Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op juni 27, 2025, 19:58:24
Staat een half beloftenteam in. Wat must daar met.
voorbereiding heet dat. En 2 x traint . Hast anders verwacht.

Derkx R.H.

0-2 Binder. (Goal uit corner)

wiekie1969


wiekie1969

Citaat van: sunderland op juni 27, 2025, 20:11:28
voorbereiding heet dat. En 2 x traint . Hast anders verwacht.

0-5 met de rust

Geelblauwstiens

Citaat van: wiekie1969 op juni 27, 2025, 19:42:53
0-0 na 42 minuten. Dramaaaaaaaaaaaa

Mooi voorbeeld van een echte Cambuur-supporter quote :)

wiekie1969

We willen top 2 spelen dus de lat mut omhoog. Oek in oefenpotjes.

Derkx R.H.

Kansen zat.. 2x lat, paal.. nog steeds 0-2

Derkx R.H.


upweer

Het is een oefenwedstrijd, zegt niks he.
:_schater

Bernardo

Citaat van: wiekie1969 op juni 27, 2025, 20:17:37
We willen top 2 spelen dus de lat mut omhoog. Oek in oefenpotjes.

2 dagen getraind...

Derkx R.H.

Amofa, pure klasse, aanwinst! Verdedigend en aanvallend aanwezig, goede crosspasses!

upweer


Bankzitter

Citaat van: Derkx R.H. op juni 27, 2025, 20:13:54
0-2 Binder. (Goal uit corner)

Uit een corner ... de hand van Edwin de Graaf is al zichtbaar.


(Voor de duidelijkheid... dit was een grapje)

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op juni 27, 2025, 20:17:37
We willen top 2 spelen dus de lat mut omhoog. Oek in oefenpotjes.

Mwaah ik heb het idee dat Henk daar wel wat op terug wil komen..

upweer

Citaat van: De Gast op juni 27, 2025, 20:54:54
Mwaah ik heb het idee dat Henk daar wel wat op terug wil komen..


Doet hij ook!
Rond de kerst zegt hij dat dit een jong team is dat moet groeien.
En als we het volgend seizoen niet halen  dan horen we weer... volgend seizoen gaan we voor promotie.