Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 10, 2026, 21:46:09
jij kunt ook wel bij lc werken. Alles met een negatief randje benaderen
Sj?strand is inderdaad een speler waarvoor je naar het stadion komt, maar zijn ballen vanaf de vleugel in de 16 komen komen te weinig aan.
Zou hij ook over een geweldige assist beschikken speelde hij niet hier. Hij kan op termijn kunnen uitgroeien tot een gweledige internationale vleugelspeler.

EdsjeSCC

Als Ferrah bijna altijd de beste keuze zou maken, als Amofa niet bijna elke wedstrijd een Frank de Boertje, als Diemers alles veel directer zou spelen, als Jansen goed mee kon voetballen, als...

Zouden ze allemaal niet bij Cambuur spelen

Vlampiep

Citaat van: EdsjeSCC op maart 11, 2026, 08:59:37
Als Ferrah bijna altijd de beste keuze zou maken, als Amofa niet bijna elke wedstrijd een Frank de Boertje, als Diemers alles veel directer zou spelen, als Jansen goed mee kon voetballen, als...
Dou hest ut deur  :koffie

Beul B

en as ut bier een stuk goetkopur was, dan warun we elke dag dronkun.

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op maart 11, 2026, 08:59:37

even lezen lc en Denistel. Zo kijk ik er ook naar.
Soms in een wedstrijd zeg ik ook tegen mijn maten, de bedoeling was wel goed he, als iemand de bal net verkeerd speelt maar het wel probeert!

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 11, 2026, 13:29:29
even lezen lc en Denistel. Zo kijk ik er ook naar.
Soms in een wedstrijd zeg ik ook tegen mijn maten, de bedoeling was wel goed he, als iemand de bal net verkeerd speelt maar het wel probeert!
Denistel verwoordt wat hij ziet en zo zie ik er ook naar. En om hem te vergelijken met het DKVse nieuwsblad  (lc) is nief aardig :_schater
De mindere punten van een speler benoemen is dus niet negafief bedoeld maar een waarneming.

Arno A

Hij zou best ( weer?) een keer voor Jong Zweden uitgenodigd kunnen worden. Die ploeg doet het niet zo denderend.

Oud Cambuur

Derkx R.H.

MFFstats
@MFF_stats
? Uppgifter: MFF har lagt ett bud p? v?nsteryttern Oscar Sj?strand (21) som g?r succ? i Holl?ndska andraligan. [
@fotbollskanal
]

Sj?strand l?mnade Sandviken f?r Cambuur i somras. Han har st?tt f?r 10 m?l & 7 assist den h?r s?songen.

? Informatie: MFF heeft een bod uitgebracht op linksbuiten Oscar Sj?strand (21), die succesvol is in de Nederlandse tweede divisie. [
@fotbollskanal
]

Sj?strand verliet Sandviken deze zomer voor Cambuur. Hij heeft dit seizoen 10 doelpunten en 7 assists op zijn naam staan.

Gasgeve

Lijkt mij niet dat Sjostrand zijn droomstap na Cambuur Malm? is

Oud Cambuur

Dat heb jij hem persoonlijk gevraagd of zo?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Oud Cambuur op maart 14, 2026, 18:39:51
Dat heb jij hem persoonlijk gevraagd of zo?

Lijkt mij niet dat Sj?strand zijn droomstap na Cambuur Malm? is
Waarom moet Gasgeve Sj?strand vragen wat Gasgeve zijn eigen gedachte daarover is?

Het lijkt mij ook niet dat Sj?strand Zweden verlaten heeft om na anderhalf jaar weer terug te keren naar Zweden.
Maar h?, ook ik heb het hem niet gevraagd :proost

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Het is wel echt een grote club, mee doen om het kampioenschap. Kans om international te worden. Ik zou mij er wel wat bij kunnen voorstellen.

Maar het is afwachten wat er nog meer komt

Noordcambuur

Ik heb hem niet gevraagd maar ik denk wel dat het zijn laatste seizoen is bij Cambuur  :y

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op maart 14, 2026, 14:27:41
MFFstats
@MFF_stats
? Uppgifter: MFF har lagt ett bud p? v?nsteryttern Oscar Sj?strand (21) som g?r succ? i Holl?ndska andraligan. [
@fotbollskanal
]

Sj?strand l?mnade Sandviken f?r Cambuur i somras. Han har st?tt f?r 10 m?l & 7 assist den h?r s?songen.

Wat is dit nou weer voor Preute Breute Derkx??????