Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jorn Berkhout

Gestart door Delamere, juni 10, 2025, 15:20:54

Vorige topic - Volgende topic

Bens

Vreemd dat het van Cambuur zijde nog niet bevestigd is.

YellowBlue

Citaat van: Bens op juni 11, 2025, 17:15:33
Vreemd dat het van Cambuur zijde nog niet bevestigd is.
dan is het nog niet 100% rond

Arno A


Bens


Derkx R.H.

Citaat van: Bens op juni 12, 2025, 10:28:02
Waar leest je dat?
Wordt snel gepresenteerd, het zal te maken hebben met de verhuizing van het kantoor naar het nieuwe stadion.

Stiens

SC Cambuur versterkt zich met centrale verdediger Jorn Berkhout

SC Cambuur heeft een nieuwe centrale verdediger. Het is Jorn Berkhout die de overstap maakt van AZ naar SC Cambuur en voor drie seizoenen heeft getekend in Leeuwarden.

Afgelopen seizoen was Berkhout de aanvoerder van Jong AZ en bij die club genoot hij ook zijn opleiding. In 2021 maakte hij zijn debuut in de hoofdmacht en daarnaast kwam hij bijna honderd keer in actie voor Jong AZ in de Keuken Kampioen Divisie.

?Een leiderstype met veel comfort aan de bal?, zo omschrijft technisch manager Lars Lambooij de nieuwste aanwinst van SC Cambuur. ?Hij heeft natuurlijk een uitstekende opleiding genoten bij AZ en past als type en persoon goed bij wat wij vragen van onze centrale verdedigers. Kortom: een aanwinst waar we heel blij mee zijn.?

Welkom en veel succes in het geel-blauw, Jorn!

Bron: Cambuur.nl



Derkx R.H.

Citaat van: Derkx R.H. op juni 13, 2025, 11:02:57
Wordt snel gepresenteerd, het zal te maken hebben met de verhuizing van het kantoor naar het nieuwe stadion.
https://x.com/SCCambuurLwd/status/1933450003940585821

Derkx R.H.

#22
3 jaar met optie, hier spreekt vertrouwen uit.... Geen afkoopsom maar wel een doorverkooppercentage voor AZ.

Bens

Welkom bij deze mooie club.

Galdiano

Mooi nieuws! En een driejarig contract.  |:)
Had nog een doorlopend contract. Ben benieuwd of deze ook is afgekocht.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Gefeliciteerd Jorn en veel succes in Leeuwarden  |:)

Scc4-ever

Welkom en veel succes  |:)

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op juni 13, 2025, 11:43:56
Mooi nieuws! En een driejarig contract.  |:)
Had nog een doorlopend contract. Ben benieuwd of deze ook is afgekocht.
Is niet afgekocht.

Bankzitter

Gratis en bij verkoop gaat er een doorverkooppercentage naar AZ.

Arno A

Aanvoerder Jong AZ vertrekt naar Cambuur. ?Komend seizoen w?l promoveren, dat is het doel?

Gezonde ambitie heet dat!