Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Zuid1991 op augustus 03, 2025, 19:56:00
Tsja wat is afbranden.

Nou, die zijn ALLE berichten van trainert in dit topic. Dus geen ?welkom? of ?succes?, nee:

Citaat van: Trainert! op augustus 03, 2025, 14:01:27
Diep triest dat je het seizoen hiervoor niet een normale spits hebt gehad, en vervolgens met deze knakker op de proppen komt. Dit is een echte misser!

Citaat van: richard op augustus 02, 2025, 21:29:14
Kan die kerel nog terug? Wat een armoede in de spits.

Citaat van: Trainert! op juli 04, 2025, 10:38:49

Zit nog in zijn proeftijd, direct ontbinden dat contract.

Citaat van: Trainert! op juni 03, 2025, 07:02:30

Ben er bang voor, maar laat me verassen

De Gast

Ik vraag me af of ze hem als basis materiaal hebben gehaald of dat het sowieso de bedoeling zou zijn nog een topper te halen voor de 9 (of 10), nu dus in de vorm van vd Sande.

Yellow Army

Citaat van: Zuid1991 op augustus 03, 2025, 19:56:00
Tsja wat is afbranden.
Ik denk dat hier ook een hoop lui zijn die eerlijk vertellen wat ze denken.
En daar ben ik 1 van.
Ik denk dat Binder niet veel kan.
Dat zie ik aan zijn loopacties, balaanames etc.
Is gewoon mijn eerlijke mening.
Als hij wel rendeert gedurende het seizoen zal ik dat ook zeggen.
En een spits mag wel wat meer kunnen dan alleen een bal vasthouden zodat anderen kunnen aansluiten.

Ik til niet eens zo zwaar aan de gemiste 1 op 1 kans, maar om een bal vast te houden moet je wel een duel kunnen winnen. Hij won in Warga geen enkele en dat zegt me dat hij niet de kapstokspits is die we zochten.
Area 58

Trainert!

Citaat van: Lore op augustus 03, 2025, 20:32:13
Nou, die zijn ALLE berichten van trainert in dit topic. Dus geen ?welkom? of ?succes?, nee:


Nu ben ik natuurlijk wel positief nieuwsbericht jij gaat brengen op zijn prestaties tot nu toe?

Trainert!

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2025, 18:02:40
Zou spontaan mijn biezen pakken als ik zou merken hoe ''welkom'' ik ben bij mijn nieuwe club...
Wat krijgt deze man een bagger over zich heen sinds hij hier is
Geldt wel voor meer spelers hoe deze bejegend worden
Goed voor het vertrouwen ook

Scoort hij de winnende in de NC dan is het weer een standbeeld en tranen inne ogen

Wonderlijk medium dit Forum

Wakker worden!
in jou laatste scenario is het gezien zijn positie waar hij voor betaald wordt en betaald voetbalspeler voor geworden is. Ik erger me kapot aan dat ophemelen van iemand die nog nooit wat gepresteerd heeft.

Trainert!

Citaat van: Poetser op augustus 03, 2025, 14:10:39
Jammer dat je het persoonlijk maakt wanneer iemand in jouw ogen niet zo goed kan voetballen


Kom maar door met je positieve feedback.....

Lore

Citaat van: Trainert! op augustus 03, 2025, 22:25:03

Nu ben ik natuurlijk wel positief nieuwsbericht jij gaat brengen op zijn prestaties tot nu toe?

Geen, zoals ik al aangaf. Het is te vroeg om te oordelen

PePe

Cambuur heeft een bijna nieuw elftal gehaald, het moet mogelijk nog aan elkaar wennen. We moeten op dit moment geen wonderen verwachten, maar het gaat vast beter worden.

