Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

michello

We duiken in het gesprek. Sj?strand zegt dat het vooral data en statistieken waren die hem naar de Nederlandse club brachten.

- Ik hoorde al voor de zomertransferperiode van de interesse. Ik herkende de clubnaam meteen, omdat ze al eerder in de hoogste divisie hadden gespeeld. Ik keek even rond en toen ik met ze in gesprek raakte, bleek dat ze me via statistieken hadden opgemerkt.

- Ik had veel van de kwaliteiten die ze zochten. Ze hadden een profiel opgesteld op basis van statistieken en ik voldeed bijna 10 uit 10 aan dat profiel. Ik denk dat ik een 9,7 had, of zoiets. Het was bijna absurd, toen.

Het moet echt goed gevoeld hebben, toch?
- Ja. Dan weet je precies wat ze zoeken en hoe ze willen dat ik speel. Alles wat ik in Sandviken heb gedaan, met diep spel en zo, willen ze dat ik hier doe. Fijn om te weten. Hun hele plan voor mij is ongelooflijk goed geweest.

Stukje vertaald hier hele artikel: 

https://www.fotbollskanalen.se/nederlanderna/eredivisie-stalls-in---ingen-blir-mastare-eller-flyttas-upp-storsta-skandalen-/

Stiens

Toont wel aan dat we qua scouting de juiste weg zijn ingeslagen!  |:)

Sakas

Iedereen heeft het maar over Ferrari en Baouf maar Sjostrand is ook gewoon heel goed, komt zijn man vaak voorbij. Zeer waardevol voor Cambuur vind ik!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

oost

Citaat van: Sakas op oktober 18, 2025, 16:12:09
Iedereen heeft het maar over Ferrari en Baouf maar Sjostrand is ook gewoon heel goed, komt zijn man vaak voorbij. Zeer waardevol voor Cambuur vind ik!

Ssssst  misschien kunnen we dit nog stil houden :devil

Bankzitter

IK was niet direct overtuigt maar inmiddels wel om. Hij doet hele onverwachte dingen en komt er toch vaak langs.
Het lijkt me ontzettend lastig voor een verdediger omdat hij zo onvoorspelbaar is.

Noordcambuur

Had gisteren weer een assist  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

H??rlijke goal! Wat een gevoel _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 01, 2025, 23:35:11
H??rlijke goal! Wat een gevoel _O_
hij is veel beter dan Ferrah en completer assist en doelpunten top hoor ga door zo.

wiekie1969

Johan-12

En nu aan de slag met dat linkerbeen.
Een rollende bal simpel breed geven moet een profvoetballer kunnen.
Dan sta je na 2 minuten al 1-0 voor.

Dat buitenkant recht is wel moeilijk gedoe soms.

Verder heerlijk doelgericht  |:)

Yellow Army

Zoveel beter dan Pauwels deze jongen
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op november 02, 2025, 10:09:02

Daar neig ik ook wel naar ja. In ieder geval, op basis van statistieken, veel effectiever. En een jaar jonger toch?

oost

Heerlijk dat we zo wel op links als op rechts 2 geweldige spelers hebben  |:)

sunderland

Citaat van: Yellow Army op november 02, 2025, 10:09:02
idd . Hoe hij staat, constant open

Gasgeve

Echt een hele goede speler, zit zoveel potentie in. En hij kan doelpunten maken. Pareltje  |:)