Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Hij zal dit seizoen toch wel afmaken bij ons? Een promotiefeest laat je toch niet lopen!

Derkx R.H.

Citaat van: Arno A op januari 01, 2026, 09:27:22
Hij zal dit seizoen toch wel afmaken bij ons? Een promotiefeest laat je toch niet lopen!
Ja, Lambooij zei dat er geen belangrijke spelers weg mogen..

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op januari 01, 2026, 11:58:02
Ja, Lambooij zei dat er geen belangrijke spelers weg mogen..
wat moet ie anders zeggen.

upweer

Gaat waarschijnlijk na dit seizoen naar een championship club.

Inferno-058

Citaat van: upweer op januari 19, 2026, 20:17:52
Gaat waarschijnlijk na dit seizoen naar een championship club.
Kom maar op met die 5 miljoen  w:)

Eewal

Citaat van: upweer op januari 19, 2026, 20:17:52
Gaat waarschijnlijk na dit seizoen naar een championship club.
waarschijnlijk = heel erg misschien. kan nog zoveel gebeuren.

sunderland

Citaat van: upweer op januari 19, 2026, 20:17:52
Gaat waarschijnlijk na dit seizoen naar een championship club.
dat zeiden ze in sportcast. Wat is die Faber voor een dkv figuur. Staat wat te slijmen bij de training

Eewal

Citaat van: sunderland op januari 19, 2026, 21:29:47
dat zeiden ze in sportcast. Wat is die Faber voor een dkv figuur. Staat wat te slijmen bij de training
ik vind dat echt een prima gozer en best een leuke sportcast eigenlijk.

Specuveter

Citaat van: sunderland op januari 19, 2026, 21:29:47
dat zeiden ze in sportcast. Wat is die Faber voor een dkv figuur. Staat wat te slijmen bij de training
Slaat echt nergens op

Delfzijl/Cambuur

Wat is die Sunderland eigenlijk voor een figuur :?
Ben het in deze volledig met Eewal eens. Alleen dat Heerenveen mannetje is soms irritant.
Maar vandaag viel dat zelfs mee...

sunderland

Citaat van: Eewal op januari 19, 2026, 21:40:50
ik vind dat echt een prima gozer en best een leuke sportcast eigenlijk.
vind het ook een leuk programma, kijk het meestal.
Vind die Faber vandaag maar vervelend met zijn dkv gedoe

Eewal

Citaat van: sunderland op januari 19, 2026, 22:14:20
vind het ook een leuk programma, kijk het meestal.
Vind die Faber vandaag maar vervelend met zijn dkv gedoe
ik heb ook meer van de wedstrijd van DKV gezien dan van Cambuur hoor  :devil, vanwege wegzappen van de spanning  :_schater

Huizen

Prima programma en Andor is volgens mij wel op hand van Cambuur.

In het begin regelmatig ge?rriteerd aan Arjen, maar de laatste tijd valt dat ook alleszins mee. Moeilijk te begrijpen dat hij voor Cambuur is en ingehuurd is bij bijv. de theateravond, ik vind hem af en toe wel erg enthousiast bezig bij die club verderop. Roelof de Vries daar hoeven we het niet over te hebben  :devil

michello

Even stemmen op hogere marktwaarde allen! Hoeft geen aanmelding voor nodig te zijn, alle beetjes helpen en kleine moeite:

https://www.transfermarkt.nl/oscar-sjostrand/profil/spieler/1126111

upweer