Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kian Visser

Gestart door Tsjawat, juli 12, 2025, 04:06:21

Vorige topic - Volgende topic

Tsjawat

Deze moet zeker tussen de topics staan.

JSE

Citaat van: Tsjawat op juli 12, 2025, 04:06:21
Deze moet zeker tussen de topics staan.

In LC van vandaag staat een contract van een jaar met optie op nog eentje. Gaat spelen met nummer 9.

Galdiano

Citaat van: JSE op juli 12, 2025, 08:28:29
In LC van vandaag staat een contract van een jaar met optie op nog eentje. Gaat spelen met nummer 9.

Als het hier bij blijft ben ik niet tevreden.

Binder is afwachten, en Visser komt mijn inziens te kort voor dit niveau.
Bij Visser moet ik steeds denken aan een Age Hains Boersma. Leuk voor de top amateurs maar voor een bvo komt hij te kort.
Als je top 2 wil spelen kom je daar echt te kort.

Maar ik laat me graag verrassen.  :)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Top 2 is iedereen toch allang vanaf gestapt? Henk wil het op z?n Telstar?s gaan doen.

Maar het gaat er bij mij niet in dat we met Visser en Binder gaan starten. Het zijn twee grote gokken.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op juli 12, 2025, 08:46:50
Top 2 is iedereen toch allang vanaf gestapt? Henk wil het op z?n Telstar?s gaan doen.

Maar het gaat er bij mij niet in dat we met Visser en Binder gaan starten. Het zijn twee grote gokken.
playoffs is niks van ons ?..dus dan maar even paar jaar KKD  8P

Trainert!

Dat betekent dus het 2e jaar op rij geen zekerheid in de punt van je aanval. Belangrijkste positie van je elftal!!

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juli 12, 2025, 08:59:45
playoffs is niks van ons ?..dus dan maar even paar jaar KKD  8P
Citaat van: Trainert! op juli 12, 2025, 09:01:37
Dat betekent dus het 2e jaar op rij geen zekerheid in de punt van je aanval. Belangrijkste positie van je elftal!!
Citaat van: De Gast op juli 12, 2025, 08:46:50

Zijn we al klaar op de transfermarkt?

De Gast

Ben ik voor de spitspositie inderdaad wel benieuwd naar.

Bankzitter

Het is in ieder geval moedig en eigenwijs. Na alle (terechte) kritiek vorig jaar op de spitspositie was de makkelijke weg geweest om 5 ton neer te leggen en iemand van naam te halen. Maar ze geven nummer 9 uit een speler uit de Derde Klasse.

Of het ook verstandig is moet blijken.

Er zullen nog andere aanvallers komen (rechtsbuiten) en Henstra wel eens kan verrassen en dan komen de goals wel, hoop ik.

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juli 12, 2025, 09:11:23
Zijn we al klaar op de transfermarkt?
zeggen we dat dan :?

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juli 12, 2025, 09:59:26
zeggen we dat dan :?
Zo te lezen niet nee...maar insinueren dat het bij voorbaat een kansloos seizoen is wel...

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juli 12, 2025, 10:05:13
Zo te lezen niet nee...maar insinueren dat het bij voorbaat een kansloos seizoen is wel...
nee hoor,wedstrijden in de playoffs is niks van Cambuur in mei en in het verleden meegemaakt hoop ik.

Noordcambuur

Kian Visser veel succes bij Cambuur en maak het waar :y

Spitsen met Binder,Visser,R?lke en Balk.

Bernardo

Ik heb er wel vertrouwen in, al die kansen die wij afgelopen seizoen kregen en er niet ingingen, die gaan er bij wel hem wel in. Zet hem op 15 goals.

justremco

Citaat van: Bankzitter op juli 12, 2025, 09:58:49
Het is in ieder geval moedig en eigenwijs. Na alle (terechte) kritiek vorig jaar op de spitspositie was de makkelijke weg geweest om 5 ton neer te leggen en iemand van naam te halen. Maar ze geven nummer 9 uit een speler uit de Derde Klasse.

Of het ook verstandig is moet blijken.

Er zullen nog andere aanvallers komen (rechtsbuiten) en Henstra wel eens kan verrassen en dan komen de goals wel, hoop ik.

Nummer 9 is op z?n eigen verzoek, zie Cambuur.nl