Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 19:13:07
Hef besloten hier tot aa n de winterstop niets meer te posten. Bespaart heel veel ergernis. Jum tevreden, ik tevreden. Hopelijk maken we er wat van dit nieuwe seizoen. Veel plezier allemaal. Groeten wiekie  :thumbsup |:) :proost

Dien mening is hard nodig hier zodat iedereen un bitsje skerp blieft!

sunderland

Wat een gezeik van Henk ?frustratie. Laat eerst je team eens normaal voetballen man

sunderland

Citaat van: Poetser op augustus 02, 2025, 17:39:53
Komt wel goed. Ik ben er van overtuigd dat Van der Sande de missing link is. Die zal er niet 30 maken, maar wel de helft misschien. En daardoor gaan anderen ook scoren.
zo is het ook. Voetbal is simpel en we misten vorig seizoen zoveel kansen. Als je met 2-0 de rust ingaat dan gaat de rest ook zoveel makkelijker. 1 x gezien tegen vvv.

Bernardo

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2025, 19:56:09
Wat een gezeik van Henk ?frustratie. Laat eerst je team eens normaal voetballen man
Hij heeft gewoon gelijk.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 19:13:07
Hef besloten hier tot aa n de winterstop niets meer te posten. Bespaart heel veel ergernis. Jum tevreden, ik tevreden. Hopelijk maken we er wat van dit nieuwe seizoen. Veel plezier allemaal. Groeten wiekie  :thumbsup |:) :proost
Wiekie Wiekie wat laast dou die kenne. Had ik zeker niet van jou verwacht. Kom op juh .. dou hest et beste met Cambuur voor en wij oek

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op augustus 02, 2025, 19:49:40
Het is elk jaar ook een inspiratieloos programma voor iedereen. Volgens mij wordt niemand er blij of gemotiveerd van.

Misschien eens Norwich-uit proberen?  8)

https://www.instagram.com/reel/DM22k6Tt69m/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Bernardo op augustus 02, 2025, 20:20:21
Hij heeft gewoon gelijk.
niet proffesioneel van Cambuur. Stuur er dan iemand langs van te voren. Jongens betalen een klap geld .

CambuurArnhem

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2025, 19:56:09
Wat een gezeik van Henk ?frustratie. Laat eerst je team eens normaal voetballen man

Wat zei Henk dan?

CambuurArnhem

Leuk een wedstrijd eens van zo dichtbij mee te maken, maar we zijn nauwelijks dreigend geweest. Een strafschop en een een op een situatie voor hun goal, verder niets volgens mij. De  nr 13 vond ik niet sterk. Wordt dat onze nr. 1 spits?

Bernardo

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2025, 20:29:39
niet proffesioneel van Cambuur. Stuur er dan iemand langs van te voren. Jongens betalen een klap geld .

Maar Wergea kan er weinig aan doen, velden zijn in onderhoud door BV sport.

richard

Citaat van: Tanjajeah op augustus 02, 2025, 18:09:20
Ik hoor niemand meer over Sjostrand, hoe deed hij het vandaag?

Ik hef geen actie van die gast gezien, dooie ist.

richard

Excelsior was heer en meester, veel fitter veel scherper en dus veel meer beleving. Dat slappe zooitje van ons er tegenover man man man. Alleen amofa die erboven uitsteekt. De rest is echt armoede niet te geloven. Binder, waar die de afgelopen jaren geweest is? Echt een verschrikking. Sjostrand, ik zie het niet..... balk weer hetzelfde liedje diemers idem Souren zit geen beleving in. Galvez, zit geen leven in. Berkhout grote twijfels bij en die Jansen veel en veel te druk.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op augustus 02, 2025, 21:18:03
Maar Wergea kan er weinig aan doen, velden zijn in onderhoud door BV sport.
nou die van Stiens was veel beter en die zijn ook van B.v. Sport

sunderland

Citaat van: richard op augustus 02, 2025, 21:25:56
Excelsior was heer en meester, veel fitter veel scherper en dus veel meer beleving. Dat slappe zooitje van ons er tegenover man man man. Alleen amofa die erboven uitsteekt. De rest is echt armoede niet te geloven. Binder, waar die de afgelopen jaren geweest is? Echt een verschrikking. Sjostrand, ik zie het niet..... balk weer hetzelfde liedje diemers idem Souren zit geen beleving in. Galvez, zit geen leven in. Berkhout grote twijfels bij en die Jansen veel en veel te druk.
ok? wederom te weinig beleving. Dat was vorig seizoen ook waardeloos en dan steeds in 2 e helft reactie. We hebben gewoon een leuke ploeg denk ik maar werken begint alles mee. Dat brengt Balk zeker en van de Sande ook. Er moet passie in

denistel

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2025, 22:18:34
ok? wederom te weinig beleving. Dat was vorig seizoen ook waardeloos en dan steeds in 2 e helft reactie. We hebben gewoon een leuke ploeg denk ik maar werken begint alles mee. Dat brengt Balk zeker en van de Sande ook. Er moet passie in

werken weet ik niet het mut allemaal veel pittiger want het is allemaal te lief en dat zie je terug
in het veld maar ja zeg ik al jaren,als iemand slecht is moet je dat gewoon zeggen  spelers
en trainer ook elkaar soms eens even aanpakken en door maar ja gebeurd niet meer in het
huidige voetbal want dan zijn de tere zieltjes aangeslagen, klappen en een duimpje omhoog
bij ballen die totaal niet aankomen niet mijn wijze,