Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: mark1989 op juli 20, 2025, 11:37:07
Helemaal mee eens.
Vorig jaar was iedereen in paniek na 5 wedstrijden. Nu begint het al weer in de voorbereiding.

Die eerste 5/6 wedstrijden vorig seizoen hebben ons promotie gekost. Of bist dat alweer vergeten.

wiekie1969

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 20, 2025, 11:05:39
Nee hoor, oefenpotjes sla ik over. Die zeggen me niks. Ik wacht wel met conclusies tot na de 1e competitiewedstrijd.

Blijkbaar hebben ze dan een matige trainer, want die wordt met beter materiaal 7e terwijl wij toch 3e zijn geworden  :koffie

Volgens mij spelen ze nu in de eredivisie.

michello

Citaat van: wiekie1969 op juli 20, 2025, 10:58:51
Neem aan dat je er gisteren bent geweest. Die lui hebben in elke linie meer kwaliteit lopen. Door zo'n clubke zijn we al ingehaald. Scouting.

We zijn er toch ook nog niet? Zo?n voorbereiding is totaal niet relevant om al conclusies te trekken, maar de waan van de dag. Er moeten nog wel 4 spelers bij, het moment om conclusies te trekken is pas aan het einde van de eerste periode en zelfs dan kan het nog drastisch omslaan. Vorig jaar is precies het goede voorbeeld.

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 20, 2025, 11:05:39
Nee hoor, oefenpotjes sla ik over. Die zeggen me niks. Ik wacht wel met conclusies tot na de 1e competitiewedstrijd.

Blijkbaar hebben ze dan een matige trainer, want die wordt met beter materiaal 7e terwijl wij toch 3e zijn geworden  :koffie
zoals louis al zei "ben ik nou zo slim of jij zo dom?"
jij snapt dat een oefencampagne er is om jeugd te laten spelen terwijl de selectie NOG NIET COMPLEET IS.
ik verbaas me al een paar jaar over het dalende niveau op deze site. ( of is het nivo?"
ik gluur hier regelmatig omdat ik een cambuur-supporter ben maar het is vooral triest cabaret wat je hier ziet, zo voorspelbaar ook.
er komen nog 3 - 4 of 5 versterkingen maar laten we vooral de clubmensen blijven vernederen( op superhenkie na dan).

wat gratis tips voor de moderators :
alle log-ins blokkeren en een iq-test eisen waar toch minimaal 120 gehaald moet worden voor het vrijlaten van je log-in.
een zeik-hoekje waar je als je eenmaal iets hebt geplaatst niet meer uit kan, scheelt een hoop verbazing en irritatie.
:gelekaart en  :rodekaart wegens persoonlijke beledigingen naar mede-forummers en clubmensen.( kinderachtig maar niet ver van de realiteit, beetje fatsoen is niet erg).

denk s na voordat je wat post.

ik dwaal wat af holwerd, dit was duidelijk niet allemaal voor jou bedoelt, jij bent een voorbeeld voor velen hier.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

michello

Citaat van: wiekie1969 op juli 20, 2025, 11:47:40
Die eerste 5/6 wedstrijden vorig seizoen hebben ons promotie gekost. Of bist dat alweer vergeten.

De dramatische uitwedstrijden bij Helmond, Emmen, Volendam idem. Maar net hoe je het bekijkt.

Bankzitter

Ik snap de zorgen wel over de eerste paar wedstrijden.  Met name het centrale duo en Binder hebben nog veel te weinig met de rest kunnen samenspelen. Het gaat onmogelijk zijn om dan al een ingespeeld team te hebben. Dat is balen, maar we zullen ook niet de enige club zijn met dat probleem.

Dus het wordt moeilijk maar wil niet zeggen onmogelijk.  Dan komt het aan op andere dingen... vechtlust, individuele kwaliteit, beetje mazzel.
Het biedt ook weer kansen aan de jeugd zoals Mercera en Nartey die vorig seizoen gepakt hebben.

En ook blijf het vaak stil als je dan vraag wat had de club anders moeten doen op de transfermarkt of hoe blessures te voorkomen bij nieuwelingen.




Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op juli 20, 2025, 11:49:00
Volgens mij spelen ze nu in de eredivisie.

Ooow, we beoordelen een trainer/selectie alleen op de play-offs. Zeg dat dan meteen.

