Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

drg

Gelukkig zit de knulligheid er bij beide wel in

AL

2e wedstrijd veel leuker om te zien toch.
Ok andere tegenstander maar zoveel meer voetbsllend vermogen in dit team.

papier

Citaat van: AL op juli 25, 2025, 15:20:40
2e wedstrijd veel leuker om te zien toch.
Ok andere tegenstander maar zoveel meer voetbsllend vermogen in dit team.

Zelfs een doelpunt gemaakt uit een corner. Hoe kan dit?

drg

Meer pit dan de eerste wedstrijd, aanvullen met de beste spelers van de eerste wedstrijd heb je al veel meer kwaliteit staan lijkt me.

SCCRulez

Tweede wedstrijd idd leuker, meer op elkaar ingespeeld team. Soms leuke snelle combinaties.

wiekie1969

Citaat van: Trainert! op juli 25, 2025, 14:38:31
Mooi dat we de 1e verloren hebben, gaan de oogjes misschien open dat het zo niet kan. Wordt op deze manier een troosteloos seizoen. Top 2 of top 5, lachertje!

We hewwe toch ook al van Feyenoord verloren. En mooi is het niet, het is hopelijk een wijze les voor de heren spelers. Liever nu verliezen en goed starten in de competitie over 2 weken dan andersom.

sunderland

Citaat van: SCCRulez op juli 25, 2025, 15:35:08
Tweede wedstrijd idd leuker, meer op elkaar ingespeeld team. Soms leuke snelle combinaties.
het is niet zo voor geprogrammeerd en ze durven. Tegen stand is ook stuk minder. Veel leuker om te zien

wiekie1969

Eerste helft even gekeken. Gaan weer dezelfde dingen fout als vorig seizoen. Keeper zeer onzeker, daar begint het al mee. Achterin worden de backs aan alle kanten voorbij gelopen. Middenveld veel te weinig power en bijna geen 2e bal veroveringen. Voorin een statische spits die geen duel wint. Balk onzichtbaar op de rechtsbuiten, hoort daar niet. Sjostrand wel aardig.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op juli 25, 2025, 15:04:52
De club opdoeken!

Wut toch nooit wat. Top Oss in het groot.

En dit is REALISME
Waarom ga je telkens de discussie uit de weg door weg te kijken?

michello

Citaat van: wiekie1969 op juli 25, 2025, 15:45:28
Eerste helft even gekeken. Gaan weer dezelfde dingen fout als vorig seizoen. Keeper zeer onzeker, daar begint het al mee. Achterin worden de backs aan alle kanten voorbij gelopen. Middenveld veel te weinig power en bijna geen 2e bal veroveringen. Voorin een statische spits die geen duel wint. Balk onzichtbaar op de rechtsbuiten, hoort daar niet. Sjostrand wel aardig.

Sjostrand is een voltreffer. Verder was het idd niet overtuigend voorin. Middenveld moet echt anders. Twee nieuwe naast Diemers (die ook erg ongelukkig speelde)

Tanjajeah

Vind Jonker een prima indruk maken. Rust aan de bal, durft in te dribbelen, voetje op de bal ala Schouten om tegenstander te lokken.

SCCRulez

Marsman paar goede aanvallende acties maar verdedigend en in zijn passing weer drama. Zeker geen volwaardige backup achter Galvez.

wiekie1969

We zijn minder dan vorig seizoen tot nu toe. Vooral in de breedte. Jasje uitgedaan met de verkoop van Nieling, Mercera en Pauwels. Ben echt benieuwd wat er nog bijkomt want dit is een middenmoot elftal wat we nu hebben.

R058

De onder 21 spelen met veel meer intensiteit en maken veel meer diepte loopacties voor elkaar. Vind t vrij matig dat ze dat bij het eerste elftal er al zo lang niet in krijgen.

AL

Echt genoten van het spel in de tweede wedstrijd.
Veel beweging, goed positiespel, niet teveel lopen met de bal en onbevangenheid.
Eigenlijk alles wat onbreekt bij het 1e elftal...
O ja en geen ergernis van een speler die kapt en draait en op de grond ligt.