Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Nistel, jij schrijft iedere keer weer wat ik denk.....
Enne....Wiekie ouwe rukker, gewoon hier blijven.
Het hele forum loves you...

Stiens

Citaat van: Noordcambuur op augustus 02, 2025, 21:54:38
nou die van Stiens was veel beter en die zijn ook van B.v. Sport

In Stiens kwam BV Sport ook in de laatste paar dagen pas in actie. Daarvoor was er al e.e.a. geregeld door de club zelf. O.a. sproeien van het veld door lokale boeren.
BV Sport blinkt al jaren niet uit in veldonderhoud.  l0l

AL

Jansen
Mulders Berkhout,Amofa,Galvez
Souren,Diemers,Saljic
Henstra,Vd Sande,Sj?strand

Doe mij maar deze basis.

Bankzitter

Ik ben bang dat Amofa nog niet speelt en dan is de vraag wie hem kan vervangen.
Ik verwacht zoiets...

Jansen
Mulders Berkhout,?? ,Galvez
Souren,Diemers,Balk
Saljic,Binder,Sj?strand

Hoop vd Sande , maar denk niet dat die al start.

Poetser

Citaat van: Stiens op augustus 03, 2025, 08:28:16
In Stiens kwam BV Sport ook in de laatste paar dagen pas in actie. Daarvoor was er al e.e.a. geregeld door de club zelf. O.a. sproeien van het veld door lokale boeren.
BV Sport blinkt al jaren niet uit in veldonderhoud.  l0l

Bij BV Sport hebben ze er een sport van gemaakt om zoveel mogelijk incapabele mensen aan te nemen.

Het is haast knap.

hobbes

Citaat van: Stiens op augustus 03, 2025, 08:28:16
In Stiens kwam BV Sport ook in de laatste paar dagen pas in actie. Daarvoor was er al e.e.a. geregeld door de club zelf. O.a. sproeien van het veld door lokale boeren.
BV Sport blinkt al jaren niet uit in veldonderhoud.  l0l

Ze zijn alleen goed in geld ontvangen van de clubs

De Gast

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 02, 2025, 20:22:48
Misschien eens Norwich-uit proberen?  8)

https://www.instagram.com/reel/DM22k6Tt69m/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

Prachtige beelden. Maar zou onze club dat ook kunnen of is het aantal debielen hier te hoog om het ook gezellig te kunnen houden.

richard

Citaat van: Poetser op augustus 03, 2025, 09:28:12
Bij BV Sport hebben ze er een sport van gemaakt om zoveel mogelijk incapabele mensen aan te nemen.

Het is haast knap.

Jum weten er natuurlijk alles van.

denistel

Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2025, 09:25:54
Ik ben bang dat Amofa nog niet speelt en dan is de vraag wie hem kan vervangen.
Ik verwacht zoiets...

Jansen
Mulders Berkhout,?? ,Galvez
Souren,Diemers,Balk
Saljic,Binder,Sj?strand

Hoop vd Sande , maar denk niet dat die al start.

balk op het middenveld zou ik niet doen

AL

Citaat van: denistel op augustus 03, 2025, 11:59:26
balk op het middenveld zou ik niet doen

Nee dat ga ik ook niet trekken.
Die heeft niets wat een middenvelder moet hebben.

Bankzitter

In de praktrijk zal het dan meer een 2e spits zijn en een van de vleugelspelers wat meer terug op het middenveld.
Maar Balk op rechts kan ook gewoon natuurlijk.

richard

Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2025, 12:36:05
In de praktrijk zal het dan meer een 2e spits zijn en een van de vleugelspelers wat meer terug op het middenveld.
Maar Balk op rechts kan ook gewoon natuurlijk.

Nog meer terug.....we hebben voorin al totaal geen dreiging.

denistel

Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2025, 12:36:05
In de praktrijk zal het dan meer een 2e spits zijn en een van de vleugelspelers wat meer terug op het middenveld.
Maar Balk op rechts kan ook gewoon natuurlijk.

balk als buiten hest niks aan,enige waar ie waarde kan hebben is als
zwervende spits dat was afgelopen seizoen ook zo.

denistel

Citaat van: richard op augustus 03, 2025, 09:52:55
Jum weten er natuurlijk alles van.

cambuur mut dat van te voren zelf toch ook bekijken,

Inferno-058

Citaat van: De Gast op augustus 02, 2025, 19:54:28
Dien mening is hard nodig hier zodat iedereen un bitsje skerp blieft!
Sluit ik me bij aan