Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Johan-12

Citaat van: Noordcambuur op december 05, 2025, 23:23:26
En dat is nummertje 8 phoeee knap hoor :thumbsup
Nog na de wedstrijd even bij zijn Zweedse vrienden geweest  |:)
Zeker knap, voor een buitenspeler veel doelpunten!
Hij doet de laatste tijd wel weer veel te veel uit stilstand, in loopacties in de diepte zit nog veel rek.

Huizen

He comes from Sweden, the girls are very nice
His name is Oscar, our Swedish dynamite
Dudududuududu
Dudududuududu

sunderland

De eerste aanname is de hele goal. Wat een topper en wat een bal gevoel. Zo simpel lijkt het .

Trainert!

Citaat van: sunderland op december 07, 2025, 17:08:30
De eerste aanname is de hele goal. Wat een topper en wat een bal gevoel. Zo simpel lijkt het .


geweldig dat hij veel meer rendement heeft dan pauwels.
Ik vind hem in balbezit tegenstander teveel alibi verdedigen. Het is geen type dat de duels in gaat

sunderland

Citaat van: Trainert! op december 07, 2025, 17:58:36

geweldig dat hij veel meer rendement heeft dan pauwels.
Ik vind hem in balbezit tegenstander teveel alibi verdedigen. Het is geen type dat de duels in gaat
ken jij een buiten speler in de wereld die dat wel heeft? Wel eens alibi verdedigen maar dat doet Jamal ook. Hij gaat wel mee terug en dat doen de meesten niet

Gasgeve

Geweldige speler en wat een rendement. Pareltje! Moet nog wel fitter worden, na 75 minuten is de pijp vaak wel leeg.

Eewal

Citaat van: Gasgeve op december 08, 2025, 08:04:00
Geweldige speler en wat een rendement. Pareltje! Moet nog wel fitter worden, na 75 minuten is de pijp vaak wel leeg.
Liever een halve Sjostrand dan een hele Pauwels. Topper voor ons!

Bernardo

Citaat van: Gasgeve op december 08, 2025, 08:04:00
Geweldige speler en wat een rendement. Pareltje! Moet nog wel fitter worden, na 75 minuten is de pijp vaak wel leeg.

Komt uit Zweedse competitie he, is dus al vanaf maart bezig met wedstrijden, speelde daar op 29 juni zijn laatste wedstrijd daarna meteen door naar Cambuur met korte voorbereiding en competitie bijna alles spelen. Logisch dat de pijp nu wat leeg is

Gasgeve

Citaat van: Bernardo op december 08, 2025, 09:25:35
Komt uit Zweedse competitie he, is dus al vanaf maart bezig met wedstrijden, speelde daar op 29 juni zijn laatste wedstrijd daarna meteen door naar Cambuur met korte voorbereiding en competitie bijna alles spelen. Logisch dat de pijp nu wat leeg is
Klopt helemaal, is ook geen verwijt. Maar een constatering. Gelukkig voor hem bijna winterstop.

upweer

Zijn nu ook met een 6 bezig uit zweden?

Maatje van hem?

Noordcambuur

Citaat van: upweer op december 08, 2025, 20:00:20
Zijn nu ook met een 6 bezig uit zweden?

Maatje van hem?
ben heel benieuwd wie het is?.

denistel

Citaat van: Gasgeve op december 08, 2025, 14:17:32
Klopt helemaal, is ook geen verwijt. Maar een constatering. Gelukkig voor hem bijna winterstop.

heeft nu ook 4 dagen rust en sluit donderdag weer aan. zou hem dam soms eerder
wisselen want de snelheid is dan uit zijn acties terwijl je dan meestal meer ruimte
krijgt en we met Henstra en Kooistra genoeg snelheid op de bank hebben of desnoods
marsman op de linksbuiten

sunderland

Citaat van: denistel op december 08, 2025, 22:03:42
heeft nu ook 4 dagen rust en sluit donderdag weer aan. zou hem dam soms eerder
wisselen want de snelheid is dan uit zijn acties terwijl je dan meestal meer ruimte
krijgt en we met Henstra en Kooistra genoeg snelheid op de bank hebben of desnoods
marsman op de linksbuiten
niet mee eens, zulke spelers moet je laten staan want die maken ook in de 78 ste minuut nog het verschil heb je kunnen zien tegen ADO. Je zou hem kunnen sparen als de wedstrijd al gespeeld is bijv met een grote voorsprong maar dat hebben we helaas nooit. Steeds met de hakken over de sloot.
Heb het idee dat er meerdere spelers op hun tandvlees lopen. ( niet ten koste van alles want dan raakt ie geblesseerd)

denistel

Citaat van: sunderland op december 09, 2025, 14:17:33
niet mee eens, zulke spelers moet je laten staan want die maken ook in de 78 ste minuut nog het verschil heb je kunnen zien tegen ADO. Je zou hem kunnen sparen als de wedstrijd al gespeeld is bijv met een grote voorsprong maar dat hebben we helaas nooit. Steeds met de hakken over de sloot.
Heb het idee dat er meerdere spelers op hun tandvlees lopen. ( niet ten koste van alles want dan raakt ie geblesseerd)

dat kan ik vind dat beide buitens na 70 minuten er meestal aardig door heen zitten.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 09, 2025, 17:47:50
dat kan ik vind dat beide buitens na 70 minuten er meestal aardig door heen zitten.
klopt dan moet je Henstra en Kooistra brengen.
Maar Diemers was ook op laatste gedeelte van de wedstrijd.