaties en langdurig contract zal ?e tussen de 1 en 2 miljoen zitten bij een volgende berekening.

Zo snel gaat dat toch niet? Waarschijnlijk volgt er dit jaar nog wel een update, dan denk ik niet dat ze al ruim boven een miljoen gaan zitten, maar wie weet..

Lore

Citaat van: Eewal op oktober 13, 2025, 08:01:06
3.5 miljoen in de winterstop dan worden we met een paar gerichte versterkingen kampioen met wat geld te besteden...

Geen versterkingen nodig. Gewoon direct de schulden aflossen. Dat is echt essentieel voor de toekomst van onze club,

Stanley

Citaat van: Dreet op oktober 13, 2025, 08:24:57
Nog meer mensen de wedstrijd gezien? Vreemde wedstrijd, ik vond Team USA veel beter. Maar Marokko scoort. In de 2e helft nog wel een paniekmoment. Baouf kwam bij een duel vol op zijn achterhoofd terecht. Zag er heftig uit. Direct hulp het veld in. Hij heeft de wedstrijd gewoon uitgespeeld, dus het viel mee kennelijk. Hopelijk houdt hij er niks aan over, zoals een hersenschudding.
IK heb wedstrijd gezien. Was een hele gekke wedstrijd waarin Amerika de hele wedstrijd domineerde en Marokko counterende scoorde, en een cadeau kregen door een enorme blunder van de keeper van USA. Baouf een van de drie besten in het veld. In de voorbereiding verloor Marokko met 4-1 van hetzelfde team.

Lore

Citaat van: Stanley op oktober 13, 2025, 10:27:03
IK heb wedstrijd gezien. Was een hele gekke wedstrijd waarin Amerika de hele wedstrijd domineerde en Marokko counterende scoorde, en een cadeau kregen door een enorme blunder van de keeper van USA. Baouf een van de drie besten in het veld. In de voorbereiding verloor Marokko met 4-1 van hetzelfde team.

Heb je toevallig ook wat van de groepsfase gezien? In die wedstrijden hebben zij ook bijna niet de bal gehad, maar winnen ze wel

Noordcambuur

Citaat van: Lore op oktober 13, 2025, 11:45:34
Heb je toevallig ook wat van de groepsfase gezien? In die wedstrijden hebben zij ook bijna niet de bal gehad, maar winnen ze wel
als de tegenpartij niet scoort zegt genoeg over de verdediging

Lore

Citaat van: Noordcambuur op oktober 13, 2025, 12:14:38
als de tegenpartij niet scoort zegt genoeg over de verdediging

Waarschijnlijk. Ik was gewoon benieuwd hoe die andere wedstrijden zijn verlopen.

PePe

Gaat Isma?l Baouf de 5 miljoen opbrengen? (die we niet van de gemeente krijgen)

Stanley

Citaat van: PePe op oktober 13, 2025, 23:21:59
Gaat Isma?l Baouf de 5 miljoen opbrengen? (die we niet van de gemeente krijgen)
Nickie van de Ven heeft Acht en een half miljoen opgebracht bij Volendam als KKD club.

EdsjeSCC

Hopelijk promoveren en dan een jaar in de eredivisie schitteren.

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 14, 2025, 00:13:43
Hopelijk promoveren en dan een jaar in de eredivisie schitteren.
ben je weer 1.5 jaar verder en dan heeft hij nog een jaar kontrakt levert hij veel minder op.

michello

#163
Citaat van: Stanley op oktober 13, 2025, 23:27:47
Nickie van de Ven heeft Acht en een half miljoen opgebracht bij Volendam als KKD club.

Roelof zat er weer eens naast. Van de Ven is voor 3.5 miljoen verkocht aan Wolfsburg.
Volendam had echter een 10% doorverkoop bedongen, dus toen hij voor 50 miljoen naar Tottenham verhuisde werd dit pas later 8.5 miljoen. In eerste instantie was het bedrag dus ?slechts? 3.5 miljoen.

Bernardo

Citaat van: michello op oktober 14, 2025, 09:12:35
Roelof zat er weer eens naast. Van de Ven is voor 3.5 miljoen verkocht aan Wolfsburg.
Volendam had echter een 10% doorverkoop bedongen, dus toen hij voor 50 miljoen naar Tottenham verhuisde werd dit pas later 8.5 miljoen. In eerste instantie was het bedrag dus ?slechts? 3.5 miljoen.

Dat word weer een rectificatie  :_schater