Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Mooi dat we de 1e verloren hebben, gaan de oogjes misschien open dat het zo niet kan. Wordt op deze manier een troosteloos seizoen. Top 2 of top 5, lachertje!

Bernardo

Citaat van: michello op juli 25, 2025, 14:33:05
Ben ik de enige die zich elke wedstrijd weer aan Nartey ergert? Ik ben wel klaar met dat Leeuwarder gedoe. Het is in mijn ogen gewoon (nog) niet goed genoeg.

Ben ik wel met je eens, is allemaal veel te lief en doet alles vanuit stilstand, geen diepgang. Verder ook geen scorend vermogen. Ik blijf hopen dat ze voor die positie nog versterking halen.

anderszchristian

Citaat van: michello op juli 25, 2025, 14:33:05
Ben ik de enige die zich elke wedstrijd weer aan Nartey ergert? Ik ben wel klaar met dat Leeuwarder gedoe. Het is in mijn ogen gewoon (nog) niet goed genoeg.
Hij doet mee, daar is alles mee gezegd. Heb hem nog op geen enkele individuele kwaliteit kunnen betrappen.

R058

Citaat van: Bernardo op juli 25, 2025, 14:43:07
Ben ik wel met je eens, is allemaal veel te lief en doet alles vanuit stilstand, geen diepgang. Verder ook geen scorend vermogen. Ik blijf hopen dat ze voor die positie nog versterking halen.
Het lijkt alsof hij zonder verteouwen speelt. Want fysiek en technisch heeft hij het wel in zich.
Ik vind ook dat Balk door constant in de weg te lopen hem niet bepaald helpt. Ik wil het weleens zien met een andere buitenspeler voor hem. In de wedstrijden waar Alhaft speelde, vond ik Nartey ook vaak een stuk beter.

fred


Inferno-058

Bijzonder slechte oefencampagne. Werk aan de winkel.

fred

Soms zegt het niets en draait het in de competitie om.
Laten we ons daar aan vasthouden.

Poetser

Citaat van: Trainert! op juli 25, 2025, 14:38:31
Mooi dat we de 1e verloren hebben, gaan de oogjes misschien open dat het zo niet kan. Wordt op deze manier een troosteloos seizoen. Top 2 of top 5, lachertje!

De club opdoeken!

Wut toch nooit wat. Top Oss in het groot.

En dit is REALISME

Jandehulk

Citaat van: Bernardo op juli 25, 2025, 14:43:07
Ben ik wel met je eens, is allemaal veel te lief en doet alles vanuit stilstand, geen diepgang. Verder ook geen scorend vermogen. Ik blijf hopen dat ze voor die positie nog versterking halen.
absoluut, die is echt niet goed genoeg ...

okkele

Citaat van: Trainert! op juli 25, 2025, 14:38:31
Mooi dat we de 1e verloren hebben, gaan de oogjes misschien open dat het zo niet kan. Wordt op deze manier een troosteloos seizoen. Top 2 of top 5, lachertje!
Als jij denkt dat we het seizoen gaan spelen met meijster, henstra,jonker,vd veen,vogelzang,dijkstra,veldhuis en engel dan heb je inderdaad een punt.
Dit word niks dit seizoen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Jandehulk

Citaat van: Trainert! op juli 25, 2025, 14:37:32

Geen versnelling, geen scorend vermogen. Maarja uit de eigen jeugd, die zijn zo goed he :zucht
nou indd ... lachwekkend dat hij als basis materiaal word gezien....

papier

Goede rush Marsman. Klasse.

drg

Citaat van: papier op juli 25, 2025, 15:16:03
Goede rush Marsman. Klasse.

Die doet en bereikt al meer vanaf eigen helft dan iedereen voorin.

fred


papier

Klasse druk gezet voorin en netjes overzicht behouden en afgegeven. Prima 2-2.