Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Deze kan er helemaal niks houd de bal ook niet vast h? wat van der Sande wel kan.

Oud Cambuur

Citaat van: Tanjajeah op oktober 03, 2025, 23:19:08
Viel erg ongelukkig in, de 2e tegengoal ontstaat door balverlies van Binder. Je zou zeggen: groot en sterk, speel de lange bal op hem zodat je onder de druk van Emmen uit komt in het laatste kwartier. Dat was het plan volgens mij. Maar daar kwam helemaal niks van terecht. Is niet balvast en lijkt ook geen goede kopper. Ik moet het nog ontdekken bij Binder eerlijk gezegd.

Was balverlies  R?lke die op 6 inviel en dat is absoluut zijn plek niet

Johan-12

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 03, 2025, 23:47:06
Was balverlies  R?lke die op 6 inviel en dat is absoluut zijn plek niet
Rolke op 6, dan kan inderdaad niet.Een gevaar voor je eigen ploeg op die positie.

Josli

Citaat van: Noordcambuur op oktober 03, 2025, 23:22:44
Deze kan er helemaal niks houd de bal ook niet vast h? wat van der Sande wel kan.

Wat een onzin. Dat lukt vd Sande vandaag ook totaal niet.

Trainert!

Binder, heel snel op de snelbinder terug naar oostenrijk!!

Specuveter

Ik zie het (nog) niet in deze speler.

Noordcambuur

Citaat van: Josli op oktober 04, 2025, 00:14:02
Wat een onzin. Dat lukt vd Sande vandaag ook totaal niet.
reacties even lezen onder Binder  :y

PePe

Stieve hark, gaat geen goal maken in seizoen 25/26.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op oktober 04, 2025, 22:19:30
Stieve hark, gaat geen goal maken in seizoen 25/26.
Wedden?
Henk, held, bedankt

PePe

Binder is een blunder.

Lore

Josli

Citaat van: Noordcambuur op oktober 04, 2025, 09:15:47
reacties even lezen onder Binder  :y

Wat moet ik lezen? Je vergelijkt Binder met vd Sande. Die heeft bijna alles fout gedaan deze wedstrijd. Verloor elk duel. Natuurlijk heeft vd Sande eerder laten zien dat hij dat wel kan. Maar om dan op basis van deze wedstrijd te zeggen dat Binder er niks van kan is dan niet helemaal eerlijk.
Spits bij Cambuur, maar sowieso in het hedendaagse voetbal is een moeilijke positie. Helemaal voor teams waar de ruimtes voorin klein zijn zoals bij ons. Je wordt geacht duels te winnen van grote sterke verdedigers, snel te zijn, technisch vaardig en mentaal ijzersterk. In Nederland wordt de tweede spits van AZ al opgeroepen voor het Nederlands elftal. Simpelweg omdat er dit soort spitsen zeer zeldzaam zijn.
Binder is gehaald op basis van statistieken. Net als Sjostrand, Ferrah en Baouf. Dus ik heb er alle vertrouwen in dat hij het nog heel goed gaat doen. En hij gaat zeker nog doelpunten maken.

diekhuzen

De statistieken beloven wat met 16 doelpunten in ruim 110 wedstrijden.
Ik denk dat hij als aanspeelpunt is gehaald en dat is juist wat we nu niet nodig hebben, omdat we nu voorin onvoorspelbaar voetballen met veel beweging tussen de linies. Wellicht invallen zodra wel overschakelen naar een ander systeem?
Het is natuurlijk ook zo dat we niet een spits kunnen halen die aan de lopende band scoort. Daar heeft Cambuur de financi?le middelen niet voor.

Bankzitter

Spelers worden niet gehaald op basis van statistieken.  De stats worden gebruikt om uit de enorme hoeveel beschikbare spelers de spelers te filteren die ze willen scouten (beelden bekijken en uiteindelijk ook live bekijken).  En die statistieken gaan niet over goals en assists maar over wat de sterke en zwakke punten in het spel van een speler zijn. Daaraan zijn ze de potentie en of een speler in ons spel past.

Een spits die waanzinnig veel gescoort heeft is voor ons niet te halen, daar zit iedere club achteraan.

Uiteindelijk zullen nooit alle aanwinsten slagen, tot nu zitten er genoeg voltreffers tussen (Amofa, Baouf, Sj?strand, Ferrah, vd Sande).
En om goals zitten we ook net verlegen met Diemers, Balk, Sj?strand, Ferrah en vd Sande die makkelijk af ronden.

De Gast

Citaat van: Josli op oktober 05, 2025, 00:18:46
Wat moet ik lezen? Je vergelijkt Binder met vd Sande. Die heeft bijna alles fout gedaan deze wedstrijd. Verloor elk duel. Natuurlijk heeft vd Sande eerder laten zien dat hij dat wel kan. Maar om dan op basis van deze wedstrijd te zeggen dat Binder er niks van kan is dan niet helemaal eerlijk.
Spits bij Cambuur, maar sowieso in het hedendaagse voetbal is een moeilijke positie. Helemaal voor teams waar de ruimtes voorin klein zijn zoals bij ons. Je wordt geacht duels te winnen van grote sterke verdedigers, snel te zijn, technisch vaardig en mentaal ijzersterk. In Nederland wordt de tweede spits van AZ al opgeroepen voor het Nederlands elftal. Simpelweg omdat er dit soort spitsen zeer zeldzaam zijn.
Binder is gehaald op basis van statistieken. Net als Sjostrand, Ferrah en Baouf. Dus ik heb er alle vertrouwen in dat hij het nog heel goed gaat doen. En hij gaat zeker nog doelpunten maken.

Met dit verschil dat die jongens die je op opnoemde gelijk lieten zien wat ze kunnen. Binder heeft nog niet laten zien dat hij wat kan.