Vanaf nu dus geen commentaar meer van jou totdat we:
- de play-offs niet hebben gehaald ( 1-2  9-20 )
- uitgeschakeld zijn in de play-offs
- de play-offs hebben gewonnen

|:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: okkele op juli 20, 2025, 11:51:03
zoals louis al zei "ben ik nou zo slim of jij zo dom?"
jij snapt dat een oefencampagne er is om jeugd te laten spelen terwijl de selectie NOG NIET COMPLEET IS.
ik verbaas me al een paar jaar over het dalende niveau op deze site. ( of is het nivo?"
ik gluur hier regelmatig omdat ik een cambuur-supporter ben maar het is vooral triest cabaret wat je hier ziet, zo voorspelbaar ook.
er komen nog 3 - 4 of 5 versterkingen maar laten we vooral de clubmensen blijven vernederen( op superhenkie na dan).

wat gratis tips voor de moderators :
alle log-ins blokkeren en een iq-test eisen waar toch minimaal 120 gehaald moet worden voor het vrijlaten van je log-in.
een zeik-hoekje waar je als je eenmaal iets hebt geplaatst niet meer uit kan, scheelt een hoop verbazing en irritatie.
:gelekaart en  :rodekaart wegens persoonlijke beledigingen naar mede-forummers en clubmensen.( kinderachtig maar niet ver van de realiteit, beetje fatsoen is niet erg).

denk s na voordat je wat post.

ik dwaal wat af holwerd, dit was duidelijk niet allemaal voor jou bedoelt, jij bent een voorbeeld voor velen hier.
Ik kan niet beoordelen of je er gisteren bij bent geweest, maar een oefenwedstrijd met het noodgedwonen inpassen van jeugdspelers is opzich heel begrijpelijk en mag je geen TOP wedstrijd verwachten
Maar wel mag je verwachten dat een aantal spelers een hoger niveau aantikken dan Blauw wit 34.
Als je als trainer een dwerg bij de hoekschoppen een reus laat afdekken is er volgens mij wel iets waar je vraagtekens bij mag zetten. Maar dat zijn hier de heilige huisjes.
Maat zoals Louis zei, bla bla bla bla.
Nee dan Fritsie Korbach, we spelen 11 tegen 11 en niet liggen te k#tten met de bal dus de kou is uit de lucht.

mark1989

Citaat van: Vlampiep op juli 20, 2025, 11:44:37
Absoluut geen paniek hoor, maar afgelopen seizoen kun je alleen maar concluderen dat we niet zijn verwend met leuk voetbal en de eindstand is met name zo gunstig geworden doordat de concurrentie het liet liggen.
Maar het is wel zorgelijk dat er bij veel spelers ernstig gebrek is aan handelingsnelheid, gogme en gebrek aan basisvaardigheden, zoals positie kiezen looplijn en balaaname en passing. Ik vind dit zorgelijk omdat op dit niveau meer gevraagd mag worden.

Het voetbal had zeker beter gekund en gemoeten. Maar speelden ook zonder spits. We zijn toch geen 3e geworden alleen omdat de rest zo slecht is. Ik heb knappe wedstrijden gezien excelsior uit en thuis. De graafschap uit en thuis etc.
Wat jij benoemd als ernstig gebrek aan.. is misschien wel ongeveer het niveau van de KKD. Het zal vast nog wel wat beter worden komende weken. Ik had eigenlijk wel verwacht dat het nu nog heel slecht zou zijn. Daarom denk ik ook dat het realistisch is om voor plek 5 tot 8 te gaan. Tenzij er nog vanalles bijkomt

wiekie1969

Citaat van: michello op juli 20, 2025, 11:49:53
We zijn er toch ook nog niet? Zo?n voorbereiding is totaal niet relevant om al conclusies te trekken, maar de waan van de dag. Er moeten nog wel 4 spelers bij, het moment om conclusies te trekken is pas aan het einde van de eerste periode en zelfs dan kan het nog drastisch omslaan. Vorig jaar is precies het goede voorbeeld.