R058

Citaat van: Trainert! op augustus 03, 2025, 22:26:57
Wakker worden!
in jou laatste scenario is het gezien zijn positie waar hij voor betaald wordt en betaald voetbalspeler voor geworden is. Ik erger me kapot aan dat ophemelen van iemand die nog nooit wat gepresteerd heeft.
Waar zie jij iemand hem ophemelen dan? Volgens mij doet niemand dat. Mensen zeggen alleen maar dat er misschien even afgewacht moet worden ipv een speler meteen af te fikken op basis van een paar oefenwedstrijden op matige velden in een team dat nog aan elkaar moet wennen. Geef die gast gewoon even de tijd. Daarnaast zal zulke negatieve feedback een speler nooit beter laten voetballen.
Maar ja, zeiken is lekker makkelijk.

sunderland

Misschien dom maar ik zie het wel zitten in Binder

Trainert!

Citaat van: sunderland op augustus 04, 2025, 00:21:29
Misschien dom maar ik zie het wel zitten in Binder

Dom zeker niet, maar waar is het op gebaseerd?

Trainert!

Citaat van: R058 op augustus 03, 2025, 23:21:47
Waar zie jij iemand hem ophemelen dan? Volgens mij doet niemand dat. Mensen zeggen alleen maar dat er misschien even afgewacht moet worden ipv een speler meteen af te fikken op basis van een paar oefenwedstrijden op matige velden in een team dat nog aan elkaar moet wennen. Geef die gast gewoon even de tijd. Daarnaast zal zulke negatieve feedback een speler nooit beter laten voetballen.
Maar ja, zeiken is lekker makkelijk.


Laten we nu een keer niet afwachten. De 15 punten die we afgelopen seizoen tekort kwamen was debet aan de slechte beginfase afgelopen seizoen.

mark1989

Citaat van: Trainert! op augustus 04, 2025, 00:37:48

Laten we nu een keer niet afwachten. De 15 punten die we afgelopen seizoen tekort kwamen was debet aan de slechte beginfase afgelopen seizoen.

Maar over het gehele seizoen genomen heeft Cambuur niet te weinig punten gepakt vind ik. Er zijn ook wedstrijden geweest die je ook had kunnen verliezen.
Zoals excelsior thuis 1-0 (2e helft met vechtlust)
excelsior uit 0-1 (door hecht collectief)
ADO uit 3-4 (met veerkracht)
de graafschap uit en thuis 0-2 en 3-2

Dat zijn ook 15 punten. Je kunt niet alleen kijken naar de punten die je niet haalt.
Er had misschien meer in gezeten afgelopen seizoen. Maar als ik kijk naar de omstandigheden. Hadden ze ook lager kunnen eindigen.


Johan-12

Citaat van: mark1989 op augustus 04, 2025, 06:24:57
Maar over het gehele seizoen genomen heeft Cambuur niet te weinig punten gepakt vind ik. Er zijn ook wedstrijden geweest die je ook had kunnen verliezen.
Zoals excelsior thuis 1-0 (2e helft met vechtlust)
excelsior uit 0-1 (door hecht collectief)
ADO uit 3-4 (met veerkracht)
de graafschap uit en thuis 0-2 en 3-2

Dat zijn ook 15 punten. Je kunt niet alleen kijken naar de punten die je niet haalt.
Er had misschien meer in gezeten afgelopen seizoen. Maar als ik kijk naar de omstandigheden. Hadden ze ook lager kunnen eindigen.
Terechte opmerkingen. Bij begin van de laatste periode stond Cambuur ook boven Excelsior, dus was de schade van het begin er al niet meer.
Je moet over heel seizoen kijken, en daarin was het voetballend te weinig. Daardoor kon je in meerdere wedstrijden niet het verschil maken, wat bijvoorbeeld Excelsior wel kon.
Volendam is gepromoveerd puur op individuele klasse, en dat hadden we ook niet. Al was je bijvoorbeeld met Muhren en Veerman waarschijnlijk gepromoveerd.

Lore

Citaat van: Trainert! op augustus 04, 2025, 00:37:48

Laten we nu een keer niet afwachten. De 15 punten die we afgelopen seizoen tekort kwamen was debet aan de slechte beginfase afgelopen seizoen.

Okay, en wat is dan de oplossing? Cambuur heeft een budget en daar moet het  binnen blijven.   Hoe voegt het dan ook maar iets toe om Binder zo af te kraken?