Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jorn Berkhout

Gestart door Delamere, juni 10, 2025, 15:20:54

Vorige topic - Volgende topic

HansKazan

Ik heb denk ik het een en ander gemist. Maar waar is hij?

Specuveter


fred

Citaat van: Specuveter op juli 05, 2025, 21:50:13
Gebleseerd h?

:0= wij zijn cambuur, cambuur leeuwarden  |:)

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Trainert!

Ik verwacht hem op 6 als boef terug is

Specuveter

Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2025, 01:19:55
Ik verwacht hem op 6 als boef terug is
Jij hebt ?cht geen verstand van voetbal h?

Lore

Citaat van: Specuveter op oktober 04, 2025, 08:12:25
Jij hebt ?cht geen verstand van voetbal h?

Volgens mij bedoel je: ?hey dat zie ii helemaal niet, waarom denk jij dat??

  :koffie

fred


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: fred op oktober 04, 2025, 11:56:04
Herstellen van zijn eigen fout bedoel je

Paar keer gekeken nu. Prima verrassende lange bal van die Emmenaar: Wat is daar precies de fout?

Fout is eerder dat Jansen ?f eerder ?f niet had uit moeten komen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Johan-12

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2025, 12:08:31
Paar keer gekeken nu. Prima verrassende lange bal van die Emmenaar: Wat is daar precies de fout?

Fout is eerder dat Jansen ?f eerder ?f niet had uit moeten komen.
Klopt, Jansen kwam net als tegen Jong PSV wat vreemd uit. Is puur inschatten van diepte, dat is nog wel ontwikkelpunt bij hem.

Yellow Army

Citaat van: Johan-12 op oktober 04, 2025, 12:25:39
Klopt, Jansen kwam net als tegen Jong PSV wat vreemd uit. Is puur inschatten van diepte, dat is nog wel ontwikkelpunt bij hem.

Had ook met de harde wind te maken
Area 58

wiekie1969

Hele beste pot zaterdag, foutloos , zit een overduidelijke stijgende lijn in.

Trainert!

Geen beste invalbeurt. Kan niet tippen aan niveau Amofa en Baouf. Niet goed genoeg mee te gaan naar de eredivisie.

Eewal

Citaat van: Trainert! op maart 04, 2026, 06:52:21
Geen beste invalbeurt. Kan niet tippen aan niveau Amofa en Baouf. Niet goed genoeg mee te gaan naar de eredivisie.
Veel te snelle conclusie, hij speelt nooit. Idd een fout, meer niet.

Bankzitter

Berkhout is echt goed genoeg vor de selectie volgend jaar. Hij heeft ook nog een contract.