Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Johan-12

Citaat van: Lore op augustus 04, 2025, 07:59:59
Okay, en wat is dan de oplossing? Cambuur heeft een budget en daar moet het  binnen blijven.   Hoe voegt het dan ook maar iets toe om Binder zo af te kraken?
100% eens. Ook de meeste JO21 spelers zullen waarschijnlijk zowel pieken als dalen hebben dit seizoen, maar iemand helemaal afkraken helpt daarbij totaal niet.
En dat sommigen dat realistisch noemen prima, maar een realist ziet ook de positieve dingen  :y

Andy King

Citaat van: Lore op augustus 04, 2025, 07:59:59
Okay, en wat is dan de oplossing? Cambuur heeft een budget en daar moet het  binnen blijven.   Hoe voegt het dan ook maar iets toe om Binder zo af te kraken?

Precies. Ons budget heeft beperkingen en uitdagingen. Ik vind dat, als je dat meeneemt, er een behoorlijke selectie staat. Nu al. En ja, zo'n nieuwe groep zal wel even aan elkaar moeten wennen. Dat kost tijd. Hopelijk kost die tijd niet teveel punten.

sunderland

Citaat van: Trainert! op augustus 04, 2025, 00:36:14
Dom zeker niet, maar waar is het op gebaseerd?
ik vind hem wel redelijk goed in de combinatie, hij is lang , kan redelijk goed een bal terug leggen uit de lucht waardoor je als team weer verder kunt voetballen als de aansluiting er maar is. Verder heeft hij al paar x op de goede plek gestaan maar miste net de afronding. Deze jongen moet een goal maken dat geeft vertrouwen. Als je totaal geen aansluiting krijgt word het voor hem ook moeilijk. Lees erg veel negatieve dingen over hem. Dat is mijn gevoel en mening ( op dit moment) :devil)

sunderland

Citaat van: mark1989 op augustus 04, 2025, 06:24:57
Maar over het gehele seizoen genomen heeft Cambuur niet te weinig punten gepakt vind ik. Er zijn ook wedstrijden geweest die je ook had kunnen verliezen.
Zoals excelsior thuis 1-0 (2e helft met vechtlust)
excelsior uit 0-1 (door hecht collectief)
ADO uit 3-4 (met veerkracht)
de graafschap uit en thuis 0-2 en 3-2

Dat zijn ook 15 punten. Je kunt niet alleen kijken naar de punten die je niet haalt.
Er had misschien meer in gezeten afgelopen seizoen. Maar als ik kijk naar de omstandigheden. Hadden ze ook lager kunnen eindigen.
niet eens. De 15 punten waren we minimaal gelijkwaardig. Graafschap uit en thuis hadden we hele goede fases . Wat Trainert bedoeld zijn de wedstrijden tegen Helmond en Oss bijv waarin je 15 x een grote kans miste .

PePe

Nicolas Binder verliet vanmorgen voortijdig de training. (knie)

zeewolde

Kan iemand de naam van dit topic wijzigen in Nicolas Afolabi Binder :devil :_schater

Stanley

Citaat van: zeewolde op september 05, 2025, 18:39:20
Kan iemand de naam van dit topic wijzigen in Nicolas Afolabi Binder :devil :_schater
Beetje flauwe opmerking. Henk zegt dat hij er volgende week weer bij is.

zeewolde

Citaat van: Stanley op september 05, 2025, 18:50:39
Beetje flauwe opmerking. Henk zegt dat hij er volgende week weer bij is.
Niet te serieus he.

En als je dat toch graag wil, dat werd vorig jaar ook steeds over Afolabi gezegd.

wiekie1969

Niet gemist gisteravond. En dat zegt genoeg.

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op september 07, 2025, 10:08:59
Niet gemist gisteravond. En dat zegt genoeg.
we missen een spits wiekie gaat niet om Binder.

Arno A

Gaan we hem binnenkort nog in actie zien? Geef anders Henstra een kans in de voorhoede. Schiet ze er regelmatig in bij de jeugd.
Zou Henstra minder zijn dan Visser, R?lke of vd Sande?


Sakas

Citaat van: Arno A op oktober 03, 2025, 09:32:36
Gaan we hem binnenkort nog in actie zien? Geef anders Henstra een kans in de voorhoede. Schiet ze er regelmatig in bij de jeugd.
Zou Henstra minder zijn dan Visser, R?lke of vd Sande?

Dan zou ik eerder Henstra op rechts zetten en Ferrah op 10.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

mark1989

Citaat van: Arno A op oktober 03, 2025, 09:32:36
Gaan we hem binnenkort nog in actie zien? Geef anders Henstra een kans in de voorhoede. Schiet ze er regelmatig in bij de jeugd.
Zou Henstra minder zijn dan Visser, R?lke of vd Sande?

Ik zou het niet raar vinden om Binder in de spits te zetten met Balk er schuin achter in dezelfde rol verdeling als met van de Sande/Balk.
Mocht het niet lopen kun je Binder vervangen voor van der Sande en je kunt ook nog Balk eruit halen.

Ik zou Ferrah altijd op rechts houden omdaar dreiging te houden en de tegenstander te dwingen om niet 1 op 1 te kunnen spelen achterin.
Met Ferrah op 10 haal je je eigen dreiging weg.

Tanjajeah

#208
Viel erg ongelukkig in, de 2e tegengoal ontstaat door balverlies van Binder. Je zou zeggen: groot en sterk, speel de lange bal op hem zodat je onder de druk van Emmen uit komt in het laatste kwartier. Dat was het plan volgens mij. Maar daar kwam helemaal niks van terecht. Is niet balvast en lijkt ook geen goede kopper. Ik moet het nog ontdekken bij Binder eerlijk gezegd.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Tanjajeah op oktober 03, 2025, 23:19:08
de 2e tegengoal ontstaat door balverlies van Binder.

Nog niks teruggezien. Was dat geen overtreding? Was anders wel een heel gekke actie...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021