Wat is dit voor geleuter man. Een kind van 6 ken zien dat het nog helemaal niks is.

wiekie1969

Citaat van: okkele op juli 20, 2025, 11:51:03
zoals louis al zei "ben ik nou zo slim of jij zo dom?"
jij snapt dat een oefencampagne er is om jeugd te laten spelen terwijl de selectie NOG NIET COMPLEET IS.
ik verbaas me al een paar jaar over het dalende niveau op deze site. ( of is het nivo?"
ik gluur hier regelmatig omdat ik een cambuur-supporter ben maar het is vooral triest cabaret wat je hier ziet, zo voorspelbaar ook.
er komen nog 3 - 4 of 5 versterkingen maar laten we vooral de clubmensen blijven vernederen( op superhenkie na dan).

wat gratis tips voor de moderators :
alle log-ins blokkeren en een iq-test eisen waar toch minimaal 120 gehaald moet worden voor het vrijlaten van je log-in.
een zeik-hoekje waar je als je eenmaal iets hebt geplaatst niet meer uit kan, scheelt een hoop verbazing en irritatie.
:gelekaart en  :rodekaart wegens persoonlijke beledigingen naar mede-forummers en clubmensen.( kinderachtig maar niet ver van de realiteit, beetje fatsoen is niet erg).

denk s na voordat je wat post.

ik dwaal wat af holwerd, dit was duidelijk niet allemaal voor jou bedoelt, jij bent een voorbeeld voor velen hier.

Iedereen die hier wat post heeft een cambuurhart. Sommigen zijn super positief, een ander is negatief, weer een ander is realistisch. Wat jij nu schrijft slaat helemaal nergens op. In het kader van woke en deugen bist hier nu de nummer 1. 

okkele

heel verassend dat je je aangesproken voelt.
woke zeker niet maar verder.....gelukkig maar.
ik heb geen website nodig om mijn frustraties te ventileren.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: mark1989 op juli 20, 2025, 11:37:07
Helemaal mee eens.
Vorig jaar was iedereen in paniek na 5 wedstrijden. Nu begint het al weer in de voorbereiding.
er is ook wel wat reden voor. Henk mag een paar spelers erbij maar het is nu al duidelijk dat ze heeel weinig mogen kosten. Dan ga je et simpelweg op achteruit. Als dat nu in een eerder stadium word gecommuniceerd dan is iedereen het daar mee eens. Dan ga je achter de jonkies staan en mogen ze fouten maken ondanks het resultaat. Als je nu ons sterkste team opsteld met nog 2 spelers met nivo hebben we een aardig team maar niet meer dan dat

Andy King

Citaat van: okkele op juli 20, 2025, 11:51:03
zoals louis al zei "ben ik nou zo slim of jij zo dom?"
jij snapt dat een oefencampagne er is om jeugd te laten spelen terwijl de selectie NOG NIET COMPLEET IS.
ik verbaas me al een paar jaar over het dalende niveau op deze site. ( of is het nivo?"
ik gluur hier regelmatig omdat ik een cambuur-supporter ben maar het is vooral triest cabaret wat je hier ziet, zo voorspelbaar ook.
er komen nog 3 - 4 of 5 versterkingen maar laten we vooral de clubmensen blijven vernederen( op superhenkie na dan).

wat gratis tips voor de moderators :
alle log-ins blokkeren en een iq-test eisen waar toch minimaal 120 gehaald moet worden voor het vrijlaten van je log-in.
een zeik-hoekje waar je als je eenmaal iets hebt geplaatst niet meer uit kan, scheelt een hoop verbazing en irritatie.
:gelekaart en  :rodekaart wegens persoonlijke beledigingen naar mede-forummers en clubmensen.( kinderachtig maar niet ver van de realiteit, beetje fatsoen is niet erg).

denk s na voordat je wat post.

ik dwaal wat af holwerd, dit was duidelijk niet allemaal voor jou bedoelt, jij bent een voorbeeld voor velen hier.

Helemaal mee eens. Blijkbaar tegenwoordig de Liwadder mentaliteit.
Ut het nooit wat weest en ut sal nooit wat wurde?
Dan bedoel ik dit forum. (Dat ik overigens af en toe wel blijf volgen?)

wiekie1969

Citaat van: okkele op juli 20, 2025, 12:59:45
heel verassend dat je je aangesproken voelt.
woke zeker niet maar verder.....gelukkig maar.
ik heb geen website nodig om mijn frustraties te ventileren.

Verrassend is met 2 erren. Beste man, ik bepaal zelf wel wat ik hier post. En daar hoef ik zeker niet over na te denken. Of het nu positief of negatief is. Daar is dit forum voor. Je hoeft het niet te lezen.