Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kian Visser

Gestart door Tsjawat, juli 12, 2025, 04:06:21

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Galdiano op juli 12, 2025, 08:38:02
Als het hier bij blijft ben ik niet tevreden.

Binder is afwachten, en Visser komt mijn inziens te kort voor dit niveau.
Bij Visser moet ik steeds denken aan een Age Hains Boersma. Leuk voor de top amateurs maar voor een bvo komt hij te kort.
Als je top 2 wil spelen kom je daar echt te kort.

Maar ik laat me graag verrassen.  :)

Laat mijn eerste woord maar welkom zijn Kian!

Ik zou als ik tijd over heb zeker niet op dit forum kijken waar de ondertoon pessimistisch is.

Geloof in jezelf en strijd voor wat je waard bent en laat iedereeen hier zien dat jij het waard bent in het geel blauw shirt te spelen  :scc |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc4-ever

Welkom en veel succes.

sunderland

Citaat van: Galdiano op juli 12, 2025, 08:38:02
Als het hier bij blijft ben ik niet tevreden.

Binder is afwachten, en Visser komt mijn inziens te kort voor dit niveau.
Bij Visser moet ik steeds denken aan een Age Hains Boersma. Leuk voor de top amateurs maar voor een bvo komt hij te kort.
Als je top 2 wil spelen kom je daar echt te kort.

Maar ik laat me graag verrassen.  :)
top 2 gaat sowieso niet. Almere Willem 2 en RKC zijn sowieso maatje te groot

sunderland

Ben er wel blij mee, laat het maar zien. Hij presteert sowieso beter als Hilterman en Afolabi.
Succes  |:)

upweer

Citaat van: sunderland op juli 12, 2025, 13:07:54
Ben er wel blij mee, laat het maar zien. Hij presteert sowieso beter als Hilterman en Afolabi.
Succes  |:)

Hij is wel weer geblesseerd  haha.
Maar de voorbereiding duurt nog lang

YellowBlue

Citaat van: Galdiano op juli 12, 2025, 08:38:02
Als het hier bij blijft ben ik niet tevreden.

Binder is afwachten, en Visser komt mijn inziens te kort voor dit niveau.
Bij Visser moet ik steeds denken aan een Age Hains Boersma. Leuk voor de top amateurs maar voor een bvo komt hij te kort.
Als je top 2 wil spelen kom je daar echt te kort.

Maar ik laat me graag verrassen.  :)
dat weet je toch helemaal nog niet, geef het eens een kans. Moet je kijken hoeveel mooie verhalen er zijn van amateurs en laatbloeiers die het toch nog maken in het betaald voetbal. Wie weet hebben wij weer eens zo'n mazzeltje. Heb me vroeger prima vermaakt met Schokker en Barto..

denistel

probleem zal zijn dat ie normaal weinig speelt als Binder fit is
hoe ga je daar mee om tevens van 2 x trainen per week naar
9 a 10 x per week we gaan het zien ik hoop dat het een succes wordt.

Bankzitter

Een goede pinch hitter is ook goud waard. Helaas hebben we nooit een plan B, maar misschien kan De Graaf ermee aan de slag. Denk dat hij wel wat onrust kan stoken met invalbeurten, lange gozer.

sunderland

Citaat van: denistel op juli 12, 2025, 16:28:59
probleem zal zijn dat ie normaal weinig speelt als Binder fit is
hoe ga je daar mee om tevens van 2 x trainen per week naar
9 a 10 x per week we gaan het zien ik hoop dat het een succes wordt.
een probleem? Waarom? Zo werkt het in de voetbal wereld. Vooral dat laatste zal een ding worden. Kan zijn lichaam dat aan

denistel

#24
Citaat van: sunderland op juli 12, 2025, 18:06:20
een probleem? Waarom? Zo werkt het in de voetbal wereld. Vooral dat laatste zal een ding worden. Kan zijn lichaam dat aan

is gewend om altijd te spelen en als je weinig speeltijd krijgt moet je daar
wel mee om kunnen gaan toch,mag niet in de o 21 spelen dus weinig alternatief.
maar dat is idd profvoetbal

SCCRulez

Vlammen in het geel en blauw!  |:) Heel benieuwd hoe hij het gaat doen

Oud Cambuur

Citaat van: denistel op juli 12, 2025, 18:24:27
is gewend om altijd te spelen en als je weinig speeltijd krijgt moet je daar
wel mee om kunnen gaan toch,mag niet in de o 21 spelen dus weinig alternatief.
maar dat is idd profvoetbal

Wie weet wordt hij onze 1ste spits Binder moet het ook nog maar laten zien

Bankzitter

Goals zijn belangrijk maar ook het meevoetballen.
Winnen ze de duels als we de bal lang moeten spelen? Kunnen ze combineren, maken ze ruimte met slimme loopacties...
Als ze dat niet beheersen, dan lopen de aanvallen dood. Beheersen ze dit , dan gaan anderen ook scoren.

Ik geloof verder wel dat Kian (net als R?lke) elke bal op de goal krijgt die voor zijn voeten valt.

Lore

Citaat van: Bankzitter op juli 13, 2025, 10:07:59
Goals zijn belangrijk maar ook het meevoetballen.
Winnen ze de duels als we de bal lang moeten spelen? Kunnen ze combineren, maken ze ruimte met slimme loopacties...
Als ze dat niet beheersen, dan lopen de aanvallen dood. Beheersen ze dit , dan gaan anderen ook scoren.

Ik geloof verder wel dat Kian (net als R?lke) elke bal op de goal krijgt die voor zijn voeten valt.

Tegen Feijenoord is natuurlijk weinig over te zeggen, en ik ben nooit bij Harkema. Maar hij leek heel veel tegen de verdedigers aan het hangen en daarmee de bal vast te willen houden.

Was dat ook zijn spel bij Harkema?

keije

Als ik die Kian zo wathoor laatste dagen is ie behoorlijk in zich zelf gaan geloven. Ben dit jaar bij Ijsselmeervolgels -Hark.boys geweest en hij was bij far de slechtste van het veld. Afgelopen zaterdag vond ik het ook niks , qua vrijlopen, aanspeelbaar zijn etc. Tuurlijk heeft hij 32 gemaakt , maar daar zaten heel heel penalties en vrije trappen bij en verder dan schiet ie elke bal blind op goal , zonder oog voor medespelers. Tuurlijk hoop ik dat hij het heel goed gaat doen , super een Leeuwarder in de spits , maar heb hele grote twijfels en denk dat hij voor dit nivo te kort komt ( zie eerdere periodes bij Ijsselmeervogels en Dovo)