Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 20, 2025, 12:05:00
Ooow, we beoordelen een trainer/selectie alleen op de play-offs. Zeg dat dan meteen.

Vanaf nu dus geen commentaar meer van jou totdat we:
- de play-offs niet hebben gehaald ( 1-2  9-20 )
- uitgeschakeld zijn in de play-offs
- de play-offs hebben gewonnen

|:)

lui speelden hele competitie leuk en aantrekkelijk voetbal en zetten de
kroon op het seizoen in de po,wat hest aan een 3e plaats ast er uit knikkerd wust
in de 1e ronde

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: okkele op juli 20, 2025, 11:51:03
zoals louis al zei "ben ik nou zo slim of jij zo dom?"
jij snapt dat een oefencampagne er is om jeugd te laten spelen terwijl de selectie NOG NIET COMPLEET IS.
ik verbaas me al een paar jaar over het dalende niveau op deze site. ( of is het nivo?"
ik gluur hier regelmatig omdat ik een cambuur-supporter ben maar het is vooral triest cabaret wat je hier ziet, zo voorspelbaar ook.
er komen nog 3 - 4 of 5 versterkingen maar laten we vooral de clubmensen blijven vernederen( op superhenkie na dan).

wat gratis tips voor de moderators :
alle log-ins blokkeren en een iq-test eisen waar toch minimaal 120 gehaald moet worden voor het vrijlaten van je log-in.
een zeik-hoekje waar je als je eenmaal iets hebt geplaatst niet meer uit kan, scheelt een hoop verbazing en irritatie.
:gelekaart en  :rodekaart wegens persoonlijke beledigingen naar mede-forummers en clubmensen.( kinderachtig maar niet ver van de realiteit, beetje fatsoen is niet erg).

denk s na voordat je wat post.

ik dwaal wat af holwerd, dit was duidelijk niet allemaal voor jou bedoelt, jij bent een voorbeeld voor velen hier.

Ben je over de rooie ofzo Okkie, dit gebral ben ik niet van jou gewend kerel, je zakt nu netzover door de ondergrens als degenen waar je op doelt.
Het is hier een vrij forum waar een ieder zn mening mag uiten mits binnen fatsoensgrenzen. Triest cabaret... jonge als je het niet wilt kom hier dan niet.
Er zijn mensen hier die er veel tijd en aandacht in steken. Hou het toch een beetje aangenaam allemaal.
En ps. Die IQ test kan niet doorgaan,want dan kom ik er zelf niet meer op.
De groeten.

Bankzitter

#347
Citaat van: denistel op juli 20, 2025, 15:29:49
lui speelden hele competitie leuk en aantrekkelijk voetbal en zetten de
kroon op het seizoen in de po,wat hest aan een 3e plaats ast er uit knikkerd wust
in de 1e ronde

2.75 miljoen euro omdat spelers zich ontwikkeld hebben.

Ik vond het geen mislukt seizoen, zeker gezien het seizoen ervoor. Anderen zien dat blijkbaar wel zo en dat is dat is ook prima.

denistel

Citaat van: Bankzitter op juli 20, 2025, 16:24:47
2.75 miljoen euro omdat spelers zich ontwikkeld hebben.

Ik vond het geen mislukt seizoen, zeker gezien het seizoen ervoor. Anderen zien dat blijkbaar wel zo en dat is dat is ook prima.

verloren seizoen niet ging mij er om dat dat telstar maar 8e werd en pas
in de po sterk speelde maar eigenlijk gaat het daar ook om toch

sunderland

Citaat van: denistel op juli 20, 2025, 18:29:54
verloren seizoen niet ging mij er om dat dat telstar maar 8e werd en pas
in de po sterk speelde maar eigenlijk gaat het daar ook om toch
must een beetje geluk hewwe. Wij speelden ons allerbeste wedstrijd in de playoffs en verloren. Statistieken hest niks aan maar zegt iets over de wedstrijd. Was 82% om 18% . Komt zelden voor. Hest er niks aan maar ik weet zeker dat als we hadden gewonnen we ook hadden gepromoveerd. Verder is wat Denistel zegt over het voetbal terecht

Inferno-058

Citaat van: Bankzitter op juli 20, 2025, 16:24:47
2.75 miljoen euro omdat spelers zich ontwikkeld hebben.

