Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Ik denk dat hij net als Baouf voor veel geld zal vertrekken, maar hopelijk pas nadat wij zijn gepromoveerd komend voorjaar.

Yellow Army

Citaat van: sunderland op november 02, 2025, 13:13:51
idd . Hoe hij staat, constant open

En een goede afwisseling tussen zelf diep gaan, binnendoor gaan of meegeven aan de overlappende back waar Pauwels altijd voorspelbaar naar binnen ging
Area 58

janou

Citaat van: Yellow Army op november 03, 2025, 12:51:14
En een goede afwisseling tussen zelf diep gaan, binnendoor gaan of meegeven aan de overlappende back waar Pauwels altijd voorspelbaar naar binnen ging

Precies dat, maakt het aanvalsspel een stuk onvoorspelbaar. Vind vooral het geplaatste schot met binnenkant voet echt heel goed. Hij kan een bal heel gecontroleerd in de verre hoek plaatsen (Zie bijv VVV thuis en afgelopen zaterdag). Dat is zoveel moeilijker dan het eruit ziet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op november 03, 2025, 12:51:14
En een goede afwisseling tussen zelf diep gaan, binnendoor gaan of meegeven aan de overlappende back waar Pauwels altijd voorspelbaar naar binnen ging

:y
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: janou op november 03, 2025, 13:08:17
Precies dat, maakt het aanvalsspel een stuk onvoorspelbaar. Vind vooral het geplaatste schot met binnenkant voet echt heel goed. Hij kan een bal heel gecontroleerd in de verre hoek plaatsen (Zie bijv VVV thuis en afgelopen zaterdag). Dat is zoveel moeilijker dan het eruit ziet.

:y
Henk, held, bedankt

Andy King

Citaat van: Noordcambuur op november 01, 2025, 23:38:26
hij is veel beter dan Ferrah en completer assist en doelpunten top hoor ga door zo.

Daar ben ik het niet mee eens. Ferrah is wat wisselvallig en speelde zaterdag niet zijn beste wedstrijd. Maar technisch heel goed en bij vlagen onvoorspelbaar. Ook een speler die ik niet zo snel zou wisselen. Een heel ander type dan Sj?strand.

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op november 03, 2025, 13:57:52
Daar ben ik het niet mee eens. Ferrah is wat wisselvallig en speelde zaterdag niet zijn beste wedstrijd. Maar technisch heel goed en bij vlagen onvoorspelbaar. Ook een speler die ik niet zo snel zou wisselen. Een heel ander type dan Sj?strand.
Sjostrand is completer dan Ferrah daar bedoel ik mee te zeggen,

Snelheid
Doelgericht
Buitenom en binnendoor acties
Scoort makkelijker
En geeft veel assist
En verdedigt ook mee

poelie-lwd

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2025, 14:53:23
Sjostrand is completer dan Ferrah daar bedoel ik mee te zeggen,

Snelheid
Doelgericht
Buitenom en binnendoor acties
Scoort makkelijker
En geeft veel assist
En verdedigt ook mee

Wellicht een keer een wedstrijd bekijken zonder lasbril  8)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Ferrah kan dan weer uit het niets voor een goal zorgen.
Andere types, met beiden erg blij.

sjaak

Citaat van: Yellow Army op november 03, 2025, 12:51:14
En een goede afwisseling tussen zelf diep gaan, binnendoor gaan of meegeven aan de overlappende back waar Pauwels altijd voorspelbaar naar binnen ging

Deed Robben ook altijd  ;)  Naar binnen gaan that is...

Stanley

Citaat van: Noordcambuur op november 01, 2025, 23:38:26
hij is veel beter dan Ferrah en completer assist en doelpunten top hoor ga door zo.
Moet je even naar de geniale pass zien in samenvatting op Cambuur.nl. Kijk naar minuut 1 en je ziet een pass die niet veel spelers zo kunnen geven. Sjostrand en Rolke verwerken helaas niet goed. Het was inderdaad niet zijn beste wedstrijd. Sjostrand maakt wel meer doelpunten.

Eewal

Waarom deze spelers vergelijken? Ze zijn beide fantastisch voor onze club en gaan ons doen promoveren...

Noordcambuur

Citaat van: poelie-lwd op november 03, 2025, 15:22:12
Wellicht een keer een wedstrijd bekijken zonder lasbril  8)
sterk punt poelie :y

Arno A

Al zes keer gescoord!

Ben wel heel benieuwd hoe hij de overgang van de Zweedse competitie verwerkt.

In Zweden was de competitie nu zo'n beetje afgelopen.

Maar ze zijn vast wel zuinig op onze topscoorder.

Oud Cambuur

Citaat van: Arno A op november 07, 2025, 12:58:06
Al zes keer gescoord!

Ben wel heel benieuwd hoe hij de overgang van de Zweedse competitie verwerkt.

In Zweden was de competitie nu zo'n beetje afgelopen.

Maar ze zijn vast wel zuinig op onze topscoorder.
:_schater :_schater :_schater