Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: diekhuzen op juli 12, 2025, 15:33:31
Boeiend allemaal. Kansloos is jouw mening
Nou, benoem dan maar eens de reden waarom een club een stadion speaker heeft aangesteld.

diekhuzen

Rein was vorig jaar al van plan om te stoppen. Wat jij opnoemt aan onderbouwing erg overdreven. 

Vlampiep

Citaat van: diekhuzen op juli 12, 2025, 18:07:39
Rein was vorig jaar al van plan om te stoppen. Wat jij opnoemt aan onderbouwing erg overdreven.
Geen antwoord op mijn vraag kerel.

SCCRulez

Welkom en maak er een mooi seizoen van!  |:)
Hopelijk niet direct geblesseerd..

denistel

Hij maakte furore op het 2e niveau door in 19 wedstrijden bij 8 goals
betrokken te zijn,wat moet ik ne daar voor stellen dan.Lijkt me juist
niet veel,we gaan het zien een speler waarvoor je naar het stadion komt.

Johan-12

Citaat van: denistel op juli 13, 2025, 03:53:55
Begrijp ik, maar wanneer hij er 20 had gemaakt, dan waren de grotere clubs voor hem gekomen en onhaalbaar voor Cambuur.

Daarom is het met dit soort spelers ook altijd een gok denk ik. Deels scouten en deels geluk.

denistel

Citaat van: Johan-12 op juli 13, 2025, 08:01:46
Begrijp ik, maar wanneer hij er 20 had gemaakt, dan waren de grotere clubs voor hem gekomen en onhaalbaar voor Cambuur.

Daarom is het met dit soort spelers ook altijd een gok denk ik. Deels scouten en deels geluk.

snap ik wel maar het word mij allemaal te mooi geschreven als ze over kian zeggen die  maakte furore
met 33 goals dan is dat terecht de cijfers van sjostrand zijn leuk maar ook niet mee dan dat,

Johan-12

Citaat van: denistel op juli 13, 2025, 08:33:10
snap ik wel maar het word mij allemaal te mooi geschreven als ze over kian zeggen die  maakte furore
met 33 goals dan is dat terecht de cijfers van sjostrand zijn leuk maar ook niet mee dan dat,
Die mooie verhalen heb je altijd in de voorbereiding. Stel iemand maakt komende week 5 goals tegen een regioteam, dat zegt ook dan helemaal niks.
Pas in de competitie kan je spelers echt beoordelen.
Zowel die Zweed als Kian zijn een gok, laten we hopen dat ze zich zo ontwikkelen als Pauwels. Hopelijk kan er ook 1 of 2 van 021 echt aanhaken met veel speelminuten.  Zou mooi zijn.

Whoestemen

Het is natuurlijk altijd afwachten, maar dat ze verwachten dat hij furore gaat maken heeft wel met die statistieken en leeftijd te maken. Drie plus ??n jaar is sowieso gericht op doorverkopen. Pauwels had bij wijze van spreken helemaal geen statistieken. Deze jongen voor z?n leeftijd prima statistieken.

Bankzitter

Ja, dat is gewoon slecht geschreven Nederlands , zoals al die stukjes als een speler komt.
Het zijn stuk voor stuk toppers, als je alle persberichten mag geloven.
Was R?lke niet die onvermoeibare Duitser die nooit opgaf?

Mooier zou zijn "Sjoland toonde potentieel door op jonge leeftijd al een basisplaats af te dwingen en in 19 wedstrijden aan 8 goals bij te dragen".

Zeker vleugelspelers zijn altjd een gok, als die de vorm niet hebben dan heb je er helemaal niks aan. Doodeman had geweldige statistieken maar mislukte ook.  Alhaft is me ook enorm tegengevollen, had ook best een goed CV. (En laat ik maar niet meer beginnen over onze allerduurste flop).

De Gast

Citaat van: Vlampiep op juli 11, 2025, 21:29:56
U??uuuuuuhhhhhhhhmmmmm daaaaaaaaahhhhhhgggeesssssss eeeeeeeeennnnnnnhhhhh.
Wat voor installatie je ook aanschaft of cursus je hem aanbiedt, verspilde moeite en geld. Zijn stem en intonatie en wijze van spreken is niet geschikt voor goed verstaanbare informatie, Rein was een begrip maar in dit stadion is dit kansloos,

Op een gegeven moment is het inderdaad mooi geweest. Het moet geen sneue bedoeling worden. Rein hoort bij het Cambuurplein.

mark1989

Die 33 goals van Kian geven ook geen enkele garantie. Is op een veel lager niveau.
Sjoland speelde in Zweden ook op een lager niveau. Alleen als scout is het de kunst om daar door heen te kijken en in te schatten of hij ook door kan groeien. Een goede scout kan dat. Soms ook een kwestie van geluk. Ik heb nu wel vertrouwen in de scouting van Cambuur. Lambooi is iemand die daar zeker wel goed in is. Hij weet namelijk ook wanneer je iemand weg moet doen. Zo heeft ie heel snel van Oss en vd Water geloosd.

Oud Cambuur

Citaat van: mark1989 op juli 13, 2025, 11:16:30
Die 33 goals van Kian geven ook geen enkele garantie. Is op een veel lager niveau.
Sjoland speelde in Zweden ook op een lager niveau. Alleen als scout is het de kunst om daar door heen te kijken en in te schatten of hij ook door kan groeien. Een goede scout kan dat. Soms ook een kwestie van geluk. Ik heb nu wel vertrouwen in de scouting van Cambuur. Lambooi is iemand die daar zeker wel goed in is. Hij weet namelijk ook wanneer je iemand weg moet doen. Zo heeft ie heel snel van Oss en vd Water geloosd.

Hij is 4 keer live bekeken door 3 mensen en allemaal positief bijvoorbeeld binder is maar 1 keer live bekeken

sunderland

Citaat van: denistel op juli 13, 2025, 03:53:55
je kunt ook ?lles doodslaan. Kest ook positief zijn en zeggen dat het een topper word voor ons.

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op juli 13, 2025, 12:06:27
Hij is 4 keer live bekeken door 3 mensen en allemaal positief bijvoorbeeld binder is maar 1 keer live bekeken
precies