Ik vond het geen mislukt seizoen, zeker gezien het seizoen ervoor. Anderen zien dat blijkbaar wel zo en dat is dat is ook prima.
Een tweeluik tegen Den Bosch niet winnen blijft schandalig vind ik

Inferno-058

Citaat van: sunderland op juli 20, 2025, 19:15:24
must een beetje geluk hewwe. Wij speelden ons allerbeste wedstrijd in de playoffs en verloren. Statistieken hest niks aan maar zegt iets over de wedstrijd. Was 82% om 18% . Komt zelden voor. Hest er niks aan maar ik weet zeker dat als we hadden gewonnen we ook hadden gepromoveerd. Verder is wat Denistel zegt over het voetbal terecht
Geluk dwing je ook wel af, dat hebben we niet gedaan

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

papier

Weet iemand of er toevallig plannen zijn de volgende oefenwedstrijd te streamen? Zoals dat vorig seizoen ook het geval was?

Yellow Army

Citaat van: denistel op juli 20, 2025, 18:29:54
verloren seizoen niet ging mij er om dat dat telstar maar 8e werd en pas
in de po sterk speelde maar eigenlijk gaat het daar ook om toch

De nr3 van de kkd en beide eredivisieploegen winnen zelden de playoffs. Is iets mentaals, het zijn de ploegen die het meest te verliezen hebben en voetballen daar vaak ook naar. Of je moet kwalitatief echt beter zijn, maar dat is vaak ook niet het geval.
Area 58

sunderland

Citaat van: Yellow Army op juli 21, 2025, 17:07:17
De nr3 van de kkd en beide eredivisieploegen winnen zelden de playoffs. Is iets mentaals, het zijn de ploegen die het meest te verliezen hebben en voetballen daar vaak ook naar. Of je moet kwalitatief echt beter zijn, maar dat is vaak ook niet het geval.
wij waren de laatste x wel 100 klassen beter maar konden wederom geen goals maken

wiekie1969

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 20, 2025, 16:09:29
Ben je over de rooie ofzo Okkie, dit gebral ben ik niet van jou gewend kerel, je zakt nu netzover door de ondergrens als degenen waar je op doelt.
Het is hier een vrij forum waar een ieder zn mening mag uiten mits binnen fatsoensgrenzen. Triest cabaret... jonge als je het niet wilt kom hier dan niet.
Er zijn mensen hier die er veel tijd en aandacht in steken. Hou het toch een beetje aangenaam allemaal.
En ps. Die IQ test kan niet doorgaan,want dan kom ik er zelf niet meer op.
De groeten.

En su ist.  :proost _O_

wiekie1969

Citaat van: denistel op juli 20, 2025, 18:29:54
verloren seizoen niet ging mij er om dat dat telstar maar 8e werd en pas
in de po sterk speelde maar eigenlijk gaat het daar ook om toch

Het gaat erom dat je er moet staan als het daadwerkelijk moet. En dat deed Telstar.

Johan-12

Citaat van: wiekie1969 op juli 21, 2025, 19:00:29
Het gaat erom dat je er moet staan als het daadwerkelijk moet. En dat deed Telstar.
Waarom maak je je nu dan zo druk?
Als ze 7e of 8e worden en in mei 6 wedstrijden goed spelen dan is het toch prima?

NRG

Ik hoop gewoon dat ik komend seizoen wat vaker naar huis fiets, of naar de stad, met het gevoel dat ik een leuke pot voetbal heb gezien. Daar ontbrak het wat mij betreft vooral aan afgelopen seizoen.