Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Wel mooi dat we met een vrijwel complete selectie op trainingskamp gaan. Dat is ook wel eens anders geweest.

Eewal

Citaat van: NRG op juli 23, 2025, 17:58:38
Ik hoop gewoon dat ik komend seizoen wat vaker naar huis fiets, of naar de stad, met het gevoel dat ik een leuke pot voetbal heb gezien. Daar ontbrak het wat mij betreft vooral aan afgelopen seizoen.
precies dit

michello

Citaat van: Bankzitter op juli 23, 2025, 18:09:00
Wel mooi dat we met een vrijwel complete selectie op trainingskamp gaan. Dat is ook wel eens anders geweest.

Iets gemist? Trainingskamp?

Derkx R.H.

Citaat van: michello op juli 23, 2025, 18:58:06
Iets gemist? Trainingskamp?
Eerste elftal SC Cambuur
Ma. 11.15 uur (veld en kracht)
Di. 11.15 uur (veld en kracht)
Woe. 11.15 uur (veld en kracht)
Do. Mini-trainingskamp; 14.30 uur trainen bij SV Bon Boys (Haaksbergen)
Vrij. 13.00 en 15.00 uur: Roda JC ? SC Cambuur (besloten)
Za. Mini-trainingskamp; 10.30 uur trainen bij SV Bon Boys (Haaksbergen)

Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op juli 23, 2025, 19:02:48
Eerste elftal SC Cambuur
Ma. 11.15 uur (veld en kracht)
Di. 11.15 uur (veld en kracht)
Woe. 11.15 uur (veld en kracht)
Do. Mini-trainingskamp; 14.30 uur trainen bij SV Bon Boys (Haaksbergen)
Vrij. 13.00 en 15.00 uur: Roda JC ? SC Cambuur (besloten)
Za. Mini-trainingskamp; 10.30 uur trainen bij SV Bon Boys (Haaksbergen)

De wedstrijd tegen Roda is in Delden

michello

Citaat van: Derkx R.H. op juli 23, 2025, 19:02:48
Eerste elftal SC Cambuur
Ma. 11.15 uur (veld en kracht)
Di. 11.15 uur (veld en kracht)
Woe. 11.15 uur (veld en kracht)
Do. Mini-trainingskamp; 14.30 uur trainen bij SV Bon Boys (Haaksbergen)
Vrij. 13.00 en 15.00 uur: Roda JC ? SC Cambuur (besloten)
Za. Mini-trainingskamp; 10.30 uur trainen bij SV Bon Boys (Haaksbergen)


Wat een eind fut man. Zelfs voor mij nog een klein uurke.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juli 23, 2025, 19:34:31
De wedstrijd tegen Roda is in Delden
Maar nog steeds besloten...maar hoogstwaarschijnlijk een livestream |:)

Derkx R.H.

Citaat van: michello op juli 23, 2025, 19:48:01
Wat een eind fut man. Zelfs voor mij nog een klein uurke.
Zullen ze vast met een reden doen, wat minder potte kiekers ;)

EdsjeSCC

Heerlijk even zo zonder azijnz.. realisten!  :zweep

Derkx R.H.


Tanjajeah

Citaat van: Derkx R.H. op juli 23, 2025, 19:02:48
Eerste elftal SC Cambuur
Ma. 11.15 uur (veld en kracht)
Di. 11.15 uur (veld en kracht)
Woe. 11.15 uur (veld en kracht)
Do. Mini-trainingskamp; 14.30 uur trainen bij SV Bon Boys (Haaksbergen)
Vrij. 13.00 en 15.00 uur: Roda JC ? SC Cambuur (besloten)
Za. Mini-trainingskamp; 10.30 uur trainen bij SV Bon Boys (Haaksbergen)


Hoe laat vertrekken ze richting Haaksbergen?

Derkx R.H.


Derkx R.H.

Citaat van: Tanjajeah op juli 24, 2025, 10:28:36
Hoe laat vertrekken ze richting Haaksbergen?
Ze zijn er al.. :thumbsup

Zuid1991

Waar blijft Galvez?.
Niet mee met selectie op trainingskamp?.

Oud Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op juli 24, 2025, 11:42:38
Waar blijft Galvez?.
Niet mee met selectie op trainingskamp?.
Heb ik gisteren al gemeld hij is in Leeuwarden is een kwestie van papieren verzekering en dergelijke ze hopen dat hij maandag kan aansluiten